Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Til og med kjendiser! Nei, nei, nå får du gå og ta deg en bolle. Selvfølgelig gjør de ikke det! Eller... Gjør de? Endret 2. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hva er ørevoks? Jeg har alltid antatt at der var støv/skitt som kom fra..rundt deg som blandes med en sejve/veske som er i øret ditt (ikke sånn suppe da.. men at det er litt fukt i øregangen din) Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Til og med kjendiser! Nei, nei, nå får du gå og ta deg en bolle. Selvfølgelig gjør de ikke det! Eller... Gjør de? .. Selvfølgelig gjør de ikke det! Ikke alle kjendiser ihverfall. *nikke* så så.. *klappe på skulder* Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hvorfor hater de fleste jenter meg jeg er da ikke så gale?? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hvorfor hater de fleste jenter meg jeg er da ikke så gale?? Kan være den jævlige væremåten din ingen liker, men det blir umulig for oss å si. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg lurer også på hvorfor mange personer er så frekke/kjipe og dum. Er det bare mangel på sosial intelligens eller burde de ta og sette seg sjøl ned på jorda litt? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hvorfor hater de fleste jenter meg jeg er da ikke så gale?? om de hater deg er nok noe med væremåten din. om du har litt problemer med å få deg dame så er det en helt annen sak! og i såfalle er du ikke alene. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 hvorfor hater de fleste jenter meg jeg er da ikke så gale?? om de hater deg er nok noe med væremåten din. om du har litt problemer med å få deg dame så er det en helt annen sak! og i såfalle er du ikke alene. Jeg er da grei. Det sier hvertfall kameratene mine. Dame får jeg heller ikke. Dei tror jeg kan se langt etter ja. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg har sjeldent hatt en kjæreste, men har aldri prøvd heller, egentlig. Er ikke homo.. rart.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg har sjeldent hatt en kjæreste, men har aldri prøvd heller, egentlig. Er ikke homo.. rart.. Vel, har du prøvd mer å få deg jentekjæreste enn guttekjæreste er du vel fortsatt hetero? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg har sjeldent hatt en kjæreste, men har aldri prøvd heller, egentlig. Er ikke homo.. rart.. Vel, har du prøvd mer å få deg jentekjæreste enn guttekjæreste er du vel fortsatt hetero? har aldri vært i nærheten av "forelska" i en gutt så det tenker jeg ikke på.. Og jeg liker jenter.. Men føler bare ik behov for dame, men seff noen ganger føler jeg det er noe som mangler.. Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hei, finnes det noen topic eller forum hvor jeg kan annonsere brukt datautsyr som skal gis bort, gjerne til noen som ikke skal tjene penger på det...? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg kan vel spørre her og: Hvor mye tjener en automatiker? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 jeg har sjeldent hatt en kjæreste, men har aldri prøvd heller, egentlig. Er ikke homo.. rart.. Vel, har du prøvd mer å få deg jentekjæreste enn guttekjæreste er du vel fortsatt hetero? har aldri vært i nærheten av "forelska" i en gutt så det tenker jeg ikke på.. Og jeg liker jenter.. Men føler bare ik behov for dame, men seff noen ganger føler jeg det er noe som mangler.. Tenker du på jenter, gutter eller familiemedlemmer når du napper laksen ? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg kan vel spørre her og: Hvor mye tjener en automatiker? Hva er en automatiker? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor er man "automatisk stemplet som homo" om man ikke blir sammen med noen før 10.klasse? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor er man "automatisk stemplet som homo" om man ikke blir sammen med noen før 10.klasse? Jeg er da ikke homo... De aller fleste har ikke hatt noen langvarige forhold, selv etter vgs. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Hvorfor er man "automatisk stemplet som homo" om man ikke blir sammen med noen før 10.klasse? Jeg er da ikke homo... De aller fleste har ikke hatt noen langvarige forhold, selv etter vgs. Akkurat det. Er i samme tilfellet og er da langt fra homo. Syntes det er litt teit "å være sammen med en" i 2 uker. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Men da lurer jeg på; Hvorfor?Det er jo så absolutt ingen grunn til at hun skal reagere sånn? Tør jeg spørre om hun var helt korka eller noe? ikke umulig. vet rett og slett ikke hvorfor. har jo lyst å si at hun kanskje var uopplyst, men det er da vel drøyt å ikke vite om slike kroppslige funksjoner. kanskje hun bare ikke likte tanken. mange jenter som blir frastøtt av slikt. rimelig sært, spør du meg. kan vi få synspunkter av andre hunkjønn..? Jeg er hunnkjønn.. og ..å drite er jo godt.. O_o. eeh, ja.. uansett.. Pingle jente. HAH kan ikke tro at hun griner over noe sånt. Nå er jo ikke det akkurat noe vi sitter å snakker om,...driting og sånt, men det er jo ikke å stikke under en stol at vi alle gjør det. Til og med kjendiser! hehe, ja jeg er enig, jeg. synes det er avslappende. får nesten lyst å gjøre sånn man gjør når man ser film eller noe i en god stol, og siger ekstra godt ned i den. men det blir fort ekkelt.. ja, jeg vet jeg er unødvendig ekkel.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 ja, jeg vet jeg er unødvendig ekkel.. Grisegutt! Jeg lurer på hvorfor noen har flaks og noen ikke har det. Og kan man stole på sansene sine? Kan det være at vi bare sprader rundt i et uendelig stort rom, der vi forestiller oss at det er noe der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg