Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Takk for masse svar, han som skjøt seg selv skjøt mot tinningen(så det ut som iallefall, de brukte et wideshot for å dempe volden ) Lenke til kommentar
RAM Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Når man er ferdig å spise sier man at man er mett, mn hva sier man egentlig når man er ferdig å drikke? Logisk sett kan man si at man er hydrert, da dehydrert er det samme som tørst. Spørsmål: Jeg kjøper meg en del forskjellige små gadgets som bruker batteri. Det jeg undres på er hvorfor det sjeldent er inkludert batteri når man kjøper dem? Det hadde blitt så mye enklere. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kanskje ikke snedig, men har lurt lenge på det: Har vi noe tilsvarende 24s fiktive antiterror-organisasjon CTU her i landet? Forsvarets Spesialkommando Beredskapstroppen Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Forsvarets spesialkommando (FSK) er det norske Forsvarets hemmelige spesialstyrke. Ikke plagsomt hemmelig Endret 8. oktober 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Ikke plagsomt hemmelig Det som er helt hemmelig, kjenner vi selvsagt ikke til. Og jeg tviler ikke et sekund på at det finnes former for hemmelige styrker av et elle annet slag her i landet. Vi ser bare toppen av isfjellet. Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hvorfor har gamle damer så stygge hodeplagg? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) For å gjemme sine stygge fjes så vi ikke ser at de er gamle, men hatten avslører dem. Endret 8. oktober 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 For å ikke bli våt i parykken...! hello......!! Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 For å gemme sine stygge fjes så vi ikke ser at de er gamle, men hatten avslører dem. Ahh.. For å få bli mer opptatt av hatten, enn utseende. Gamle damer er smarte. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er viking begravelse lovlig? Å bli lagt i en båt og sendt ut på havet også når man er litt uttpå så skyter man piler med flammer på til båten tar fyr. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hmmm.. av en eler annen grunn tror jeg ikke det er helt lovlig Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Lurer på en ting. Signaturer pleier ofte å være så rare at de er uleselige, men kan du egentlig skrive hva du vil som signatur bare den blir lik hver gang? Kunne jeg feks. tengnet en strekmann som signatur? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hmmm.. av en eler annen grunn tror jeg ikke det er helt lovlig Det er litt tvilsomt, tenk om liket ikke brenner helt opp og blir sendt inn på den lokale badestranda og funnet av 3 5åringer. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Lurer på en ting. Signaturer pleier ofte å være så rare at de er uleselige, men kan du egentlig skrive hva du vil som signatur bare den blir lik hver gang? Kunne jeg feks. tengnet en strekmann som signatur? strekmann på 4 linjer? --0----------------- -\|/---------------- --|----------------- -/ \---------------- Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 hmmm.. av en eler annen grunn tror jeg ikke det er helt lovlig Det er litt tvilsomt, tenk om liket ikke brenner helt opp og blir sendt inn på den lokale badestranda og funnet av 3 5åringer. Da er det naturfagtime og læren om floraen... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Lurer på en ting. Signaturer pleier ofte å være så rare at de er uleselige, men kan du egentlig skrive hva du vil som signatur bare den blir lik hver gang? Kunne jeg feks. tengnet en strekmann som signatur? strekmann på 4 linjer? --0----------------- -\|/---------------- --|----------------- -/ \---------------- Nå mente jeg signatur i form av underskrift, navntrekk osv. Om du skjønner tegninga? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kilde er filmer, og filmer har ustabil sannhet. Når de kutter pulsåren i hånda dør de, men om de i en krigsfilm får kuttet av en arm dør de ikke bare mangler en arm. Hvordan kan det ha seg? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Kilde er filmer, og filmer har ustabil sannhet. Når de kutter pulsåren i hånda dør de, men om de i en krigsfilm får kuttet av en arm dør de ikke bare mangler en arm. Hvordan kan det ha seg? Når de kutter håndleddet på film så dør de bare mye fortere enn i virkeligheten. Armen har ikke noen virkelig store årer til at du dør fort, noe som du har i halsen og lårene derimot. Om du blir truffet i leveren er løpet også kjørt. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Dør man momentant om man blir truffet i leveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg