SupremeX Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 ja, hører du ikke det? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvorfor har mannen over et sykt nick som jeg aldri klarer å uttale? jeg sier silosyb, men er vel silosayb, men lettere med syb. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Hvorfor har mannen over et sykt nick som jeg aldri klarer å uttale? jeg sier silosyb, men er vel silosayb, men lettere med syb. Jeg sier syrkucyburrurupru Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 (endret) Hvorfor i ***** kommer ikke ei hvis dame ut av hodet mitt!! (for godt) Love suuuuuucks! Endret 5. oktober 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 TLZ, vet hvordan du har det. Sucks. :\ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tenkter mindre på vedkommende nå enn eg gjorde før.... Før var det hver dag.... Nå er det bare hver 5... så det avtar..... det kunne bare avta litt kjappere! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg sier silosaib, forøvrig. Hvorfor er det sånn at alle damer er kjipe med meg? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 kanskje fordi du har den instilingen? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Hvorfor dusjer jenter med klær(undertøy) på skolen? Fordi dem er redd for at det skal komme kåte gutter inn i dusjen kanskje? Ops... Visste ikke at tråden var kommet så langt, men pokker.. Holdt på å le meg ihjel av mange av postene... Edit: Hvorfor dør man ikke om man ler seg ihjel? Endret 6. oktober 2004 av Caddy Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2004 ja, hører du ikke det? Så hvorfor maser da alle om at ingenting rimer på "pølse"? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg lurer på hvorfor jeg ikke er like smart som Einstein, og jeg lurer på hvorfor jeg ser ut som et misfoster og ikke som Brad Pitt elns. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Jeg lurer på hvorfor jeg ikke er like smart som Einstein, og jeg lurer på hvorfor jeg ser ut som et misfoster og ikke som Brad Pitt elns. Noen må være stygge, sånn at andre kan være pene... Endret 6. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Jeg lurer på hvorfor jeg ikke er like smart som Einstein, og jeg lurer på hvorfor jeg ser ut som et misfoster og ikke som Brad Pitt elns. Noen må være stygge, sånn at andre kan være pene... Noen må være stygge slik at de som er pene kan sette de i skyggen av de og bare drite i dem. Det er akkuratt som å låse et lite barn inne oppe på loften og glemme hvor du har lagt nøkkelen for så å glemme at du i det hele tatt har et barn der oppe. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor har mannen over et sykt nick som jeg aldri klarer å uttale? jeg sier silosyb, men er vel silosayb, men lettere med syb. Jeg sier syrkucyburrurupru Jeg håper du kødder nå?????? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Hvorfor har mannen over et sykt nick som jeg aldri klarer å uttale? jeg sier silosyb, men er vel silosayb, men lettere med syb. Jeg sier syrkucyburrurupru Jeg håper du kødder nå?????? hehehe :!: :!: Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvorfor skal MS gjøre alt så tungvindt? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvorfor skal MS gjøre alt så tungvindt? En ond konspirasjon. Jeg sier ikke mer. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 Hvorfor har mannen over et sykt nick som jeg aldri klarer å uttale? jeg sier silosyb, men er vel silosayb, men lettere med syb. Jeg sier syrkucyburrurupru Jeg håper du kødder nå?????? Ja Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 7. oktober 2004 Del Skrevet 7. oktober 2004 jeg lurer på hvem som var den første til å tenke: den hvite greia som kommer ut av rompa på høns.... hva smaker den? og hvem oppfant lesten/læst/hossa/raggsokka/ullsokker/ollsokka/sauhårfottøy? og hvem laget var den første som tenkte... la oss spise den gule gugga biene bæsjer/spiser/spyr/går i (honning) og hvem faen var det som oppfant regjeringen!!! ??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg