sybbelybb Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hvem fant som første person ut at han/henne skulle lage musikk? Det lærte vi om i uttrykkshistorietimene i fjor. Men såklart har jeg glemt absolutt alt. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Snedig ting jeg lurer på: Hvorfor i alledager er Volumkontrollen i windows plassert under underholdning. Den er da ikke så morro !?! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 2. Hva som skjer når vi dør vil avhenge av om du tror på biologivitenskap eller er religiøs. Og innenfor begge retningene er meningene delte. Du mener at hvis jeg mener at jeg kommer til et sted med masse nakne babes som elsker gutter som heter Stefan, vil det skje? Mens hvis du tror du blir til jord, skjer det? Hva som skjer etter du dør vet ingen. Utenom Jesus, han er, så vidt jeg vet, den eneste som har dødd for så å reise opp fra det døde. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 jeg lurer på hva som er inni en stein.... Mer stein. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 jeg lurer på hva som er inni en stein.... Enda mer stein... (stein er for det meste bygget opp av silisium og mineraler) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurer på om man kan være heeelt sikker på at lyset i kjøleskapet er slukket når man lukker døra? Jeg mener, det er lyst når man har døra oppe, men kanskje det er no rare greier der? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 kjøleskapsdyr som har fest i kjøleskapet når du lukker det igjen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurer på om man kan være heeelt sikker på at lyset i kjøleskapet er slukket når man lukker døra? Jeg mener, det er lyst når man har døra oppe, men kanskje det er no rare greier der? Hvis du lukker den nesten helt igjen, slukkes lyset. Hah, jeg har jo svaret på alt idag. Ask me anything! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hva kom først? Høna eller egget? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Jeg lurer på om man kan være heeelt sikker på at lyset i kjøleskapet er slukket når man lukker døra? Jeg mener, det er lyst når man har døra oppe, men kanskje det er no rare greier der? Hvis du lukker den nesten helt igjen, slukkes lyset. Hah, jeg har jo svaret på alt idag. Ask me anything! Hva skjer når man dør? Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 jeg lurer på hva som er inni en stein.... mer stein Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 kanskje det bor små steindyr i steinen da Jeg lurer på hvorfor folk liker dragostea din tei... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hva kom først? Høna eller egget? Evolusjon sier at det etterhvert gikk fra noe annet til en kylling. Det vil si at noe som ikke lignet helt på en kylling la et egg, og når det klekket kom en kylling ut. Derfor blir det egget. Hva skjer når man dør? Da blir det gjerne arrangert begravelse, og hvis du levde et interessant liv skriver noen kanskje en bok om deg. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hvem fant som første person ut at han/henne skulle lage musikk? Rytmesansen er en del av oss. Å trampe i takt har vi nok gjort i alle tider, så utviklet det seg derifra. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 kanskje det bor små steindyr i steinen da Jeg lurer på hvorfor folk liker dragostea din tei... Fordi uten de ville ikke de som liker Jethro Tull, Zeppelin, Pearl Jam og TMV god musikksmak, men vanlig musikksmak. Vi trenger de svake for å vise hvem som er sterk. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hva kom først? Høna eller egget? ganske elementært hvis du tror på naturvitenskapen (jeg selv betviler den ofte) egget til høna var en avart av et annet dyr. evt en avart som parret seg med et dyr. Derfor egget er alltid først. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hah, jeg har jo svaret på alt idag. Ask me anything! Hva skjer når man dør? Absolutt ingenting Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 når man dør så slutter hjertet å slå og du er ikke levende lenger Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Hah, jeg har jo svaret på alt idag. Ask me anything! Hva skjer når man dør? Absolutt ingenting Det må jo skje noe. Enten du er religiøs eller ikke, skjer NOE. Det kan være at sjelen forlater kroppen, eller det kan være at kroppen blir til jord. Men noe skjer. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 22. august 2004 Rapporter Del Skrevet 22. august 2004 Rytmesansen er en del av oss. Å trampe i takt har vi nok gjort i alle tider, så utviklet det seg derifra. Fett. Noen som har en logisk forklaring på hvorfor det er dårligere vær og kaldere (stort sett) jo lenger nord du kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg