Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når man er ferdig å spise sier man at man er mett,

mn hva sier man egentlig når man er ferdig å drikke? :hmm:

Logisk sett kan man si at man er hydrert, da dehydrert er det samme som tørst.

Spørsmål: Jeg kjøper meg en del forskjellige små gadgets som bruker batteri. Det jeg undres på er hvorfor det sjeldent er inkludert batteri når man kjøper dem? Det hadde blitt så mye enklere.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Signaturer pleier ofte å være så rare at de er uleselige, men kan du egentlig skrive hva du vil som signatur bare den blir lik hver gang? Kunne jeg feks. tengnet en strekmann som signatur?

strekmann på 4 linjer?

--0-----------------

-\|/----------------

--|-----------------

-/ \----------------

:nei:

Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Signaturer pleier ofte å være så rare at de er uleselige, men kan du egentlig skrive hva du vil som signatur bare den blir lik hver gang? Kunne jeg feks. tengnet en strekmann som signatur?

strekmann på 4 linjer?

--0-----------------

-\|/----------------

--|-----------------

-/ \----------------

:nei:

Nå mente jeg signatur i form av underskrift, navntrekk osv. Om du skjønner tegninga?

Lenke til kommentar
Kilde er filmer, og filmer har ustabil sannhet.

Når de kutter pulsåren i hånda dør de, men om de i en krigsfilm får kuttet av en arm dør de ikke bare mangler en arm. Hvordan kan det ha seg?

Når de kutter håndleddet på film så dør de bare mye fortere enn i virkeligheten. Armen har ikke noen virkelig store årer til at du dør fort, noe som du har i halsen og lårene derimot. Om du blir truffet i leveren er løpet også kjørt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...