ⅵdar Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva har det seg at det er en søm på underside av penis? Det er jo ikke dét fks på undersida av håndleddet 5271276[/snapback] kanskje noen har sydd igjen fitta? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hva har det seg at det er en søm på underside av penis? Det er jo ikke dét fks på undersida av håndleddet 5271276[/snapback] kanskje noen har sydd igjen fitta? 5271352[/snapback] Ikke alle er som deg Lenke til kommentar
dabear Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Men særiøst, noen som veit «svaret» på dette? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 premiums svar er fryktelig banalt, men faktiskt sannt. Alle menneskefoster er fra start av hunkjønn. De som blir født gutter har fått flere doser testosteron over en tid etter 6. uke (etter det jeg husker). Så alle foster starter med en vagina. Gutter får så testosteron som forteller kroppen at den skal ha en penis. Det som skjer er at klitoris og kjønnsleppene vokser sammen til en penis. Derfor er den "sømmen" der. (f.eks.) Håndleddet har ikke "søm" fordi det er "byggd opp" som et stykke fra starten av. Penis er da ikke det og får dermed denne "sømmen". Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jeg har vist det bort. Det hjelper ikke. 5271316[/snapback] haha... da tror jeg seriøst at det er noe galt med deg... for det virker ALLTID å vise det til andre, det går faktsik over rett før den andre personen skal se.. jeg har det ofte i låret eller i øyelokket... det er litt vittig også da, men jeg kan skjønne at du ble lei etter 5 timer... på låret mitt pleier det også å hjelpe å slå litt med knyttneven, men jeg burde kanskje ikke oppfordre deg til å dra til deg selv i øyet... men maser litt kanskje... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Du skjønner at jeg er lei etter 5 timer? Da ser du kanskje at jeg fortsatt er lei da. *skriketiløyetsitt* Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ser katter rødt? 5273232[/snapback] vel, vi har rødt hus, og det har ikke gått noen katter på huset vårt enda? ei heller på reøde bilder som jeg vet... og hvis de ikke skulle sett rødt, altså fargen rød, hva er istedenfor den fargen? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvorfor klør det så jævlig mye på hodet mitt (spesiellt toppen) når jeg blir varm og svetter, eller får varmt vann over hode (f.eks. i badekaret)? 5252983[/snapback] Sart hodebunn, eksem eller flass? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ikke alle er som deg 5271513[/snapback] Hva mener du med det? Har det ikke grodd sammen hos deg? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ikke alle er som deg 5271513[/snapback] Hva mener du med det? Har det ikke grodd sammen hos deg? 5273744[/snapback] Hos meg sjedde det som foster, om du har sydd igjen i ettertid en så er det din sak Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ser katter rødt? 5273232[/snapback] Så vidt jeg vet er katter fargeblinde. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Ikke alle er som deg 5271513[/snapback] Hva mener du med det? Har det ikke grodd sammen hos deg? 5273744[/snapback] Hos meg sjedde det som foster, om du har sydd igjen i ettertid en så er det din sak 5273997[/snapback] Jeg har ikke nevnt meg selv med et ord her. Hva får deg til å trekke slutninger om hvordan skrukken min er? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Åssen lyd lager en giraff? Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvis man har "leamus" på øyet. Regner med flere her vet hva det er. Finns det da noe godt bøtemiddel mot det? Jeg skulle komme til å suge fast en diger sugekopp i ansiktet i dag og fikk da leamus og har hatt det nå sammenhengende i 5 timer. 5271247[/snapback] Grunnen til leamus er slik at en sene inni muskelen får kramper. Disse krampene skyldes som oftest stress, eller høyt inntak av koffein (Cola, kaffe e.l). Kaffe stiller nemlig inn kroppen slik at den skal gjøre seg klar til stikke av. Var noe slikt som sto i Illustrert Vitenskap. Kanskje noe av dette er grunnen til at du har leamus. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Illustrert vitenskap har, i min mening, hittil ikke hatt rett på sine såkalte "fakta" og dette ble ikke anderledes. Jeg har den minst stressa personen jeg vet om og koffein får meg i meg akkurat samme mengde av nå som jeg alltid har. Rare greier det her. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hei, jeg har lagt tp gjennom huset via taket også på rommet mitt skulle jeg gjerne ha hatt 2 utganger.. fins det en boks man kan sette på veggen med 2 vanlig tp utganger på ? Isåfall gi link til produkt hos en webshop Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Da må du ha to TP å koble på. Men, det finnes ja. http://www.biltema.no/products/product.asp...8&iItemId=86777 Om du kun har en TP-kabel opp må du ha en singel kontakt, og switch etter det. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Hvilket spill var det første spillet som benyttet seg av Bump Mapping? Hvilket spill var det første som brukte 16-bits farger? Hvilket spill var det første som brukte 32-bits farger? Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Åssen lyd lager en giraff? 5274865[/snapback] Oink Oink! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg