sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor spiser folk blåmuggost? Fordi det til tider kan smake ganske alright. Smaken er som baken vet du Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor blir jeg syk hver eneste gang høsten kommer? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor blir jeg syk hver eneste gang høsten kommer? Tempratur forskjeller kanskje? Hmm Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg lurer på hvordan de fikk programmert programvaren til den første datamaskinen. i og med at de ikke hadde fått programmert noe programmeringsprogram. Hvor programmerte de programmet de skulle programmere den første programvaren med? Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 den første datamaskinen ble programmert med hullkort Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg lurer på hvorfor ingen jenter liker meg.Men hvis noen faktisk liker meg, så lurer jeg på hvorfor de ikke sier noe til meg... Ingen som kan svare. Nice. Lenke til kommentar
FreeMan Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor bruker fallskjermhoppere hjelm ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Hvorfor bruker fallskjermhoppere hjelm ? Fordi de kan falle når de ska lande. Du har sikkert lagt merke til at noen har litt stor fart og må løpe bortover når de lander. Treffer du ikke helt med beina da kan du smelle hodet ganske hardt i bakken. Edit: Men _alle_ bruker jo ikke hjelm da... Endret 2. september 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 I tilfelle de skulle vere så uheldige å treffe en fugl eller ørn på veien ned selfølgelig Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 I tilfelle de skulle vere så uheldige å treffe en fugl eller ørn på veien ned selfølgelig Men en eventuel fugl vil du jo treffe med beina så da hadde det vært meir logisk med ein susp. (Får du en fugl i skjermen er det vel lite hjelp i verken hjelm eller susp) Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 tenkte mer på når de er i fritt fall, da ligger de vel som oftest med magen og hode vendt nedover i luften, noen stuper vel også nedover med hodet først Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg lurer på hvorfor kamikaze-pilotene brukte hjelm... :!: Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Jeg lurer på hvorfor kamikaze-pilotene brukte hjelm... :!: Det er fordi dei ikkje skal slå seg under innflyginga mot fientleg skip. Hadde vært litt skjipt å få blackout og bomme på skipet. Det er bra vekkastet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor er det ikke fallskjermer på båter, når det er redningsvester i fly Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Hvorfor er det ikke fallskjermer på båter, når det er redningsvester i fly Siden flyene kan dette mot vannet, men båter kan ikke dette mot lufta. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Hvis de treffer em stor nok bølge, i riktig vinkel og med riktig fart vil de faktisk oppleve dette, hvertfall for en stund. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 (endret) Lurer på hvorfor folk klager over lite reker i rekesalten når det ikke er noen italienere i italiensk salat Fordi det er bilde av reker utenpå rekesalatpakken, mens det ikke er noen italienere utenpå den italienske salaten. Det er det ytre som teller vet du.... Hva med den lille gutten på leverposteiboksen? Og ikke nok med det! Det er faktisk ansjos i leverpostei... Og gutten er oppi boksen han... det er derfor de bytter bilde hvert år... Endret 2. september 2004 av [Atomic_Bomberman] Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Så en "is-te" en gang som het "katus-lime". Det var 11% druesaft i den, 4% limesaft i den og 0% katussaft i den (hviss kaktussaft finnes da)!!!! PS: er ikke sikker på om jeg har rette tall ,men det var noe i den duren. har smakt den, og smaken minnet meg mest om kanelboller skulle ikke vert lov å selle den under navnet "ICE TEA" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Hvis de treffer em stor nok bølge, i riktig vinkel og med riktig fart vil de faktisk oppleve dette, hvertfall for en stund. .. Men vil de trenge fallskjermer av den grunn? Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Men da lurer jeg på; Hvorfor?Det er jo så absolutt ingen grunn til at hun skal reagere sånn? Tør jeg spørre om hun var helt korka eller noe? ikke umulig. vet rett og slett ikke hvorfor. har jo lyst å si at hun kanskje var uopplyst, men det er da vel drøyt å ikke vite om slike kroppslige funksjoner. kanskje hun bare ikke likte tanken. mange jenter som blir frastøtt av slikt. rimelig sært, spør du meg. kan vi få synspunkter av andre hunkjønn..? Jeg er hunnkjønn.. og ..å drite er jo godt.. O_o. eeh, ja.. uansett.. Pingle jente. HAH kan ikke tro at hun griner over noe sånt. Nå er jo ikke det akkurat noe vi sitter å snakker om,...driting og sånt, men det er jo ikke å stikke under en stol at vi alle gjør det. Til og med kjendiser! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg