Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fordi folk ikke står og tar bilder av alt mulig rart? Fordi overvåkingskameraer er designet for vanlig forhold, ikke et fly som flyr fort? Finnes massevis av sider som "dokumentere"r at flyet aldri kræsja, og en god del som tar for seg ett og ett punkt på denne listen og prøver å motbevise disse dokumentasjonene.

Det finnes allerede en tråd om emnet her på forumet et sted, så slipper denne tråden å bli fylt av diskusjon om dette.

Fant tråd: Trykk her

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Det smalt i øret flere ganger sist uke. I dag våknet eg og hele rommet snurret rundt og rundt. Greide ikke å gå..bare derfor eg lurer

Det du beskriver minner veldig på "seponerings syndrom" har du sluttet med kraftige medikamenter i det siste, eller har du partydopet deg??

5056430[/snapback]

What? e det alvorlig? :dontgetit:

Nei, har ikke rørt noen former for rusmidler eller sterke medikamenter!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Noen her som nyser når det er skikkelig lyst? F.eks når du går ut om vinteren og det er masse snø og sol. Eller hvis jeg holder på å nyse, så ser jeg rett på en sterk lampe eller litt imot sola så nyser jeg.

Hvorfor er det slik egentlig??

Lenke til kommentar

Jeg gikk til jobben idag siden den forbanna tragiske bilen min ikke starta.

Det regnet, såklart, hvorfor ikke?

Jeg kom frem til jobb, hadde på meg joggebukse som btw var nyvasket.

Jeg skifter, kaster joggebuksa i sekken og jobbet i noen timer.

Jeg er ferdig på jobb, kommer hjem, pakker ut av sekken, slenger på meg joggebuksa som faktisk var tørr siden det bare var litt duskregn, man akkurat nok til å bli våt liksom.

Jeg merket da en sterk lukt som snek seg opp i nesa mi og videre til hjernen for å fortelle at denne lukten er vond.

Hvorfor har det seg slik at våte joggebukser lukter vondt når de tørker?

Har opplevd det flere ganger.

Lenke til kommentar
Det smalt i øret flere ganger sist uke. I dag våknet eg og hele rommet snurret rundt og rundt. Greide ikke å gå..bare derfor eg lurer :p

5054829[/snapback]

Har du lavt blodtrykk? Hvis man har lavt blodtrykk kan det være vanskelig å holde balansen når man reiser seg. Man kan også føle seg svimmel av lavt blodtrykk.

Lenke til kommentar
Det smalt i øret flere ganger sist uke. I dag våknet eg og hele rommet snurret rundt og rundt. Greide ikke å gå..bare derfor eg lurer :p

5054829[/snapback]

Har du lavt blodtrykk? Hvis man har lavt blodtrykk kan det være vanskelig å holde balansen når man reiser seg. Man kan også føle seg svimmel av lavt blodtrykk.

5061388[/snapback]

Hjernen får ikke nok blod. Hender med meg også av og til, reiser meg opp og blir helt tåkete og kjennes ut som jeg skal besvime :roll:

Lenke til kommentar

Jeg lurte på en litt snedig ting her om dagen, så litt på discovery channel og i tilleg leste jeg litt illustret vitenskap da det plutselig popet opp et spørsmål i hodet mitt..

Ville det vært like vanskelig i dag som for feks, 50 år siden å finne opp en helt revolusjonær/ny oppfinnelse? Jeg snakker bare om en ny oppfinnelse som ingen andre har tenkt på før.

Lenke til kommentar

Dette har jeg også tenkt mye på. Hva er så en revelusjonær oppfinnelse? Er det bilen, TVen, datamaskinen og atombomben? Vi lever i et høyteknologisk samfunn, og dermed er det vanskelig å lage noe som er revelusjonerende. Før den indistruelle revolusjon hadde utviklingen stått nærmest stille i mange, mange år. Jeg tror at det blir vanskelig å gjøre noe så revulosjonært som revolusjonen, men det er selvsagt mulig at jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...