co2 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Nei, men du blør ihjel innenifra. Magen blir hard av blodet som fylles opp. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) edit: co2 kom før meg... Endret 8. oktober 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kilde er filmer, og filmer har ustabil sannhet. Når de kutter pulsåren i hånda dør de, men om de i en krigsfilm får kuttet av en arm dør de ikke bare mangler en arm. Hvordan kan det ha seg? Når de kutter håndleddet på film så dør de bare mye fortere enn i virkeligheten. Armen har ikke noen virkelig store årer til at du dør fort, noe som du har i halsen og lårene derimot. Om du blir truffet i leveren er løpet også kjørt. Men den åren som blir kuttet i håndleddet, den er jo tilkoblet/samme som skjer om du kutter ved skulderen? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 JEg lurer på en ting.. Hva er forskjellen på håndsåpe, shampoo, og dusjsåpe? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kilde er filmer, og filmer har ustabil sannhet. Når de kutter pulsåren i hånda dør de, men om de i en krigsfilm får kuttet av en arm dør de ikke bare mangler en arm. Hvordan kan det ha seg? Når de kutter håndleddet på film så dør de bare mye fortere enn i virkeligheten. Armen har ikke noen virkelig store årer til at du dør fort, noe som du har i halsen og lårene derimot. Om du blir truffet i leveren er løpet også kjørt. Men den åren som blir kuttet i håndleddet, den er jo tilkoblet/samme som skjer om du kutter ved skulderen? Skulderen? -Halsen går jeg ut fra du mener? Det er forskjell på om du kutter blodtilførselen til armen enn til hode. Men et kutt i halsen slik at åren går så mister du bevisstheten fortere, men om du faktisk dør fortere vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kilde er filmer, og filmer har ustabil sannhet. Når de kutter pulsåren i hånda dør de, men om de i en krigsfilm får kuttet av en arm dør de ikke bare mangler en arm. Hvordan kan det ha seg? Når de kutter håndleddet på film så dør de bare mye fortere enn i virkeligheten. Armen har ikke noen virkelig store årer til at du dør fort, noe som du har i halsen og lårene derimot. Om du blir truffet i leveren er løpet også kjørt. Men den åren som blir kuttet i håndleddet, den er jo tilkoblet/samme som skjer om du kutter ved skulderen? Skulderen? -Halsen går jeg ut fra du mener? Det er forskjell på om du kutter blodtilførselen til armen enn til hode. Men et kutt i halsen slik at åren går så mister du bevisstheten fortere, men om du faktisk dør fortere vet jeg ikke. Ok, var kanskje ikke klar nok. Når du kutten pulsåren i håndleddet/hånda dør de da det er en selvmordsmetode. Men om noen har vært i et middelaldersk slag og har fått kuttet armen av via under skulderen overlever de. Altså den samme ledningen som du kutter i håndleddet blir jo kuttet når du kutter under skulderen. Så hvordan kan de overleve med en avkuttet arm men ikke åren på håndleddet? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det gjelder bare å stoppe blødningen. Du blør mer når hele armen er av. -Du bør kanskje jobbe litt med å formulere en setning Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hei, jeg må vite om 7 sjekkpunkter på les: BREMSENE på en motorsykkel.. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hei, jeg må vite om 7 sjekkpunkter på les: BREMSENE på en motorsykkel.. noen som kan hjelpe meg? http://forum.hardware.no/index.php?showforum=156 ?? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 hvorfor selges ikke dette i norge? www.skittles.com Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kroppen har mange funksjoner og de fleste dem er nyttige og har en mening men ikke alle. Hvorfor får man røde øyner? Hvilken funksjon har en kroppslukt? - Svette skal kjøle ned kroppen ja men hva er vitsen med kroppslukt? Kommer ikke på flere i farta. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Med røde øyne, mener du da på bilder? Røde øyne til vanlig får du på grunn av at øyet er irritert, ofte av betennelse. Mere blod blir pumpet til øynene, eller det kan også komme av at blodet går helt til overflaten. Kroppslukten er ment å tiltrekke det andre kjønn, men i vårt samfunn har det ikke akkurat den funksjonen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Røde øyne på bilder kommer av blodet dypere inne i øyet, så når en bruker blits reflekterer lyset fra blodet og man ender opp med røde øyne. -Ellers er det vanligvis blodåre i øyet som har sprukket når det ikke er snakk om bildet. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Ikke på bilder nei. Etter BF2 marathon f.eks men takk @kd og co2. så når en bruker blits reflekterer lyset fra blodet og man ender opp med røde øyne. Artig! Da vet jeg det. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Kanskje ikke så snedig men men.. Er det mulig å ha brukernavn med "ø,æ,å" på dette forumet? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Jeg var for liten til å huske, hvorfor ble kinaputter ulovlig, også i sverige? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Ok, var kanskje ikke klar nok. Når du kutten pulsåren i håndleddet/hånda dør de da det er en selvmordsmetode. Men om noen har vært i et middelaldersk slag og har fått kuttet armen av via under skulderen overlever de. Altså den samme ledningen som du kutter i håndleddet blir jo kuttet når du kutter under skulderen. Så hvordan kan de overleve med en avkuttet arm men ikke åren på håndleddet? Du dør ikke momentant av et kutt i håndleddet heller, men om du er "heldig" med selvmordsforsøket ditt vil du blø i hjel.. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Fordi det er farlig. Tja, hadde det vært tilfelle ville vel alle til enhver tid vært spent fast i en seng og blitt matet intravenøst gjennom selvforsynende roboter, vi kan ikke forby alt som er farlig, å leve er det dødeligste som finnes! Har du lyst til å svare på nytt, skikkelig denne gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg