Coke lovin chick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Burde man som 16 åring ikke få lov til å overnatte hos typen sin? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg mener en alltid burde få lov uansett!(: Men svært ofte er foreldre uenige i det.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er jo åpenbart foreldrenes valg om de skal godta det eller ikke. Derimot jeg, snart 19 år, må fortsatt spørre om lov for å sove noe annet sted enn senga mi Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kommer jo helt an på typen det. Men 16 tror\synes jeg er den laveste alder... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Derimot jeg, snart 19 år, må fortsatt spørre om lov for å sove noe annet sted enn senga mi Jeg må også det, men kommer folk hit trenger jeg ikke å spørre så sant de skal ha med dataen sin. Ih, dobbeltseng. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan jeg få sove hos deg Tonio? Sengen min er vond. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Derimot jeg, snart 19 år, må fortsatt spørre om lov for å sove noe annet sted enn senga mi Jeg må også det, men kommer folk hit trenger jeg ikke å spørre så sant de skal ha med dataen sin. Ih, dobbeltseng. One me with lousy laptop coming right up Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Søren, etter at eg fikk kjæreste så e plutselig Lan blitt farlig og no. Akkurat som om eg kommer til å ha sex på et lan?! skal spille cs eg... Dørmatte moren min sa eg fikk lov, men med en gang pappa ble involvert så var det NEI!!! Skal egentlig ikke på lan i dag då, var noe eg fant på for å kunne overnatte hos typen, men no har eg ikke flere unnskyldinger. Ka kan eg no si til foreldrene mine for å slippe å bli hjemme i dag?? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan du ikke dra til han, så dra hjem for å sove og komme til han tidlig neste dag da? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ka kan eg no si til foreldrene mine for å slippe å bli hjemme i dag?? At du skal på speidertur i senga til kjæresten ? Neida, men du kan vel bare si at det er lan eller noe slikt...og at foreldrene til kjæresten skal være med... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 rop så høyt du klarer at du har hadd sex flere 100 ganger før, og veit kordan man bruker kondom.. veit ikkje om det blir bedre eller værre. kommer helt ann på foreldrene Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan du ikke dra til han, så dra hjem for å sove og komme til han tidlig neste dag da? Pga at fyren bor litt vansklig til og at eg bor lang ute i hutaheita så rekker eg max å se han 2 timer i dag..mye stress for nesten ingenting..og i morgen..vel, då har han sikkert andre planer.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Så si det til foreldrene dine og håp at dem forstår!=) Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Når ble dette en sexrådgivningstråd for klønete tenåringer? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ok. jeg er 16, dama mi er 14, blir 16 om noen uker.. burde jeg få lov ? ( til å sove over ) Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ikke spør, bare reis å ligg over alltid jeg gjort og muttern og fattern har ikke sagt noe på det, men det kommer alltid det spørsmålet dagen etter da "hvem var det som sov her i natt da?" eller "hvor var du i natt da?". Ellers er det ingenting mer med den saken. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ok. jeg er 16, dama mi er 14, blir 16 om noen uker.. burde jeg få lov ? ( til å sove over ) Hvordan spretter dama di fra 14 til 16 på noen uker? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 ok. jeg er 16, dama mi er 14, blir 16 om noen uker.. burde jeg få lov ? ( til å sove over ) Hvordan spretter dama di fra 14 til 16 på noen uker? Å være fjortis er ikke en alder, men en tilstand. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan man overleve etter ett skudd i hodet? Så en film igår hvor en tar selvmord ved å skyte seg selv i hodet. Men etterpå kommer hovedpersonen og gir han munn til munn å han overlever. Er det mulig? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kan man overleve etter ett skudd i hodet?Så en film igår hvor en tar selvmord ved å skyte seg selv i hodet. Men etterpå kommer hovedpersonen og gir han munn til munn å han overlever. Er det mulig? Det er mulig tror jeg. Det kommer kanskje litt an på kaliber og hvordan kula treffer. Men tviler på man kan bli gjennopplivt med munn til munn metoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg