834HF42F242 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Dommedag og dømmedag trenger egentlig ikke være det samme. dommedag blir jo den dagen man får dommen, mens dømmedag blir dagen det dømmes. Det kan også være den samme dagen og da betyr det det samme. 5262497[/snapback] Dommedag er den dagen dommen trer i kraft. Den dagen det skjer, da dommen fra da vi ble dømt nedenom og hjem gjør slutt på alt. "Dommens dag"? Tja... "Dommedag" høres bedre ut. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Blir all forurensning i luften lagret i atmosfæren eller noe annet luftlag over kloden? Blir forurensningen i luften renset bort etter lang tid, eller vil den alltid være like ille? Hvor er f.eks. forurensningen fra i dag om 10 000 år? Radioaktivt avfall brytes jo ned av naturen igjen mener jeg. (Selv om det muligens tar litt tid.) Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Mye av forurensningene fanges i nedbør og havner i jorden eller havet. Mye av forurensningene blir tatt hånd om av biologiske systemer (CO2 i alger, tror ikke "nedbrytning" er helt rette uttrykket), andre tind lutres i kalk (sur nedbør). Komplekse molekyler kan også brytes ned av UV-lys fra solen. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Ikke lov å bruke animert avatar. Min ble fjernet.Jeg forstår ikke hvordan man skal animere en signatur uten bruk av bilder og bilder i siggen er som kjent ikke lov. 5262497[/snapback] Det var det jeg trodde, men måtte sjekke for sikkerhetens skyld. 5262531[/snapback] n00b... neida.. Får griser orgasmer som varer en halv time? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva er PH-verdien i napalm? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva er PH-verdien i napalm? 5266187[/snapback] Du kan skjekke det med et PH-papir. Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva er PH-verdien i napalm? 5266187[/snapback] Du kan skjekke det med et PH-papir. 5266728[/snapback] Litt vanskelig kanskje? Med tanke på at papiret tar fyr? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) n00b... neida.. Får griser orgasmer som varer en halv time? 5265884[/snapback] Kan vare i 30 minutt. Det er et ca tall. Og ja det gjør de edit: etter et kjapt google søk fant jeg ut at napalm har en pH verdi på nesten 12 Endret 7. desember 2005 av Equerm Lenke til kommentar
Flovik Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Kan jo måle før du tenner på?? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Nå har vel heller ikke vanlige folk napalm i stua? Isopor pluss bensin er jo morro, men ikke napalm for real liksom . Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvorfor får man irriterende dårlige sanger "på hjerna"? Hva er den "+ Sitat"-dingsen i nedre høyre hjørne for posten min? Hva skjer om man onanerer i klasserommet? :!: 5244264[/snapback] 5252228[/snapback] 1. Fordi de dårlige sangene som du sier som regel har en bra rytme, eller Noe spesielt i seg som gjør at du får den på hjernen, schanppi f.eks har en nice rytme.. 2. Det er norsk og betyr quote 3. Da blir man sendt til helsesøster, også må du prate om sex, alene med hu! 5256862[/snapback] 1. Nå var det ikke det svaret jeg ønsket. Jeg vil helst vite hvordan. 2. Nei. Da bruker man '"svar'-knappen. 3. Sier du det av erfaring? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Sitat knappen er en quote knapp, du kan trykke på sitat på de tre siste innleggene også klikke svar så quoter du alle 3 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Sitat knappen er en quote knapp, du kan trykke på sitat på de tre siste innleggene også klikke svar så quoter du alle 3 5270031[/snapback] Får det ikke til. Kan du lage en guide? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 jøsses assa.... trykk på en svar knapp så den bli rød... eller 15 svar knapper, så de alle blir røde, så nederst på siden trykker du på SVAR nå... da blir alle innleggene du trykket inn svar knappen på sitert... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Sitat-knappen () brukes til å sitere flere poster på en gang, altså såkalt multiquoting. Når knappen blir rød, viser det at den aktuelle posten blir sitert. Du kan velge så mange poster du vil, og når du deretter trykker på "svar nå", vil alle innleggene du har valgt bli sitert. Svar-knappen () brukes for å sitere ett enkelt innlegg, og når du trykker på den vil du automatisk bli sendt til "svar nå". Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hvis man har "leamus" på øyet. Regner med flere her vet hva det er. Finns det da noe godt bøtemiddel mot det? Jeg skulle komme til å suge fast en diger sugekopp i ansiktet i dag og fikk da leamus og har hatt det nå sammenhengende i 5 timer. Endret 8. desember 2005 av SnittLeif Lenke til kommentar
dabear Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hva har det seg at det er en søm på underside av penis? Det er jo ikke dét fks på undersida av håndleddet Lenke til kommentar
toregro Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Hvis man har "leamus" på øyet. Regner med flere her vet hva det er. Finns det da noe godt bøtemiddel mot det? Jeg skulle komme til å suge fast en diger sugekopp i ansiktet i dag og fikk da leamus og har hatt det nå sammenhengende i 5 timer. 5271247[/snapback] eneste er vel å vise det til andre, da går det som regel vekk lurer på om det er noen her som spiller d2? holder på å reinstallere Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Jeg har vist det bort. Det hjelper ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg