Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mengde: 30 g

Kalorier:

Mørk sjokolade: 45

Lys melkesjokolade: 145

 

 

Hvorfor er det så sinnsykt mange flere kalorier i lys enn i mørk?

Fordi det er mer ren kacao i mørk sjokolade, og ren kacao er relativt sundt.. 70 % kacao-sjokolade er vel enda sunnere. I lys melkesjokolade er det en del annet enn ren kacao, som både gjør den billigere, men også mer usunn.

Lenke til kommentar
Er faktisk helt enig jeg. Blitz er og blir teit, og det kommer ikke noe godt ut av det foruten de som er med.

 

Blitz er ut, snut er inn!

Billige vafler og kaffe?

Et stygt hus som ødelegger hele gaten. (Pilestredet)

 

KAST DEM UT, sier jeg. De eier faen ikke huset og har ingen rett på det. Itillegg er det en skam for gaten at når det ser såpass jævli ut. Blir alltid diskusjon i bilen når vi kjører forbi huset.

Lenke til kommentar
Er faktisk helt enig jeg. Blitz er og blir teit, og det kommer ikke noe godt ut av det foruten de som er med.

 

Blitz er ut, snut er inn!

Billige vafler og kaffe?

Et stygt hus som ødelegger hele gaten. (Pilestredet)

 

KAST DEM UT, sier jeg. De eier faen ikke huset og har ingen rett på det. Itillegg er det en skam for gaten at når det ser såpass jævli ut. Blir alltid diskusjon i bilen når vi kjører forbi huset.

WORD!

 

(men la oss ikke forpeste denne tråden... Blitz fortjener kanskje en egen tråd i "PRS", om den ikke har fått det fra før... Ved nærmere ettertanke har jeg kanskje laget en slik en en gang i tiden?)

Lenke til kommentar
Er faktisk helt enig jeg. Blitz er og blir teit, og det kommer ikke noe godt ut av det foruten de som er med.

 

Blitz er ut, snut er inn!

Billige vafler og kaffe?

Et stygt hus som ødelegger hele gaten. (Pilestredet)

 

KAST DEM UT, sier jeg. De eier faen ikke huset og har ingen rett på det. Itillegg er det en skam for gaten at når det ser såpass jævli ut. Blir alltid diskusjon i bilen når vi kjører forbi huset.

WORD!

 

(men la oss ikke forpeste denne tråden... Blitz fortjener kanskje en egen tråd i "PRS", om den ikke har fått det fra før... Ved nærmere ettertanke har jeg kanskje laget en slik en en gang i tiden?)

:D

 

Lag en tråd, du! Skal hvertfall love deg at den blir jeg aktiv i! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Oki...vi har ordene "sulten" og "mett", hvor "mett" er det samme som "u-sulten". Det jeg lurer på er om det finnes et tilsvarende motstykke til ordet "tørst"? U-tørst holder ikke...

Med mindre legevitenskapen har noen spenstige beskrivelser, er utørst det språklige motstykket til tørst. Jeg har aldri hørt noe annet bli brukt, i alle fall.

 

Hvorfor gjør smarte mennesker dumme ting?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på hvorfor det er krig i verden, jeg ser ikke noen logikk i det  :roll:

individualisme.

Har du noen gang kranglet med noen? om du har kranlget med noen beviser du at du er et menneske med egne meninger og idealer.

krig er en krangel med et stort spekter.

Det er ikke å komme over. Folk er uenige og folk strider mot hverandre. Det er anturlig å være mot hvernadre på lik måte å være !mainstream!. En bestemt folkegruppe kan opprøre mot en "ledergruppe" som utsetter friheten. Bare se på palestina..

 

Krig er uunværlig. På samme måte som du krangler med f.eks din mor i teenårene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...