Medrakil Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 vann som står stille er ikke gost da! sett et glass vann på rommet et par dager og smak på det! er ikke veldig godt da! 5210384[/snapback] Da faller det støv og drit nedi hele tida, det gjør det ikke på ei forsegla flaske.. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvordan fant aper, mennesker, fugler ol. ut at det kunne formere seg? sammenlignet de de forsjellige kjønnsorganene og merket at de passet sammen? 5191414[/snapback] Det skyldes kanskje instinkt? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 uansett så msaker ikek vann som har stått stille lenge noen godt da! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Dette er sikkert noe som er spurt en million ganger, men, HVORFOR har Imsdalvannet datomerkning? Er den ikke tappet dråpe for dråpe i en milliard trilliard år? 5210299[/snapback] Var litt pønsking om at vannet kunne bli litt påvirket av plasten i flasken over tid. Eller noe, 5210330[/snapback] Er vann hundre prosent rent? Nei... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) *feilpost* .............. Endret 28. november 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Datasmurf: Lurer på om du tok feil av denne og en annen tråd... Lenke til kommentar
dabear Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Stort spørsmål: hva er det som gjør at de fleste idag bruker Microsoft sine OS? Dette forstår jeg bare ikke, gnu/linux, bsd og mac og solaris er på alle måter overlegne. Endret 28. november 2005 av dabear Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Stort spørsmål: hva er det som gjør at de fleste idag bruker Microsoft sine OS? Dette forstår jeg bare ikke, gnu/linux, bsd og mac og solaris er på alle måter overlegne. 5218415[/snapback] Hva er enklest? ÅÅJ..der hadde du svaret ditt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Stort spørsmål: hva er det som gjør at de fleste idag bruker Microsoft sine OS? Dette forstår jeg bare ikke, gnu/linux, bsd og mac og solaris er på alle måter overlegne. 5218415[/snapback] De må vel bli mer allment tilgjengelige og så enkle å innstallere/bruke at meningmann ikke har problemer med det først Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvis anti-microsoft-folket (som hadde all grunn til å være anti-microsoft i de tider vi hadde win 98 og lignende møkk) fortsatt ikke har forstått at Windows XP, Windows 2003 og kommende Windows Vista er dønn stabile og kraftige opperativsystemer med et av av gode verktøy i, og samtidig de OS som er mest kompatibel med den resten av verden både på spill og program-fronten, ja så er det neimen ikke mitt problem ihvertfall. Jeg har aldri opplevd at Windows XP har krasjet, jeg har aldri hatt sikkerhetsproblemer heller. Men det er klart man er mer utsatt for angrep om man bruker Windows. Det er sammenlignbart med å gå ute i Volda midt på natten kontra å gå ute i New York midt på natten. Hvor er man mest utsatt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ikke la denne tråden bli en Linux vs. Windows-tråd, ok? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ikke la denne tråden bli en Linux vs. Windows-tråd, ok? 5219477[/snapback] Ja, den diskusjonen kan vi ta i Windows eller Linux/UNIX forumet. Jeg lurer på en ting med tog og togreisende. Tar toget hver dag til jobb. Når jeg går av toget står det alltid 5-10 personer som skal på toget forran den inngangen jeg skal ut. Disse personene skal helst (virker det som) på toget før jeg har gått av, fordi det er alltid trengsel og jeg må ofte dytte til personer for å komme av og frem. Hvorfor skjønner ikke folk ikke skjønner at det er personer som gjerne vil av toget før de stormer på! Og hvorfor skal de på toget så jævla raskt? Jeg vil gjerne ha plass til å gå av toget når jeg skal! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hva er det i urinen på en kvinne som gjør at sånn home pregnancy test klarer å finne ut at hu er gravid? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 ble tidligere sagt at enn bør bruke grønnsåpe på sår, hvilken konkret såpe vil det si? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er ikke grønnsåpe det samme uansett da? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er ikke grønnsåpe det samme uansett da? 5220624[/snapback] Er jo sånn grønnsåpe for parkett/gulv, men det virket så...ikke smart Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvorfor skjønner ikke folk ikke skjønner at det er personer som gjerne vil av toget før de stormer på! Og hvorfor skal de på toget så jævla raskt? 5220188[/snapback] Fordi nordmenn er totalt blottet for køkultur og vanlig folkeskikk. Skjer dette i Tyskland? Nei. Skjer dette i England? Nei. Vi har noe å lære av resten av Europa. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hvorfor skjønner ikke folk ikke skjønner at det er personer som gjerne vil av toget før de stormer på! Og hvorfor skal de på toget så jævla raskt? 5220188[/snapback] Fordi nordmenn er totalt blottet for køkultur og vanlig folkeskikk. Skjer dette i Tyskland? Nei. Skjer dette i England? Nei. Vi har noe å lære av resten av Europa. 5221753[/snapback] Greit nok, men jeg var vel egentlig ute etter et mer konkret svar/teori enn det. Om det lar seg gjøre å definere da... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 De vil ha bra sete. punktum finale Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Verdt å merke: ordet blodpropp kan være missvisende. "Proppen" er ikke primært av koagulert blod, men fett/kolestrol. 5190089[/snapback] Det som ofte skjer da er at det er fett i blodårene fra får sånn at det er trangt der, så kommer det partikler fra andre steder i kroppen (som ei skorpe kankskje) og setter seg fast der det er trangt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg