loketing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Snerk er da vel ikke ekkelt. Syns det er godt eg. kakaosnerke kan jeg leve med. men potetsnerke (ja, det finnes) er desto verre. jeg vet ikke helt hvordan det skjer, men noen ganger får kokte poteter, som i utgangspunktet er rimelig ille, et tynt lag med klissete potet rett under skallet. det er kanskje det aller ekleste i hele verden. jeg brekker meg hver gang jeg spiser det. hvorfor blir det sånn..? og hvorfor kan ikke poteten erstattes av noe litt mer velsmakende..? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Snerk er snask. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva skjer hvis man masturberer i verdensrommet? Vil man da "skyte" seg selv bakover? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Ja, det gjør man på jorden også. Men det er mindre merkbart pga luftmotstand og tyngdekraft. Endret 1. september 2004 av Skurupu Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Så det pga luftmotstanden at jeg ikke flyr bakover altså.. aaaaahhh Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva skjer hvis man masturberer i verdensrommet? Vil man da "skyte" seg selv bakover? Har du planer om å dra ut i verdensrommet? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Har du planer om å dra ut i verdensrommet? Da vil ikke jeg være i nærheten. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Har du planer om å dra ut i verdensrommet? Da vil ikke jeg være i nærheten. Knegg :!: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. september 2004 Forfatter Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor slåss hockeyspillere så mye? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor er jeg så mye bedre enn alle andre? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor slåss hockeyspillere så mye? De er agressive mennesker, og når to agressive mannfolk kræsjer blir det fort slosskamp. Sluffy: Du har innbilt deg det for å komme over den grusomme sannheten som er: Jeg er bedre enn deg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Lurer på hvorfor dama måtte dra til Tyskland.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sluffy: Du har innbilt deg det for å komme over den grusomme sannheten som er: Jeg er bedre enn deg. Jeg spurte ikke om jeg var så mye bedre enn alle andre, det vet jeg at jeg er. Jeg spurte hvorfor. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Sluffy: Du har innbilt deg det for å komme over den grusomme sannheten som er: Jeg er bedre enn deg. Jeg spurte ikke om jeg var så mye bedre enn alle andre, det vet jeg at jeg er. Jeg spurte hvorfor. Denial isn't a river, boy. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor er jeg så mye bedre enn alle andre? Fordi jeg egentlig er ti ganger bedre enn deg Lenke til kommentar
Purify Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva består verdensrommet av, bortsett fra alt materielt? Noe annet enn "vakuum" som svar, takk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva består verdensrommet av, bortsett fra alt materielt? Noe annet enn "vakuum" som svar, takk. Black matter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Jeg lurer på hvorfor ingen jenter liker meg. Men hvis noen faktisk liker meg, så lurer jeg på hvorfor de ikke sier noe til meg... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 (endret) Lurer på hvor mange som er over 16,som ikke skriver dato i profilen. Endret 30. september 2004 av egmur Lenke til kommentar
Laman Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor spiser folk blåmuggost? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg