Prizefighter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sosohal: ressurs rimer vel på kurs Not at all.. Resurs har et helt annet trykk i ordet enn kurs. Synes ikke det rimer, varierer kanskje litt fra dialektene? Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tenker på ordet UENDELIG hele tiden, er det noe som kan beskrive ordet uendelig? kan dere se for dere en uendelig strek eller at universet er uendelig. altså at det aldri slutter. Det er merkelig å tenke på og jeg blir bare forvirret Lenke til kommentar
jonathankrane Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 sluffy,09/10/2004 : 15:49] Sosohal: ressurs rimer vel på kurs Not at all.. Resurs har et helt annet trykk i ordet enn kurs. Synes ikke det rimer, varierer kanskje litt fra dialektene? Skriftlig rimer det men ikke muntlig Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Btw, jeg spiller også CS, lurer på om det feiler meg noe. Det er noe som feiler oss alle Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sosohal: ressurs rimer vel på kurs Høres kanskje ut som det rimer på vestlending, men ikke i resten av landet, tør jeg å påstå. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sosohal: ressurs rimer vel på kurs Høres kanskje ut som det rimer på vestlending, men ikke i resten av landet, tør jeg å påstå. Rimer verken skriftlig eller muntlig, og i alle fall ikke på vestlending dialekt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Chris88: er du helt svidd i hodet? Det rimer hvertfall skriftlig, og jeg synes det rimer ganske bra muntlig på bergensk også. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Det rimer hvertfall skriftlig, og jeg synes det rimer ganske bra muntlig på bergensk også. I'm with stupid ^ Endret 9. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nei, svidd i hodet er jeg ikke.. det rimer jo alldeles ikke!.. Ressurs har trykket i midten av ordet, kurs har ikke noe spesielt trykk. Hvis det rimer for dere får det bare så være.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg synes ikke det rimer. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Men du er nabb da, soso Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg synes ikke det rimer. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hjernen vår er ikke i stand til å forstå noe som er uendelig. Det oppleves som ulogisk. Hjernen kan ikke forstå det, så det er ikke så rart at du er forvirra Selv om vi kan si til oss selv "ja ok det er uendelig" så funker det bare ikke å forstå. Hvis universet er uendelig, er det mest av planeter eller tom rom? Hvis det er uendelig så er det jo like mye, selv om det er tusen ganger med rom før du kommer til en planet. W3p. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvordan får dere "ressurs" til og rime på "kurs" ? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 hvordan får dere "ressurs" til og rime på "kurs" ? Ved å bruke godviljen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Kasp: Ikke på bergensk! Men så har vi DE tøffe r'ene, da! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2004 ressurs - tusj ? Vi skulle finne ord som rimer på "kurs", ikke "ressurs". Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 ressurs - tusj ? Vi skulle finne ord som rimer på "kurs", ikke "ressurs". Hmm, da ble det litt vanskeligere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg