Frohman Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Hvis jeg kjøper et spill på steam får jeg en bare CD-key og en forespørsel om jeg vil laste ned spillet? Vurderer å kjøpe HL2: DM. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Ja, men det er bedre å bestille en fysisk utgave, spør du meg... Endret 14. april 2006 av neitakk Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Ja, men å man får ikke kjøpt bare HL2: DM i butikkene. Da må man ta hele stasen, med CSS og alt! NEI TAKK! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 Det strider mot min overbevisning at et objekt kan utligne tyngdekraften, med mindre det er snakk om magnetisme som igjen ikke kan påvirke røyk. 5919041[/snapback] er ikke snakk om magnetisme. ville skjønt mer hvis man leste den artikkelen jeg nevnte. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 noen ganger bråvåkner jeg på natta av at det føles som jeg faller. hva kommer dette av? har skjedd mange ganger jeg har ikke mareritt, husker jo ingenting, men føles som jeg faller bakover, så plutselig våkner jeg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 noen ganger bråvåkner jeg på natta av at det føles som jeg faller.hva kommer dette av? har skjedd mange ganger jeg har ikke mareritt, husker jo ingenting, men føles som jeg faller bakover, så plutselig våkner jeg... 5926700[/snapback] Det kan komme av noe så lite som at hånda di "faller" utenfor kanten av senga, da vil kroppen automatisk reagere. Reaksjonen er forskjellig fra person til person. Jeg har også bråvåkna noen ganger av at det føles som om jeg faller, eller andre grunner. Et eksempel var en gang jeg drømte noe helt absurd hvor noen skulle drepe meg, og akkurat idet de skulle slå så bråvåkna jeg av at jeg dengte kneet i sengekangen Lenke til kommentar
O.J Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 noen ganger bråvåkner jeg på natta av at det føles som jeg faller.hva kommer dette av? har skjedd mange ganger jeg har ikke mareritt, husker jo ingenting, men føles som jeg faller bakover, så plutselig våkner jeg... 5926700[/snapback] Det kan komme av noe så lite som at hånda di "faller" utenfor kanten av senga, da vil kroppen automatisk reagere. Reaksjonen er forskjellig fra person til person. Jeg har også bråvåkna noen ganger av at det føles som om jeg faller, eller andre grunner. Et eksempel var en gang jeg drømte noe helt absurd hvor noen skulle drepe meg, og akkurat idet de skulle slå så bråvåkna jeg av at jeg dengte kneet i sengekangen 5926715[/snapback] det hender ikke akkurat i det du holder på å falle i søvn da? (ironisk nok) i såfall er det et instinkt vi har fra gammelt av da vi bodde i trærne. å falle ned da var det samme som å bli spist av rovdyr. senga er jo en forhøyning fra bakken i rommet, og kan være derfor kroppen instinktivt rykker til når du holder på å sovne. gammelt instinkt altså leste det i en spalte i illustrert vitenskap for en stund siden. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Alt det rare som er å finne i neseborene og som for øvrig kommer ut, hvor kommer det fra, og hvorfor kommer det? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Det kalles slim, og produseres av kjertler. Slimet har to funksjoner. Den ene er å smøre luftrøret, mens den andre er å fange opp støv og partikler som følger med luften du puster inn. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg husker en engelsk barne-TV-serie hvor Time av Pink Floyd ble brukt som soundtrack. Det var noen barn som oppdaget en miljøgift fra en frabrikk. Noen som kan hjelpe meg å finne ut hvilken serie det var? Tror den ble sendt på slutten av åttitallet. En annen serie jeg husker, var en der en familie flyttet til et nytt hus. På loftet var det et vindu som sto åpent, og det kom en sånn kraftig ulende lyd fra vinden gjennom vinduet. Noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvilken serie det var også? Tror den ble sendt på midten av åttitallet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hva mener du ? at kjøtt bare lager lyd om det ligger helt stille ? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Lager kjøtt lyd ?5932537[/snapback] Alt som beveger seg i kontakt med noe annet lager i teorien lyd. F.eks et pulsslag lager en lyd. Riktignok så lav og så lavfrekvent at det ikke er hørbart for mennesker, men like fullt en lyd. Siden et hjerte er muskler = kjøtt så kan man si at kjøtt lager lyd. Blod som strømmer gjennom årer i kjøttet vil nok også lage en ekstremt svak suselyd. Så levende kjøtt produserer i hvertfall noen lyder selv om det ikke er hørbart. Dødt kjøtt f.eks en kotelett som ligger i pakken, vil neppe lage noe lyd før det havner i panna og begynner å frese, eller man mister den i bakken så det gir et "klask". Men jeg har litt på følelsen av at jeg ikke svarer helt som du ønsker. Om jeg har bommet, utdyp gjerne hva du mener med spørsmålet. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Tusen Takk for svar ^^ Konge har hørt at kjøtt knirker når det ligger i vakum Lavt da selvfølgelig Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Sener og muskler lager også lyd når du beveger på dem. Legg øret inntil en muskel i armen og stram på den. Om det er helt stille rundt deg, kan du høre muskelen lage lyd. Personlig kan jeg også høre blodstrømmen når det er helt stille. Dette kan være særdeles plagsomt om natta. Det fantes også et band som kalte seg Kjøtt. De kunne lage lyd de... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva er egentlig den yngste "aldersgrensen" for å få brystkreft? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva er egentlig den yngste "aldersgrensen" for å få brystkreft? 5933524[/snapback] hm, tror kjertlene eller hva det er i brystene må ha begynt å utvikle seg.. var ihvertfall ei på 10 eller 11 som hadde det jeg hørte om.. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hvordan returnerer man pakker kjøpt på internett ved hjelp av angreretten? Saken: Jeg på fredag den 7. april bestilte jeg en MP3 spiller fra shg.no. Jeg fant senere ut at ei venninne av meg var i Canada for øyeblikket og kan kjøpe den til meg der, for 1000 kr mindre enn i Norge. Spørsmålet er hvordan gjør jeg dette? Systemet til shg er en pine Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 http://www.umanitoba.ca/womens_health/br_table.htm Som du ser er det utrolig liten risiko for å få det under 25 år gammel, men risikoen er tilstede. Kan legge til at menn også kan få brystkreft, men bare omtrent 1% av brystkrefttilfellene forekommer hos menn. Lenke til kommentar
SisteBert Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Lurer på noe: Sjansen for at det finnes en annen planet noe lik jorden et annet sted i universet er liten, eller er den stor? Som de fleste har skjønt det så er verdensrommet uendelig! SÅ hva sjansen når muligheten er uendelig? Da må jo sjansen være 100% da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg