MacManus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bikkjen til tintin har forskjellige navn fra land til land. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor har mennesket først nå kommet så langt i utviklingen av ting? Vi har jo eksistert noen år, , så hvorfor først nå har vi fått ting som PC, telefon, biler osv.. Kan det ha noe med hjernekapasieteten har blitt større i denne tid, enn de som eksisterte for lenge siden? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hva får deg til å gjøre de samme feila som å komme borti feil dame? Er jo å være svak et vedkommende, men vi er jo mennesker, mennesker feiler. men hvorfor klarer vi ikke å styre unna? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Kan ha noe med at populasjonen har vokst enormt den siste tiden og dermed er det flere genier enn før, kanskje ikke prosentvis men tallvis. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Bikkjen til tintin har forskjellige navn fra land til land. Enkelt og greit. Det er greit nok, spørsmålet var HVA han het. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg lurer på hvorfor man har dans i en gymtime. Har vanskeligheter med å forstå hvorfor?? Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg lurer på hvorfor man har dans i en gymtime. Har vanskeligheter med å forstå hvorfor?? L 97.... *haaaaat* De finner ikke noe bedre sted å putte det, og alle gamlingene som skriver den planen mener at det er så morsomt at vi bare må lære det. Du vet, jo åssen instilling alle de eldre har til allt ungdommen gjør. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fordi dans har med koordinasjon og selvkontroll å gjøre. Du er ikke nødvendigvis i god form om du har store muskler... Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Er det farlig å holde tilbake et nys? Jeg gjør det hele tiden, for ikke å snørre utover hele skjorta. De fleste synes enten det bare er komisk, eller de blir sjokkerte og sier det er farlig Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Terry Tintin.com forteller meg at på engelsk heter hunden Snowy, og på fransk Milou Ah takk, var Terry og Milou jeg var ute etter, men ikke huska. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fordi dans har med koordinasjon og selvkontroll å gjøre. Du er ikke nødvendigvis i god form om du har store muskler... Okey, men det finnes jo sikkert andre måter å gjør det på? Liker ikke akkurat gym å når det er dans med, så bidrar det til at je liker gym bare mindre Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Fordi dans har med koordinasjon og selvkontroll å gjøre. Du er ikke nødvendigvis i god form om du har store muskler... Okey, men det finnes jo sikkert andre måter å gjør det på? Liker ikke akkurat gym å når det er dans med, så bidrar det til at je liker gym bare mindre Når har noen som helst i skolen brydd seg om elevene liker fagene eller ikke Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Som vår kjære gymlærer sa til meg, for å motivere meg til å danse: Dans drar damer. Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Som vår kjære gymlærer sa til meg, for å motivere meg til å danse:Dans drar damer. De oppi 30 - 40 årsaldren ja Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Jeg lurer på om https://www.psdata.no/prodsearch.asp?it=101...lAction=details funker greit. Bluetooth-USB-greie. Skal overføre ting til telefonen min... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Som vår kjære gymlærer sa til meg, for å motivere meg til å danse:Dans drar damer. De oppi 30 - 40 årsaldren ja Og det er gjerne da man møter de som man er med resten av livet? Greit at salsa kanskje drar dårlig med 16åringer, men man må kunne tenke framover i tiden. Lenke til kommentar
big lebowsky Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor fordøyer man ikke sin egen magesekk? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor fordøyer man ikke sin egen magesekk? Fordi det hadde ikke vært en særlig god idé... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hvorfor fordøyer man ikke sin egen magesekk? fordi den har sånn rart slim på innsiden....om man drikker mye kan noe av dette bli borte og det resulterer i magesår Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Seriøst, til de som diskuterte dans om dans drar damer. Det er få ting som drar mer damer enn å faktisk kunne danse, og tør å vise det. Og dette gjelder ikke bare for/på damer i 30-40 års alderen, det funker på alle aldre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg