Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

premiums svar er fryktelig banalt, men faktiskt sannt.

Alle menneskefoster er fra start av hunkjønn. De som blir født gutter har fått flere doser testosteron over en tid etter 6. uke (etter det jeg husker). Så alle foster starter med en vagina. Gutter får så testosteron som forteller kroppen at den skal ha en penis.

Det som skjer er at klitoris og kjønnsleppene vokser sammen til en penis. Derfor er den "sømmen" der.

(f.eks.) Håndleddet har ikke "søm" fordi det er "byggd opp" som et stykke fra starten av. Penis er da ikke det og får dermed denne "sømmen".

Lenke til kommentar
Jeg har vist det bort. Det hjelper ikke.

5271316[/snapback]

haha... da tror jeg seriøst at det er noe galt med deg... for det virker ALLTID å vise det til andre, det går faktsik over rett før den andre personen skal se..

jeg har det ofte i låret eller i øyelokket... det er litt vittig også da, men jeg kan skjønne at du ble lei etter 5 timer...

på låret mitt pleier det også å hjelpe å slå litt med knyttneven, men jeg burde kanskje ikke oppfordre deg til å dra til deg selv i øyet... men maser litt kanskje...

Lenke til kommentar
Ikke alle er som deg

5271513[/snapback]

Hva mener du med det? Har det ikke grodd sammen hos deg?

5273744[/snapback]

Hos meg sjedde det som foster, om du har sydd igjen i ettertid en så er det din sak

5273997[/snapback]

Jeg har ikke nevnt meg selv med et ord her. Hva får deg til å trekke slutninger om hvordan skrukken min er?

Lenke til kommentar
Hvis man har "leamus" på øyet. Regner med flere her vet hva det er. Finns det da noe godt bøtemiddel mot det? Jeg skulle komme til å suge fast en diger sugekopp i ansiktet i dag og fikk da leamus og har hatt det nå sammenhengende i 5 timer.

5271247[/snapback]

Grunnen til leamus er slik at en sene inni muskelen får kramper.

Disse krampene skyldes som oftest stress, eller høyt inntak av koffein (Cola, kaffe e.l). Kaffe stiller nemlig inn kroppen slik at den skal gjøre seg klar til stikke av.

Var noe slikt som sto i Illustrert Vitenskap. Kanskje noe av dette er grunnen til at du har leamus.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...