SnittLeif Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Jeg syns du ordla deg ganske dårlig der når du skrev "Det varierer fra person til person, men det gir bedre humør pga. lyset som minner om det sommerlige sollyset" Noe jeg da feiltolka og skjønte det sånn at det uansett gir bedre humør, men da er det greit. Lenke til kommentar
jostein_ Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 (endret) ehh?.- feilpost... Endret 18. november 2005 av jostein_ Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvorfor skal alle store, griske selskaper tjene seg griserike på at mennesker var dumme nok til å velge Microsoft-systemer som en slags "standard" ? Og hvorfor skal det være så ufattelig vanskelig å finne bra gratis programvare i form av firewall og lignende? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvorfor skal alle store, griske selskaper tjene seg griserike på at mennesker var dumme nok til å velge Microsoft-systemer som en slags "standard" ? Og hvorfor skal det være så ufattelig vanskelig å finne bra gratis programvare i form av firewall og lignende? Hvorfor skal alle store, griske politiske partier styre min hverdag fordi mennesker var dumme nok til å stemme på dem? Hvorfor skal noen bruke masse tid og penger på å lage noe knallbra, for så å gi det bort gratis? Ikke særlig "snedige" spørsmål spør du meg... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er ikke brått sikkert jeg spurte deg om hvorvidt dette var snedige spørsmål, da jeg åpenbart hadde funnet svaret på det selv. noe som resulterte i at spørsmålene ble posta her. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvorfor skal man sitte med Linux, når det å begynne med Linux innebærer det samme som å sitte og knote med et OS og alle dets funksjoner, istdet for bare å bruke Windows som duker for å gjøre masse annet enn å knote i selve OS'et? Hvis jeg spiller, surfer på nettet, programmerer nettsider, leser mail, snakker med andre via msn, hva er det da som tilsier at det er bedre å gjøre det i Linux enn i Windows? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvis jeg spiller, surfer på nettet, programmerer nettsider, leser mail, snakker med andre via msn, hva er det da som tilsier at det er bedre å gjøre det i Linux enn i Windows? Fordi du kanskje vil spille, surfe på nettet, programmere nettsider, lese mail, og snakke med andre via msn uten å knote med antivirus og antispyware og diskdefragmentering? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hold dere til trådens tema nå. Ikke la dette bli en Windows VS Linux-diskusjon. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Du må vel takle at det skrives 2 innlegg om Windows vs Linux før du tyr til "oooh, look at me" moderatorinnlegg som det der. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Tømmes slike vannsluk som er i bygatene manuelt? Jeg ser ofte at de er nesten fulle, og jeg ser ikke at vannet renner til noe større avløp når vannet først har kommet ned i sluket. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Tømmes slike vannsluk som er i bygatene manuelt? Jeg ser ofte at de er nesten fulle, og jeg ser ikke at vannet renner til noe større avløp når vannet først har kommet ned i sluket. 5172852[/snapback] De er koblet sammen gjennom rør, det er bare når sand og slikt tetter dem at de bruker lastebil/slange til å tømme dem. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 De er koblet sammen gjennom rør, det er bare når sand og slikt tetter dem at de bruker lastebil/slange til å tømme dem. 5173055[/snapback] *tegne en skisse over hvordan det fungerer* Sand og dritt synker ned slik at det ikke tetter rørene. Når det er fullt, blir slammet nederst tømt. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Er størrelse på slapp tiss proporsjonal med størrelse på stiv tiss? (Ja, jeg lurer veldig.) Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Enkelt og greit: NEI Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hvis jeg spiller, surfer på nettet, programmerer nettsider, leser mail, snakker med andre via msn, hva er det da som tilsier at det er bedre å gjøre det i Linux enn i Windows? Fordi du kanskje vil spille, surfe på nettet, programmere nettsider, lese mail, og snakke med andre via msn uten å knote med antivirus og antispyware og diskdefragmentering? 5172128[/snapback] Det er svært sjeldent jeg må defragmentere disken. Det var et større problem før i tiden. Dessuten bruker jeg en nettleser som er så god at jeg ikke trenger spyware. Antivirus er ikke noe som må knotes med. Har installert NOD32 (tar 5 min å gjøre), og jeg har til dags dato ikke fått noe virus inn på denne maskinen. PS: Kan du forklare hvordan du unngår fragmenter på disken hvis du bruker Linux? Eneste måte jeg kan tenke meg at du kan unngå det med, er en kontinuerlig defragmentering som går i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hva er "definisjonen" på spedbarn og baby? Har hørt spedbarn er tiden før tennene kommer? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Kan du forklare hvordan du unngår fragmenter på disken hvis du bruker Linux? Eneste måte jeg kan tenke meg at du kan unngå det med, er en kontinuerlig defragmentering som går i bakgrunnen.5174405[/snapback] Jeg bruker filsystemet ReiserFS som ikke blir fragmentert. It's that kewl Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hva er "definisjonen" på spedbarn og baby? Har hørt spedbarn er tiden før tennene kommer? 5175196[/snapback] Baby er vel det engelske ordet for spedbarn? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Hvorfor nyser jeg "lettere" hvis jeg ser på sola/noe lyst noe? Har spørt mange kompiser om de gjør det samme, men de bare ler av meg :\ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Lurer på det samme, jeg føler i alle fall at sola får meg til å nyse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg