co2 Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvordan har det seg at når jeg skrur opp varmen i ene dusjen, så blir det kjempevarmt en kort stund å så går tilbake til det normale. Den andre dusjen er ikke slik. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvorfor får man irriterende dårlige sanger "på hjerna"? Hva er den "+ Sitat"-dingsen i nedre høyre hjørne for posten min? Hva skjer om man onanerer i klasserommet? :!: 5244264[/snapback] Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Hvorfor klør det så jævlig mye på hodet mitt (spesiellt toppen) når jeg blir varm og svetter, eller får varmt vann over hode (f.eks. i badekaret)? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Hvorfor får man irriterende dårlige sanger "på hjerna"? Hva er den "+ Sitat"-dingsen i nedre høyre hjørne for posten min? Hva skjer om man onanerer i klasserommet? :!: 5244264[/snapback] 5252228[/snapback] 1. Fordi de dårlige sangene som du sier som regel har en bra rytme, eller Noe spesielt i seg som gjør at du får den på hjernen, schanppi f.eks har en nice rytme.. 2. Det er norsk og betyr quote 3. Da blir man sendt til helsesøster, også må du prate om sex, alene med hu! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 hvorfor starter ikke året ved påske? siden kristendommen bygger sin tro og tidsregninga like så fra første påskedag? Og hvorfor er den ikke på samme dag hvert år (i dato)? Jesus sto opp bare en dag, ikke noe mer. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fordi kalenderåret har ingenting med kirkeåret å gjøre. Vi følger den Julianske kalender. Påsken flytter på seg fordi den er avhengig av julen. Julen er dato avhengig - julaften er alltid den 24. des, mens påsken er ukedagavhengig - langfredag er alltid på fredag, do'h Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 er ikke påsken 40 dager etter pinseaften, som er en månede etter første fullmåne i det nye året..? stemmer det? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Kan UV-Lys virkelig forhindre bakterier og vond lukt i sko? Leste det i en annonse hos XXL for en skotørker. Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fordi kalenderåret har ingenting med kirkeåret å gjøre. Vi følger den Julianske kalender. 5258467[/snapback] Følger ikke vi den Gregorianske kalender av Pave Gregorius, som igjen bygger på den Julianske? Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Fordi kalenderåret har ingenting med kirkeåret å gjøre. Vi følger den Julianske kalender. 5258467[/snapback] Følger ikke vi den Gregorianske kalender av Pave Gregorius, som igjen bygger på den Julianske? 5260989[/snapback] Går etter en kalender fra ICA jeg, ?? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hva pokker skal dette bety? =P Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hva pokker skal dette bety? =P 5261188[/snapback] HA, HA! Så fantastisk bra Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvorfor sier nesten alle Dommedag og ikke Dømmedag? På engelsk heter the Judgementday altså Dømmedag, som også gir mer mening. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Det er dagen da dommen kommer, altså dommedag. Ikke dagen da dommen blir dømt. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Hvorfor sier nesten alle Dommedag og ikke Dømmedag? På engelsk heter the Judgementday altså Dømmedag, som også gir mer mening. 5262243[/snapback] Dommedag gir da mening. Dommedag kommer av dom (ikke dum). Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) En dom og å dømme ett fett kaskje? Et spørsmål til: Er lov å bruke animert avatar? Eller animasjon til singnatur? Endret 6. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 En dom og å dømme ett fett kaskje? Nei, men du kan ikke si at dommedag ikke gir mening. Dommedag og dømmedag trenger egentlig ikke være det samme. dommedag blir jo den dagen man får dommen, mens dømmedag blir dagen det dømmes. Det kan også være den samme dagen og da betyr det det samme. Er lov å bruke animert avatar?Eller animasjon til singnatur? Ikke lov å bruke animert avatar. Min ble fjernet. Jeg forstår ikke hvordan man skal animere en signatur uten bruk av bilder og bilder i siggen er som kjent ikke lov. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Ikke lov å bruke animert avatar. Min ble fjernet.Jeg forstår ikke hvordan man skal animere en signatur uten bruk av bilder og bilder i siggen er som kjent ikke lov. 5262497[/snapback] Det var det jeg trodde, men måtte sjekke for sikkerhetens skyld. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 (endret) Fordømte dritt maskin, dobbel post hele tiden nå... Endret 6. desember 2005 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg