Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor vokser det ikke hår rett bak øret?

5597838[/snapback]

Fordi det ikke er bruk for hår der, kanskje?

5597851[/snapback]

 

 

Det er ikke bruk for hår på hodet heller, men det vokser der uansett. ;)

5598091[/snapback]

 

Størsteparten av varmetapet fra kroppen skjer på rundt hode, så jeg vil tro det har en viss betydning.

Lenke til kommentar
Hva er meningen med livet, universet og alt mulig?

5598647[/snapback]

Spørs helt hva du ser det i forhold til. I forhold til oss, er dette svaret:

 

Meningen med livet er å spre genet videre krysset med et annet godt gen, slik at resultatet blir et enda bedre gen.

Meningen med universet er at det skal fungere som en basis for liv å eksistere i.

Lenke til kommentar
Hva med de skallede da?

5598162[/snapback]

De fryser.

5598169[/snapback]

Eller har lue på ;)

 

Hva er meningen med livet, universet og alt mulig?

5598647[/snapback]

42, and you knew it

5598653[/snapback]

Hva får du hvis du googler "Answer to life the universe and everything"? Svar! ;)

 

Det er forøvrig litt god lesing om det ultimate svaret og det ultimate spørsmålet hos wikipedia.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Millionspørsmålet: Hva er galt med personer som morer seg over at andre har det vondt? (eksempel)

5599519[/snapback]

 

De har ikke utviklet den delen av hjernen hvor vi finner empati tipper jeg...

 

edit: personlig syntes jeg oppriktig synd på den guttungen der. Det hadde vært en fin spøk hadde han ikke blitt SÅ skremt... Får være måte på hvor slem man skal være med unger liksom.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Og tomillionersspørmålet:

 

Hva er det med enkelte mennesker som gjør at absolutt -alt- skal taes så utrolig høytidelig?

5599592[/snapback]

 

Høytidelig på hvilken måte i hvilken sammenheng?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det virker som om alt er for tabu til å spøke med.

 

Og jeg tviler på at gutten ble helt tulling av dette i ettertid. Hvor mange brødre har ikke hoppet frem fra under trappa e.l og skremt lillebror før, liksom?

5599635[/snapback]

 

Sier ikke at det er tabu å spøke med ting, men å skremme et barn på denne måten er en del over streken. Kanskje det bare er meg som har mye medfølelse for andre personer, ikke vet jeg.

Lenke til kommentar

(Om hemmeligheten bak en god pizzabunn)

Edit: Deigen bør knas hardt veldig, veldig, veldig lenge. Det er det aller viktigste å tenke på når man lager deig.

5561920[/snapback]

Takk for tipset. Det funket bra selv om jeg ikke er helt i mål ennå. Jeg knadde deigen hardt i et kvarter i dag i stedet for de vanlige 2-3 minuttene. Kvaliteten hevet seg tydelig. I tillegg smurte jeg kantene med egg og salt. Jeg tror jeg er inne på noe med smøringen men er ikke helt i mål der heller. Kantene ble glatte, pene og smakte godt men ikke fullt så luftige som jeg ønsket. Hemmeligheten bak resturantkvalitet på pizzabunner er altså ennå ikke helt avslørt og kopiert men jeg er et stykke på vei :thumbup: (Jeg får forske litt på det neste gang også)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...