Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rudlende: Klart det :ermm: Tror du at lyd bare er der når noen hører :roll:

5658781[/snapback]

Kan du bevise det? :cool:

5658789[/snapback]

Hvis jeg trekker fram en hvit sau, kan jeg på bakgrunn av det beviset si at alle sauer er hvite. I det noen trekker fram en sort sau, har de bevist at det ikke bare finnes hvite sauer. Hvis vi klarer å bevise at et tre lager lyd hvis det knekker aleine i skogen, vil ikke det si at alle trær gjør det. Så du må nok komme med bevis for at et tre ikke nødvendigvis lager lyd når det knekker. Da har du bevist "påstanden" din.

Lenke til kommentar
rudlende: Klart det :ermm: Tror du at lyd bare er der når noen hører :roll:

5658781[/snapback]

Kan du bevise det? :cool:

5658789[/snapback]

Hvis jeg trekker fram en hvit sau, kan jeg på bakgrunn av det beviset si at alle sauer er hvite. I det noen trekker fram en sort sau, har de bevist at det ikke bare finnes hvite sauer. Hvis vi klarer å bevise at et tre lager lyd hvis det knekker aleine i skogen, vil ikke det si at alle trær gjør det. Så du må nok komme med bevis for at et tre ikke nødvendigvis lager lyd når det knekker. Da har du bevist "påstanden" din.

5659227[/snapback]

Når et tre knekker skjer det noen "voldsome" forandringer i stammen på bare noen få sekunder, og da blir det "rykkninger" i luften som er lyd, uansett om det er noen som hører på.

Vist noen sender en atombombe opp på nordpolen og det ikke (mest sannsynelig) er noen der for å se eller høre så betyr ikke det at ikke det kommer lyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg lurer på hvorfor menneskene ble laget slik at de føler smerte, finnes jo ikke noe positivt ved det :dontgetit:

 

#kommentar til sletta innlegg fjernet, (sjølv om det var eit godt svar ;) )#

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Kan de som har greie på film/nedlastning sende meg en PM?

5663581[/snapback]

 

Jeg har peiling på film OG nedlastning, men ikke faen om jeg gidder PMe deg :D

 

Jeg lurer på hvorfor menneskene ble laget slik at de føler smerte, finnes jo ikke noe positivt ved det :dontgetit:

5664029[/snapback]

Jo, hvis du hadde lagt hånden på en glovarm plate, så hadde du ikke kjent at det hadde gjort vondt, dermed hadde du ødelagt hånden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
(..farlig..)

5664062[/snapback]

 

(..farlig..)

5664094[/snapback]

 

Men det kunne jo blitt gjort på en annen måte, slik at du følte om noe var faelig men ikke fikk så forbanna vondt av det :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...