Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Hvorfor spruter det en sånn liten stråle ut noen ganger når folk gjesper? Det er konge :D

5108463[/snapback]

Det virker som det kommer fra under tunga hos meg. Altså at tunga må være litt opp når man gjesper og så plutselig kommer det en liten millimetertynn stråle. Kanskje det dannes et hulrom med spytt som klemmes raskt sammen? Omentrent som når man tar hånda i armhula for å lage prompelyder. Da dannes det også et hulrom som plutselig får "utbrudd" av relativt små bevegelser.

5983254[/snapback]

Moro: Krøll tunga sammen og press.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor spruter det en sånn liten stråle ut noen ganger når folk gjesper? Det er konge :D

5108463[/snapback]

Det virker som det kommer fra under tunga hos meg. Altså at tunga må være litt opp når man gjesper og så plutselig kommer det en liten millimetertynn stråle. Kanskje det dannes et hulrom med spytt som klemmes raskt sammen? Omentrent som når man tar hånda i armhula for å lage prompelyder. Da dannes det også et hulrom som plutselig får "utbrudd" av relativt små bevegelser.

5983254[/snapback]

Moro: Krøll tunga sammen og press.

5984371[/snapback]

'

Da der har eg lært meg for lenge siden:) :blush::p hehe.. Gøy på bussen.. Folk fåstår ikkje kor da leke vatn hen.. hehe..

 

 

 

har aldri gjort da! :tease:

Lenke til kommentar
blør du lett neseblod?

5981794[/snapback]

Hva ville i så fall det betydd?

5981845[/snapback]

 

lavt jerninnhold i blodet ;)

er i hvertfall er tegn på det.

 

blødde en del neseblod før, ble anbefalt å ta jernpiller.

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Første tingen jeg spør om her på en stund.

 

Er promping sunt/usunt eller ingen av de to?

5989823[/snapback]

 

sunt

blir kvitt avgasser :cool:

5989836[/snapback]

Det er det jeg har tenkt på jeg også. At det må bygge seg opp et slags usunt trykk der nede om man ikke slipper det fri

5989842[/snapback]

å holde igjen er i hvertfall ikke sunt. da kan det samle seg opp trykk. ikke bra for systemet.

 

føler man for å slippe en liten dur i skoletimen er det lurt å ta seg en tur på do og slippe det ut der.

Lenke til kommentar
blør du lett neseblod?

5981794[/snapback]

Hva ville i så fall det betydd?

5981845[/snapback]

 

lavt jerninnhold i blodet ;)

er i hvertfall er tegn på det.

 

blødde en del neseblod før, ble anbefalt å ta jernpiller.

5989834[/snapback]

 

ps. gullgraving i nesa med fingeren er ofte en utløsende årsak :)

 

hører når folk som blør neseblod så er det første de sier: "startet bare av seg selv" :p

Endret av O.J
Lenke til kommentar
Er promping sunt/usunt eller ingen av de to?

5989823[/snapback]

Jeg vil tro det er usunt eller i det minste ubehagelig å motvirke kroppens normale funksjon.

 

ps. gullgraving i nesa med fingeren er ofte en utløsende årsak :)

 

hører når folk som blør neseblod så er det første de sier: "startet bare av seg selv" :p

5989857[/snapback]

Tja, det kommer an på hvor tynne vegger man har inni nesa og hvor høyt blodtrykk osv man har. Jeg har ikke noe problemer med å innrøme at rundt 1/4 av mine neseblødninger skyldes en finger som har vært der den ikke skulle vært så betyr det også at rundt 3/4 av mine neseblødninger bare startet av seg selv. Det er altså ingen grunn til å le av folk som sier det bare startet av seg selv og misstenke dem for å være notoriske gullgravere.

Lenke til kommentar
Sandvika er det administrative sentrum i Bærum kommune. Sandvika fikk bystatus 4. juni 2003. Kommunens administrasjon, sammen med de fleste andre offentlige tjenester, ligger i Sandvika. Sandvika by har siden slutten av 1980-tallet gjennomgått store infrastrukturelle forandringer, og har vokst radikalt. Sandvika er kommunens handlesenter, med Sandvika Storsenter som største kjøpesenter. Handelshøyskolen BI ligger i Sandvika.

 

Byen Sandvika er (pr. mars 2005) ikke geografisk avgrenset, og det er derfor vanskelig å fastsette byens eksakte innbyggertall og areal.

 

Sjå òg http://www.sandvika.as/byen/byen.htm/.

Endret av incanus
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Driver å logger på nettbank for første gang, hva vil "Tast inn korrekt kode fra kodekort, og Gå videre." si?

5991066[/snapback]

 

Du har fått en sånn sak eller et kort med engangskoder du må bruke for å logge inn, hvis ikke; kontakt banken.

Lenke til kommentar
Driver å logger på nettbank for første gang, hva vil "Tast inn korrekt kode fra kodekort, og Gå videre." si?

5991066[/snapback]

 

Du har fått en sånn sak eller et kort med engangskoder du må bruke for å logge inn, hvis ikke; kontakt banken.

5991072[/snapback]

 

Det kom det i første runde, og da måtte jeg endre passord. Å når jeg prøver igjen så virker det ikke med det nye jeg valgte :dontgetit:

 

EDIT: Prøvde et par ganger og nå kommer dette: "NettBanken er for tiden ikke tilgjengelig, prøv igjen senere, eller kontakt banken."

 

Faen :thumbdown:

Endret av co2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
hva brukes Hornsalt til?

jeg har prøvd, man blir helt surrete av å lukte på den lenge.

men brukes det til noe fornuftig, eller bare veddemål? :p

5994086[/snapback]

 

Kakemenn! Brukes til heving.

 

Fant en fin liten beskrivelse her. Google is your friend :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...