Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

- Hva smaker vann?

5413391[/snapback]

godt spørsmål.

svare må bli noe i nærheten av alger eller andre mikroorganismer som lever i selve vannet. ellers så smaker jo mye av vannet som vi får inn i husene våre svakt, svakt klor, da det blir kloret for å drepe disse mikrooragnismene og bakterier

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som kjent driver Stavanger kommune på med gravearbeid i sentrum. Undergangen ved torget (der hvor Narvesen, toaletter og andre ting var) er borte vekk... Det jeg lurer på er følgende: Kommer det ny undergrunn der, eller er det historie?

5414566[/snapback]

Tror det er historie. Var jo et stort tilholdssted for narkomane/alkiser.

Dessuten skal det vel fornyes til 2008.

Lenke til kommentar
Hvorfor maler katter?

5413181[/snapback]

Gir utrykk for at den trives

5413239[/snapback]

For å være litt kverulerende: Hvorfor gir katter uttrykk for at de trives? Og når det er besvart: Hvorfor valgte de akkurat denne måten å uttrykke trivsel?

5423736[/snapback]

Finnes det andre dyr som gir uttrykk for trivsel?

Lenke til kommentar
- Hva smaker vann?

5413391[/snapback]

godt spørsmål.

svare må bli noe i nærheten av alger eller andre mikroorganismer som lever i selve vannet. ellers så smaker jo mye av vannet som vi får inn i husene våre svakt, svakt klor, da det blir kloret for å drepe disse mikrooragnismene og bakterier

5414582[/snapback]

Fantastiske smaksløker du har da.

Lenke til kommentar
Er det no bevis på at gud finnes? Jeg blir seriøst gal av å tenke på hvorfor vi lever  :cry:

Hva started det hele med? The big bang? Men hva started the big bang? Det går faktisk ikke an å forestille seg.

5424192[/snapback]

Kan ikke si meg mer enig enn det, hva i faen starta Big Bang? Hvis det var så kalt "intet" før der hvordan oppsto da Big Bang? Joda det er nok mange hull i denne teorien :hmm:

For å svare på spørsmålet ditt:

Nei, det er ingen bevis på at Gud eksisterer, er bare "vitne"utsagn som er godt over 2000 år gamle, de har garantert blitt overdrevet.

Lenke til kommentar
Er det no bevis på at gud finnes? Jeg blir seriøst gal av å tenke på hvorfor vi lever  :cry:

Hva started det hele med? The big bang? Men hva started the big bang? Det går faktisk ikke an å forestille seg.

5424192[/snapback]

Kan ikke si meg mer enig enn det, hva i faen starta Big Bang? Hvis det var så kalt "intet" før der hvordan oppsto da Big Bang? Joda det er nok mange hull i denne teorien :hmm:

For å svare på spørsmålet ditt:

Nei, det er ingen bevis på at Gud eksisterer, er bare "vitne"utsagn som er godt over 2000 år gamle, de har garantert blitt overdrevet.

5424709[/snapback]

Klisjéspørsmål.

Tenk heller på hvorfor du ikke kan bare legge deg ned på en kafé og sove littegranne når man er trøtt. Det er jo naturlig med søvn, hvorfor kommer ingen med teppe? En ting er å respektere andre gjester og kaféen, men du gjør jo noe helt naturlig :)

Lenke til kommentar
Det er vel en slags uskreven regel det + at det står i loven at det ikke er lov til å sove på offentlig sted? Er naturlig ja, men hva i all verden har det med Big Bang og Gud å gjøre :dontgetit:

5424762[/snapback]

Hvorfor tenke på ting du ikke kan analysere? Hvorfor ikke tenke på normer? Pussige og rare ting, ikke "mirakler".

Hvorfor er det ulovlig å sove på offentlig sted? Hvorfor uskreven regel?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...