Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

jeg lurer på hvorfor regningene mine blir større hver gang jeg jobber mer... etter de er betalt er alltid lønna ca det samme som da jeg ikke jobber overtid. ???

Hvorfor kan ikke Arthur C. Clarke og Stephen Baxter forte seg litt med bok to i "time's eye" serien sin?

Hvorfor liker jeg VG bedre enn Dagblad?

Hvorfor sitter jeg her i møkkete arbeidsklær i stedet for å hoppe i dusjen og få på meg noe nytt og rent?

Og hvorfor feiger jeg alltid ut når jeg skal be med ********* på date?

Jeg har jo aldri hatt problemer med å sjekke jenter!! Hvorfor nå??

Jeg begynner jo å skjelve når jeg prater med henne!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, kanskje fordi denne jenta er veldig spesiell for deg. Kanskje VELDIG pen, søt, kul grei? Er iallfall slik med meg. Jeg klarer å snakke med jenter jeg ikke liker, men jeg klarer ikke snakke med de jeg liker. :(

Lenke til kommentar

Jeg er en selvsikker type.

Blir kindergarten rundt ei.. Irriterende, men igrunn litt merkelig kos og.

Lurer på hvorfor tiden går så fort når man sover.

Ganske dumt igrunn, man er jo ikke "tilstede" men sett at man våknet 14.00 sånn som jeg gjorde idag. Så gikk jeg og vasa rundt i boxeren.

Snudde meg og stirra på puta. La meg på den og vips var klokken 1700.

Lenke til kommentar
Lurer på hvorfor tiden går så fort når man sover.

The story of my life!!

Jeg elsker å sove, men det hjelper lite når kroppen aldri synes søvnen du har gitt den er nok.

Jeg må stå opp rundt 0600 hver dag pga jobb. Vanligvis legger jeg med rundt 2330 eller 0000. Seks timer holder for min del.... vanligvis.

Denne uka har det vært ganske annerledes. Jeg har vært stuptrøtt, så trøtt at øynene gjør vondt, hver eneste kveld sånn i 2000 tida...

Har derfor lagt meg da. Men NEIDA, jeg er jo bare enda mer trøtt dagen etter...

det slo meg plutselig at jeg overhodet ikke har svart på spørsmålet ditt...

Lenke til kommentar

Du er foreeeelska! :love:

DENNE jente må du absolutt ikke la gå...

She's the onE! !!

:p

(men seriøst da, du er nok forelska :))

Lenke til kommentar

Mitt syn er at ostepølse ikke er gyldig, da "ostepølse" bare er en spesifisering av hva slags pølse det er snakk om.

Konkurs derimot er jo no helt annet enn kurs, du kan ikke kutte ut "kon" og få noenlunde samme betydning. Andre ord som rimer på kurs vet jeg ikke, jeg ga meg etter at jeg fant ett. :wee:

Lenke til kommentar
Det største tall som er brukt i et matematisk bevis, er en grenseverdi som ble offentliggjort i 1977, og som er kjent som ?Grahams tall?. Det har å gjøre med bikromatiske hyperkuber og kan bare uttrykkes ved hjelp av et spesielt ?pil-system?, uttenkt av Knuth i 1976 og utvidet til 64 lag.

Kort fortalt ;)

Lenke til kommentar
Mitt syn er at ostepølse ikke er gyldig, da "ostepølse" bare er en spesifisering av hva slags pølse det er snakk om.

Konkurs derimot er jo no helt annet enn kurs, du kan ikke kutte ut "kon" og få noenlunde samme betydning. Andre ord som rimer på kurs vet jeg ikke, jeg ga meg etter at jeg fant ett. :wee:

Men hva har det å si? Det har ikke noe med rimets ideal å gjøre. Det er samme lyd i "kurs", som det er i siste delen av "konkurs".

Btw, jeg spiller også CS, lurer på om det feiler meg noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...