Mattlakk Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Ser ut som det er en som kaller seg "Søkemotoren google" som driver og sender en melding ( bruker meldingsfunksjonen ) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er jo ikke en bruker. går ikke ann å få dens profil eller noe. Jeg tipper det er noe som er satt opp på siden sånn at google lettere kan søke på hw sidene. eller noe. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor finnes det kristne vitenskapmenn ? Trodde de kristne ikke trodde på evolusjonsteorien og vitenskap og slikt... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 De fleste kriste (i hvert fall protestanter) ser på vitenskapen som en bekreftelse av Guds eksistens, ofte etter argumentasjonen *Jorden er enestående *Den kan ikke ha oppstått ved tilfeldigheter *Noe intelligent har stått bak *Gud er det intelligente Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor finnes det kristne vitenskapmenn ? Trodde de kristne ikke trodde på evolusjonsteorien og vitenskap og slikt... Nikolas Kopernikus og Tycho Brahe var vel kristne. Førstnevnte bidro jo sterkt til man begynte å bruke det heliosentriske verdensbildet. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Var Einstein troende jøde? Og her jødene også prinsipper som hemmer vitenskapen slik som kristendommen har? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det er jo ikke en bruker. går ikke ann å få dens profil eller noe. Jeg tipper det er noe som er satt opp på siden sånn at google lettere kan søke på hw sidene. eller noe. Ja, Google er gitt sin egen bruker slik at alt paa forumet kan bli indeksert. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Det er jo ikke en bruker. går ikke ann å få dens profil eller noe. Jeg tipper det er noe som er satt opp på siden sånn at google lettere kan søke på hw sidene. eller noe. jeg klarer i hvertfall å få opp profilen til "søkemotoren google"... Google har faktisk et innlegg her på forumet, og det er i OT-baren... HER er inlegget, det er innlegg nummer 17... ellers så er signaturen: "google" og hjemmesiden kan dere gjette hva er... edit: la til inlegget som google har skrevet... Endret 4. oktober 2005 av jalejale Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Den brukeren er bare en som spøkte.. Var i en tråd der en spurte om hvilken forumbruker som var best eller noe, så sa en "Søkemotoren google" også sa den brukeren seg enig.. Edit: Jaja, se editen over. Endret 4. oktober 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor får vi/jeg slike hvite prikker/flekker under neglene? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Har lest at det kommer av kalsiummangel, men har også lest at det er en løgn... (det med kalsiummangel) Endret 4. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Mangel på kalsium tror jeg... litt usikker. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Har lest at det kommer av kalsiummangel, men har også lest at det er en løgn... (det med kalsiummangel) De sier at det kommer av feber. Men jeg er aldri sjuk.. Ikke kalsium mangel heller. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg har også slike flekker, og drikker vel over 1 liter melk hver dag. Gjerne 2. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 kalsium-mangel er vel bare noe tøv tror jeg... da tror jeg heller at det er overskudd av kalsium, ettersom beina og tenne lages av bl.a. kalsium, så kanskje neglene også lages av det... eller at det er for mye kalsium i kroppen, så "overskuddet" blir til hvite flekker i neglene, kalsium er jo tross alt hvitt... antagelser alt sammen... jeg har også hvite flekker, men bare på 2 av 10 negler på handa... er det noen som har hvite flekker på neglene på føttene? det har ikke jeg.. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvordan kureres ryggsmerter? fy fa*n å vondt det gjør noen ganger EDIT: ordeling Endret 4. oktober 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Gå til kiropraktor og få skjekket det. Heng i en stang etter armene, så ryggraden får "strekt" seg, det er ofte bindevevet mellom ryggvirvlene som har sklidd ut og presser på nerven, så det gjelder å få strekt de på plass. Sitt rett i ryggen når du sitter og når du går, ikke lut i ryggen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hvorfor blir jeg veldig svimmel + at jeg blir blind i noen sekunder når jeg har sittet en stund, og reiser meg? Endret 4. oktober 2005 av Koffert Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hva skjer om man viderekobler en mobiltelefon til en annen mobiltelefon, viderekobler den andre telefonen til den første og så ringer til en av dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg