Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor hater de fleste jenter meg :hmm: jeg er da ikke så gale?? :cry:

om de hater deg er nok noe med væremåten din. om du har litt problemer med å få deg dame så er det en helt annen sak! og i såfalle er du ikke alene.

Jeg er da grei. Det sier hvertfall kameratene mine. Dame får jeg heller ikke. Dei tror jeg kan se langt etter ja.

Lenke til kommentar
jeg har sjeldent hatt en kjæreste, men har aldri prøvd heller, egentlig. Er ikke homo.. rart..  :ermm:

Vel, har du prøvd mer å få deg jentekjæreste enn guttekjæreste er du vel fortsatt hetero?

har aldri vært i nærheten av "forelska" i en gutt så det tenker jeg ikke på.. Og jeg liker jenter.. Men føler bare ik behov for dame, men seff noen ganger føler jeg det er noe som mangler..

Lenke til kommentar
jeg har sjeldent hatt en kjæreste, men har aldri prøvd heller, egentlig. Er ikke homo.. rart..  :ermm:

Vel, har du prøvd mer å få deg jentekjæreste enn guttekjæreste er du vel fortsatt hetero?

har aldri vært i nærheten av "forelska" i en gutt så det tenker jeg ikke på.. Og jeg liker jenter.. Men føler bare ik behov for dame, men seff noen ganger føler jeg det er noe som mangler..

Tenker du på jenter, gutter eller familiemedlemmer når du napper laksen ? :whistle:

Lenke til kommentar
Hvorfor er man "automatisk stemplet som homo" om man ikke blir sammen med noen før 10.klasse? :ermm:

Jeg er da ikke homo...

De aller fleste har ikke hatt noen langvarige forhold, selv etter vgs.

Akkurat det. Er i samme tilfellet og er da langt fra homo. Syntes det er litt teit "å være sammen med en" i 2 uker. :roll:

Lenke til kommentar
Men da lurer jeg på; Hvorfor?

Det er jo så absolutt ingen grunn til at hun skal reagere sånn?

Tør jeg spørre om hun var helt korka eller noe?

ikke umulig.

vet rett og slett ikke hvorfor. har jo lyst å si at hun kanskje var uopplyst, men det er da vel drøyt å ikke vite om slike kroppslige funksjoner. kanskje hun bare ikke likte tanken. mange jenter som blir frastøtt av slikt. rimelig sært, spør du meg. kan vi få synspunkter av andre hunkjønn..?

Jeg er hunnkjønn.. og ..å drite er jo godt.. O_o.

eeh, ja.. uansett.. Pingle jente. HAH kan ikke tro at hun griner over noe sånt.

Nå er jo ikke det akkurat noe vi sitter å snakker om,...driting og sånt, men det er jo ikke å stikke under en stol at vi alle gjør det.

Til og med kjendiser!

hehe, ja jeg er enig, jeg. synes det er avslappende. får nesten lyst å gjøre sånn man gjør når man ser film eller noe i en god stol, og siger ekstra godt ned i den. men det blir fort ekkelt.. :p

ja, jeg vet jeg er unødvendig ekkel..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...