Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Så lenge dem kommer utenfor dørene er dem ikke sykehusets ansvar lengre ;)

 

Ofte står det advokater på utsiden med et tilbud til dem. dem går gjennom behandlingen dem har fått, og hvis dem finner noen feil kan dem saksøke sykehuset for det, og begge kan tjene penger.

hvis dem ikke finner  noen feil tar ikke advokaten betalt for tiden.

"fair and square"

6147164[/snapback]

 

Amerikanske mennesker må være de mest utakknemlige i hele verden.

 

(Gratulerer til deg med post 7000 i tråden, jeg har svar 7000 :roll: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg sparker en fyr i kneet fra innsiden og det brekker. (knekker utover)

 

Blir det noen gang bra igjen da?

6145731[/snapback]

 

Håper ikke du planlegger å gjøre det mot noen. Har selv forferdelige knær som verker konstant, å gå i trapper er et mareritt. Doktoren sier det ikke er noe galt med knærne og jeg har heller aldri vært i noen ulykker som kan ha forårsaket det. Svaret på spørsmålet ditt avhenger vel litt av hvordan du treffer kneet og hvor alvorlig skaden blir.

6146668[/snapback]

Bare lurer lizzom. Siden benet brekker utover. Så tenker det tar lang tid å heale det

Lenke til kommentar
når jeg skal til faren min og stemora mi, da lukter det alltid så røyk av klæra mine :(  stemora mi røyker, og etter at jeg har vært der en dag lukter både det jeg har på meg og klærne i bag'en helt jævli. er det en måte jeg kan forhindre dette på?

6150603[/snapback]

les Ondskapen av Jan Guillou. Står noe om ett middel der, men husker ikke hva...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Be henne finne seg et annet sted å røyke enn der du er? Enhver normalt oppegående person vil selfølgelig ta hensyn til deg.

6150750[/snapback]

 

Hverken min far eller stefar er oppegående (begge er like blåste i huet uansett).

 

Spazz: Si til faren din at du ikke ønsker å komme om stemora di skal pumpe røyk inne :p

Lenke til kommentar
Her jeg sitter og ser "Titanic" på TV3: Var virkelig gesten å vise fingeren oppfunnet i 1912?

6151537[/snapback]

Nei. Det ble brukt av romerne lenge før Jesu tid. I Roma var oralsex ekstremt tabu, og langefingeren ble brukt for å etterligne et mannlig kjønnsorgan. Om man sugde på fingeren var gesten enda mer provoserende.

Lenke til kommentar
Her jeg sitter og ser "Titanic" på TV3: Var virkelig gesten å vise fingeren oppfunnet i 1912?

6151537[/snapback]

Nei. Det ble brukt av romerne lenge før Jesu tid. I Roma var oralsex ekstremt tabu, og langefingeren ble brukt for å etterligne et mannlig kjønnsorgan. Om man sugde på fingeren var gesten enda mer provoserende.

6155421[/snapback]

 

Seriøst?? Meget interessant. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...