Sirslask Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor skjer det noen ganger at jeg blir helt borte dvs jeg hhører hva fok sier het tydelig men husker det ikke eller hvis jeg snubler tenker jeg ikke må opp igjenn og bare ligger der, skjedd flere ganger hva er det fornoe Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det samme som forårsaker alle skrivefeilene i posten ovenfor... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor blir jeg veldig svimmel + at jeg blir blind i noen sekunder når jeg har sittet en stund, og reiser meg? Det har med blodsirkulasjonen å gjøre. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Men det med viderekobling av telefonene må testes, da... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvorfor blir jeg veldig svimmel + at jeg blir blind i noen sekunder når jeg har sittet en stund, og reiser meg? Det har med blodsirkulasjonen å gjøre. "a rush of blood to your head" (OT: er det ikke placebo som har den sangen tro.... edit: haha... dumme meg, det er jo navnet på et av albumene til Coldplay, og da også selvfølgelig navnet på en av sangene på det albumet... albumet er fra 2002... veldig OT dette ble nå da...) Endret 4. oktober 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor kaster jeg så inni helvegte mye tid bort på dette forumet? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor kaster jeg så inni helvegte mye tid bort på dette forumet? fordi du ikke har noe annet å gjøre? du er i hvertfall ikke alene om å bruke alt for lang tid her... Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor blir jeg veldig svimmel + at jeg blir blind i noen sekunder når jeg har sittet en stund, og reiser meg? Det har med blodsirkulasjonen å gjøre. "a rush of blood to your head" Det blir vel heller motsatt: "a rush of blood from your head" Logisk i forhold til tyngdekraften iallefall. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor blir jeg veldig svimmel + at jeg blir blind i noen sekunder når jeg har sittet en stund, og reiser meg? Det har med blodsirkulasjonen å gjøre. "a rush of blood to your head" Det blir vel heller motsatt: "a rush of blood from your head" Logisk i forhold til tyngdekraften iallefall. Ja. Det har vel noe med at blodtrykket senker seg når man ligger / sitter, og når man reiser seg tar det litt tid før hjertet rekker å sette i gang igjen. Lenke til kommentar
M-J Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva skjer om man viderekobler en mobiltelefon til en annen mobiltelefon, viderekobler den andre telefonen til den første og så ringer til en av dem? du får opptatt vil jeg regne med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor mye vil det koste meg å sende et 35 grams brev fra Trondhjem til Alta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor mye vil det koste meg å sende et 35 grams brev fra Trondhjem til Alta? posten.no Jeg lurer på en ting....hvorfor sitter jeg bare her foran pc'n og ikke gjør noen ting i stedet for å legge meg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvor mye vil det koste meg å sende et 35 grams brev fra Trondhjem til Alta? posten.no Jeg lurer på en ting....hvorfor sitter jeg bare her foran pc'n og ikke gjør noen ting i stedet for å legge meg? Fant ikke noe der, men satte på 2x 6 kroners frimerker for å være på den sikre siden. Sikkert av samme grunn som meg Si i fra hvis du finner ut hva grunnen er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Jeg har ikke noe fornuftig svar på det, desverre. Sikkert for jeg ikke gidde å gå helt bort til senga.... edit: nå klarte jeg endelig å befri meg fra denne avhengihetsskapende maskinen! Endret 5. oktober 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Hvorfor ler jeg hver gang jeg ser et bilde av Frank Zappa? Edit: Endret 5. oktober 2005 av anth Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 telles brystene til jenter som ledd? Og hvor kommer sæden fra? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 AcolyteGutripper: 1: Nei 2: Testiklene Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Hvorfor ler jeg hver gang jeg ser et bilde av Frank Zappa? Edit: http://image.allmusic.com/00/amg/pic200/dr...P17680IXNA9.jpg Fordi du har for lite respekt for de virkelige musikalske geniene. RIP, Big Wazoo! Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Kremt! Zappa var jo kongen og jeg rett og slett elsker musikken hans. Men samtidig var han en komisk person full av galskap, og hver gang jeg ser et bilde av han, ser jeg et bilde av alle påfunnene, situasjonene, holdningene etc, og jeg begynner å le. Er han morsom fotogent sett eller? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Er han morsom fotogent sett eller? Ja, da er det nok det det kommer av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg