Dorian Gray Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 finnes det inteligent liv der ute? Det finnes ikke noe særlig med intelligent liv her på jorden, men jeg håper... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 finnes det inteligent liv der ute? det må jo nesten finnes noe sånt selv om det år ørten tusen millioner lysår unna!! ... Er vi egentlig så intelligente? :!: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvorfor eksploderer skinka i microbølgeovnen? blir jo nesten som å poppe popcorn når jeg lager ostesmørbrød med skinke. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har brødet som ligger i kjøleskapet gått ut på dato? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har brødet som ligger i kjøleskapet gått ut på dato? Er noe grønt på det er det sikkert gått ut på dato Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Hvorfor ble denne tråden laget? Fordi du skal få noe å spørre om! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Har brødet som ligger i kjøleskapet gått ut på dato? Brød skal ikke i kjøleskapet, de blir tørre av det. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Åssen hadde det vært å leve i Norge i dag om vi ikke hadde funnet så mye olje? Vi hadde vært en gjeng bønder alle sammen. Vi hadde vært medlem av EU som sagt, og svenskene hadde irritert seg over hvor jækla billig maten her hadde vært. En ting jeg lurer på nå, er: Hvorfor har jeg sittet og lest hele denne tråden i stedet for å studere? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 31. august 2004 Del Skrevet 31. august 2004 Åssen hadde det vært å leve i Norge i dag om vi ikke hadde funnet så mye olje? Vi hadde vært en gjeng bønder alle sammen. Vi hadde vært medlem av EU som sagt, og svenskene hadde irritert seg over hvor jækla billig maten her hadde vært. En ting jeg lurer på nå, er: Hvorfor har jeg sittet og lest hele denne tråden i stedet for å studere? Fordi det å studere (skole generelt) er drittkjedelig! Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 finnes det inteligent liv der ute? det må jo nesten finnes noe sånt selv om det år ørten tusen millioner lysår unna!! ... Er vi egentlig så intelligente? vel jeg vil si at vi egentlig ikke er spessielt inteligent... de første menneske skjelletene som ble funnet var over 120.000 år gamle. det vil si at menneskeheten har levd i 120.000 år ca. men vi er alikevel ikke kommet spessielt langt innen teknologi. vi kjører fortsatt rundt med biler og forurenser/dreper sakte vår gamle moder jord. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvis man er ganske nærsynt, og ikke bruker briller eller linser elns, og man har et speil ganske nærme seg som viser speilbildet av noe som er ganske mye lenger ifra, vil man da se dette speilbildet klart? Jepp.. tror det.. Hvis jeg ikke husker helt feil, så har jeg prøvd det.. Er nærsynt.. så til de grader.. Lenke til kommentar
Skabbfot Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hvorfor eksploderer skinka i microbølgeovnen? blir jo nesten som å poppe popcorn når jeg lager ostesmørbrød med skinke. På grunn av fettet tror jeg. Smør og fett smeller rundt i mirkobølgeovnen.. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva er ørevoks? Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 de første menneske skjelletene som ble funnet var over 120.000 år gamle. det vil si at menneskeheten har levd i 120.000 år ca. men vi er alikevel ikke kommet spessielt langt innen teknologi. men så er teknologi et relativt nytt begrep, så man kan egentlig ikke si at mennesket ikke hadde kommet langt på det området for 120 000 år siden.. men så kan man jo ikke være 100% sikker på dette.. hva med f.eks. pyramidene? hvis mennesket har bygget de, må det jo ha vært en vanvittig kløkt bak byggingen. mener at man har forsøkt å rekonsturere de i nyere tid, men at alle steinene ble for ujevne.. og for ikke å nevne at de trengte enorme maskiner for å i det hele tatt plassere steinene oppover pyramiden.. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva er ørevoks? det er nam. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva heter det ekle laget som ofta kommer på toppen av kakaoen? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva heter det ekle laget som ofta kommer på toppen av kakaoen? Snerk. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Hva heter det ekle laget som ofta kommer på toppen av kakaoen? Snerk. Tusen takk! =) You've made my day Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Snerk er da vel ikke ekkelt. Syns det er godt eg. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2004 Del Skrevet 1. september 2004 Enig med SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg