bfisk Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 hvorfor selges ikke dette i norge? www.skittles.com 4985718[/snapback] Lurer jeg også på! Faen, det er jo så utrolig, utrolig godt! Nesten så jeg vurderer å be mine "venner" i Usa om å sende et par kilo til Norge snart. 5027133[/snapback] Spør meg om hvem som bor i USA og spiser skittles this very momemt, da Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 På avataren til TLZ, så står det 3 bokstaver. Hvis en uttaler disse som et ord, hva får men da ? Vet den første uttalles som Tau, men husker ikke de to andre. Edit: spurte TLZ, og han sa det bare vare greske bokstaver for TLZ(jeg trodde med en gang at de tre bokstavene ble til noe navn når du uttalte de). 5022223[/snapback] Tegnene har navn: De greske bokstavene for T, L og Z heter Tau, Lambda og Zeta. taulambdazeta ? Arti nok er "late mazda tuba" et anagram av taulambdazeta. Late kan forstås som avdøde, så et blir noe i denna dur'n: avdød tuba produsert av Mazda :!: Eller "butt mad azalea" ? Eller "Amaze! Adult Tab!" ? eller "at ablaze datum" ? ... "bad azalea mutt" ? ... Lenke til kommentar
Susanneh Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Så vidt jeg husker hadde han en hvit terrier som het Terry eller noe lignende Edit: Tror jeg klarte å legge dette på litt feil sted :!: Endret 19. oktober 2005 av Susanneh Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) hvorfor selges ikke dette i norge? www.skittles.com 4985718[/snapback] Lurer jeg også på! Faen, det er jo så utrolig, utrolig godt! Nesten så jeg vurderer å be mine "venner" i Usa om å sende et par kilo til Norge snart. 5027133[/snapback] Spør meg om hvem som bor i USA og spiser skittles this very momemt, da 5027273[/snapback] Du! Din skitne hund! Send sånne hit! Asap! Endret 19. oktober 2005 av Volcov Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvorfor er vi nordmenn så fiksert på krim og mordmysterier i påsketiden? Det må jo være en av de rareste tradisjonene på hele jorden. Påsken som liksom skal være når Jesus døde og stod opp igjen, men her sitter alle og ser på Poirot :!: Er ikke noe feil med det, sekularisering ftw. Men syns alikevel det er ganske snodig Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvordan blir man venstre og høyrejendt? Hvordan får man rødt/brunt/blondt hår, når moren og faren har forskjellige farger på håret. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 (endret) Har ikke det noe med X og Y "kromosoner"? Endret 21. oktober 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har hørt at to hvite kan få et svart barn. Pga svart 'innflytelse' lenger bak i slektstreet. Som jeg tror er mulig fordi ikke alle egenskapene i genene blir brukt. Jeg har kanskje gener i meg for både rødt og blondt hår. Så selv om jeg har blondt hår, kan kanskje barnet mitt få rødt hår fordi da vil den rød hårete delen av genene bli brukt i stedet for den blonde. Langt i fra sikker på dette, men det virker logisk. Og er ikke X og Y kromosoner bare det som avgjør kjønnet? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg vet ikke, men det er i alle fall en gen-feil. Altså FEIL Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Og er ikke X og Y kromosoner bare det som avgjør kjønnet? 5037389[/snapback] Dette stemmer. Gutter er XY og jenter er XX. Angående dette er det også de som mener at Y er et defekt kromoson, sånn at vi gutta med andre ord bare er ødelagte jenter. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Jeg har hørt at to hvite kan få et svart barn. Pga svart 'innflytelse' lenger bak i slektstreet. Som jeg tror er mulig fordi ikke alle egenskapene i genene blir brukt. Jeg har kanskje gener i meg for både rødt og blondt hår. Så selv om jeg har blondt hår, kan kanskje barnet mitt få rødt hår fordi da vil den rød hårete delen av genene bli brukt i stedet for den blonde. Langt i fra sikker på dette, men det virker logisk. Og er ikke X og Y kromosoner bare det som avgjør kjønnet? 5037389[/snapback] Må søren være flaut når kona plutselig føder et negerbarn :!: Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Og er ikke X og Y kromosoner bare det som avgjør kjønnet? 5037389[/snapback] Dette stemmer. Gutter er XY og jenter er XX. Angående dette er det også de som mener at Y er et defekt kromoson, sånn at vi gutta med andre ord bare er ødelagte jenter. 5037445[/snapback] Det med defekt X-kromosom vet jeg nå ikke helt, i såfall er det svært langt tilbake, for Y-kromosomet inneholder på langt nær like mye informasjon som X-kromosomet. Det er så vidt jeg vet stort sett søppel på det. Det med å føde et mørkhudet barn vet jeg ikke, men det er vel ikke umulig. Det finnes nemlig forskjellige måter for nedarving av egenskaper. En mulighet her er at kodene for mørk hud i hovedsak er recessive (altså ikke dominante), men som sagt har jeg ikke spesifikk kunnskap på akkurat dette feltet. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei, når jeg sender en pakke som oppkrav, veit dere hvor lang tid det Maksimalt kan ta før jeg får pengene inn på kontoen min ! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hei, når jeg sender en pakke som oppkrav, veit dere hvor lang tid det Maksimalt kan ta før jeg får pengene inn på kontoen min ! 5038476[/snapback] mener å huske at det var 5 arbeidsdager fra pakken ble hentet Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er det noen som vil gi bort 2GB Memory Stick Pro Duo gratis til meg? Den skal brukes sammen med SE W800i Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er det noen som vil gi bort 2GB Memory Stick Pro Duo gratis til meg? Den skal brukes sammen med SE W800i 5038542[/snapback] ..Mens du er på slaget, kan noen gi meg en gratis også?! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Er det noen som vil gi bort 2GB Memory Stick Pro Duo gratis til meg? Den skal brukes sammen med SE W800i 5038542[/snapback] ..Mens du er på slaget, kan noen gi meg en gratis også?! 5039002[/snapback] Hold dere til topic, det er ikke ett snedig spørsmål. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Har The Streets vært i Norge? [OT] Men så er det heller ikke opp til deg å bestemme om det er det er eller ikke. Synes du skal skrive det du lurer på og la moderatorene bestemme om de vil slette posten min eller ikke. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hva kaller vi dette tiåret vi lever i nå, når vi ser historisk tilbake på det om 10-20 år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg