Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo ikke en bruker. går ikke ann å få dens profil eller noe. Jeg tipper det er noe som er satt opp på siden sånn at google lettere kan søke på hw sidene. eller noe.

jeg klarer i hvertfall å få opp profilen til "søkemotoren google"...

 

Google har faktisk et innlegg her på forumet, og det er i OT-baren... HER er inlegget, det er innlegg nummer 17...

 

ellers så er signaturen: "google"

og hjemmesiden kan dere gjette hva er... :p

 

edit:

la til inlegget som google har skrevet...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

kalsium-mangel er vel bare noe tøv tror jeg... da tror jeg heller at det er overskudd av kalsium, ettersom beina og tenne lages av bl.a. kalsium, så kanskje neglene også lages av det...

eller at det er for mye kalsium i kroppen, så "overskuddet" blir til hvite flekker i neglene, kalsium er jo tross alt hvitt...

 

antagelser alt sammen... jeg har også hvite flekker, men bare på 2 av 10 negler på handa... er det noen som har hvite flekker på neglene på føttene? det har ikke jeg..

Lenke til kommentar

Gå til kiropraktor og få skjekket det. Heng i en stang etter armene, så ryggraden får "strekt" seg, det er ofte bindevevet mellom ryggvirvlene som har sklidd ut og presser på nerven, så det gjelder å få strekt de på plass. Sitt rett i ryggen når du sitter og når du går, ikke lut i ryggen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...