wannabe nerd Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det individualisme. Har du noen gang kranglet med noen? om du har kranlget med noen beviser du at du er et menneske med egne meninger og idealer. krig er en krangel med et stort spekter. Det er ikke å komme over. Folk er uenige og folk strider mot hverandre. Det er anturlig å være mot hvernadre på lik måte å være !mainstream!. En bestemt folkegruppe kan opprøre mot en "ledergruppe" som utsetter friheten. Bare se på palestina.. Krig er uunværlig. På samme måte som du krangler med f.eks din mor i teenårene. Det kommer an hvilken form for krangel. Driver man bare å diskuterer/vræler høyt til hverandre, er det ikke noe veldig galt og ulovlig. Men begynner mann å slå inn trynet på hverandre er det ikke så bra, da er det jo ulovlig (?) Krig er håndgemengen som ikke er så bra, som vi har oppi hodet at man ikke skal gjøre Mens diskusjon er det folk vil ha og det folk vanligvis gjør. Når jeg tenker over det, så tror jeg aldri jeg har sett en helt normal, 100% psykisk stabil person som har starta en slosskamp. Så da kan vi stille litt spørsmålstegn. Hvilke folk er det egentlig som styrer slike land Endret 29. august 2004 av wannabe nerd Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Halvparten som har postet i denne tråden har ikke fått svar på det de lurte på... Teit tråd... synes jeg! Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvorfor nøler jeg så jævlimed å bestille pc når både handleliste og pengene er klare? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) hvorfor nøler jeg så jævlimed å bestille pc når både handleliste og pengene er klare? Fordi de interreagene atomene i deg mener at hjernecellene dine ikke enda skal sende ut en nerveimpuls for å trykke på bestill, siden goophermia i hjernen ikke får sendt signalet "ny pc" ut til resten av kroppen. Når denne sperren derimot oppløses av nerdeimpulser fra nerdunimurus vil du finne din mus og trykke på bildeknappen m/innebygd hypertext for å aktivisere Posten litt, så vil din nye pc ha sitt tilstedeværende i din bolig. kort sagt: det har ikke gått opp for deg at du skal kjøpe ny pc Endret 29. august 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Halvparten som har postet i denne tråden har ikke fått svar på det de lurte på... Teit tråd... synes jeg! ehh... det er en grunn til at den ligger under søppel da Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva er grunnen til denne tråden? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva er grunnen til denne tråden? masse nerd so kjeder seg Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Hva sier loven om å gå over gata på rød mann? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvorfor nøler jeg så jævlimed å bestille pc når både handleliste og pengene er klare? Fordi de interreagene atomene i deg mener at hjernecellene dine ikke enda skal sende ut en nerveimpuls for å trykke på bestill, siden goophermia i hjernen ikke får sendt signalet "ny pc" ut til resten av kroppen. Når denne sperren derimot oppløses av nerdeimpulser fra nerdunimurus vil du finne din mus og trykke på bildeknappen m/innebygd hypertext for å aktivisere Posten litt, så vil din nye pc ha sitt tilstedeværende i din bolig. kort sagt: det har ikke gått opp for deg at du skal kjøpe ny pc hvordan skal jeg få dette til å gå opp for meg da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvordan skal jeg få dette til å gå opp for meg da? Det kommer nok snart. NEXT QUESTION! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 NEXT QUESTION! Hva med mitt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 NEXT QUESTION! Hva med mitt? Det er ulovlig. Lenke til kommentar
sull Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva het egentlig bikkja til Tintin? Noen? Terry Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. august 2004 Forfatter Del Skrevet 29. august 2004 Det er ulovlig. Hva er straffen? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva het egentlig bikkja til Tintin? Noen? Terry Tintin.com forteller meg at på engelsk heter hunden Snowy, og på fransk Milou Lenke til kommentar
Purify Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva er straffen? Ikke så mye. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 hvordan skal jeg få dette til å gå opp for meg da? Du må nok bare prøve å override goophermia, så vil du nok finne bestill-knappen. kort sagt: Bare trykk Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 Hva het egentlig bikkja til Tintin? Terry Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 (endret) Hva sier loven om å gå over gata på rød mann? Loven sier ikke noe om det. I vertfall ikke her i Tromsø. Her kan man gå over gata på rød man, så lenge man ikke stopper trafikken... Edit: "Loven gjelder overalt i Norge!" Men ikke i Tromsø Endret 29. august 2004 av Newt32 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg