Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hvorfor plir pasienter på amerikanske sykehus alltid kjørt til utgangen i rullestol selv om de kan gå? Fordi de ikke snal snuble på veien ut og saksøke sykehuset?  :ermm:

6135176[/snapback]

Tror du har sett for mye film jeg, har liten tro på at samtlige pasienter blir kjørt til døra. De kunne jo snublet på parkeringsplassen og saksøkt for dårlig soping av området. Vil tro at de som kan gå ut på egne ben gjør det ;)

Lenke til kommentar
vasker man cd'er med litt zalo ? for å få vekk fett.

6140867[/snapback]

Jepp, det går helt fint :) Zalo fjerner fett veldig bra. PS. Skyll og tørk av CD'en etterpå så det ikke legger seg rester på overflaten. Det er en fordel å ikke smøre laserlinsa i spilleren til med zalo (eller fett).

Lenke til kommentar

takktakk :)

Holder på å gå gjennom alle spillene mine. The curse of Monkey island cd har sinnsykt mange riper og shitt under seg men funker heeelt perfekt. Star Wars Kototr (som er et av spillene mine som ikke funker ( pga sirkulerende overflødighets kontroll Crc ) funka perfekt det også etter at jeg tok vekk et llliiiite støvkorn fra cd'en :hrm:

Lenke til kommentar

Hva er det egentlig i såpe som er så effektivt mot skitt, lort og bakterier? Er det ett stoff som går igjen, eller er det mange forskjellige? Og omtrent hvor mye av dette stoffet er det i forhold til det som er i resten av såpa?

Lenke til kommentar
Hvorfor plir pasienter på amerikanske sykehus alltid kjørt til utgangen i rullestol selv om de kan gå? Fordi de ikke snal snuble på veien ut og saksøke sykehuset?  :ermm:

6135176[/snapback]

Tror du har sett for mye film jeg, har liten tro på at samtlige pasienter blir kjørt til døra. De kunne jo snublet på parkeringsplassen og saksøkt for dårlig soping av området. Vil tro at de som kan gå ut på egne ben gjør det ;)

6135702[/snapback]

Stemmer faktisk det at dem ruller alle de innlagte rundt i rullestol, selv om de kan gå for egen maskin.

grunnen er at hvis de faller og slår seg, så kan de saksøke sykehuset, og sjansen for å vinne er stor. mange som vil prøve å tjene penger på den måten.

høres ganske sprøtt ut, men husk at det er Amerika det er snakk om.

Lenke til kommentar

6135176[/snapback]

6135702[/snapback]

Neida, pasienter blir faktisk rullet helt ut til utgangen på mange sykehus i USA.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Men de kan da fortsatt falle på parkeringsplassen og saksøke dem da ;)

Jaja, dere har vel kanskje rett. Er litt glad for at jeg ikke bor i USA, du kan jo bli saksøkt for det meste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvis jeg sparker en fyr i kneet fra innsiden og det brekker. (knekker utover)

Blir det noen gang bra igjen da?

6145731[/snapback]

Håper ikke du planlegger å gjøre det mot noen. Har selv forferdelige knær som verker konstant, å gå i trapper er et mareritt. Doktoren sier det ikke er noe galt med knærne og jeg har heller aldri vært i noen ulykker som kan ha forårsaket det. Svaret på spørsmålet ditt avhenger vel litt av hvordan du treffer kneet og hvor alvorlig skaden blir.

Lenke til kommentar
Men de kan da fortsatt falle på parkeringsplassen og saksøke dem da ;)

Jaja, dere har vel kanskje rett. Er litt glad for at jeg ikke bor i USA, du kan jo bli saksøkt for det meste.

6145445[/snapback]

Så lenge dem kommer utenfor dørene er dem ikke sykehusets ansvar lengre ;)

Ofte står det advokater på utsiden med et tilbud til dem. dem går gjennom behandlingen dem har fått, og hvis dem finner noen feil kan dem saksøke sykehuset for det, og begge kan tjene penger.

hvis dem ikke finner noen feil tar ikke advokaten betalt for tiden.

"fair and square"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...