Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Den vanligste årsaken er luftansamling i den hengende delen av tykktarmen. I høyre siden kan dette komme av utspenning av leveren ved blodopphopning, og i venstre side ved sammentrekning av milten. Som jeg sa; leter du etter informasjon om hva hold skyldes vil du få mange forskjellige svar. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva er det i 3d briller som gjør at man ser filmer i 3d? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hva er det i 3d briller som gjør at man ser filmer i 3d? Er vel en brytning i "glasset"(plasten). Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fant en side om det. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fant en side om det. Link? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Fant en side om det. Link? HowStuffWorks er din venn. (hadde glemt den siden) Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 hmm jeg knakk litt av en tann i helga, jeg syntes det er så lite som forsvant at jeg tenkte å bare gi blaffen og vente til tanna har slipt seg til rette... men en kamerat av meg mener at tanna kan bli litt ustabil å etter hvert kan det knekke mer av tanna helt uten videre fordi den er skadet... samtidig er det en annen kamerat som har hatt samme erfaring etter å ha fått en bowlingball i trynet å han ga blaffen å den slipte seg til rette.... noen aning om hva jeg skal gjøre? det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 noen aning om hva jeg skal gjøre?det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi stikk til tannlegen. og btw, du har krav på tannlege ut hele det året du fyller 18! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 noen aning om hva jeg skal gjøre?det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi stikk til tannlegen. og btw, du har krav på tannlege ut hele det året du fyller 18! Må man betale full pris for tannlegen etter man har fylt 18 om man fortsatt går på VGS? Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 noen aning om hva jeg skal gjøre?det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi stikk til tannlegen. og btw, du har krav på tannlege ut hele det året du fyller 18! er det ut året!? NICE da slipper jeg å stresse med den saken Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 noen aning om hva jeg skal gjøre?det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi stikk til tannlegen. og btw, du har krav på tannlege ut hele det året du fyller 18! Må man betale full pris for tannlegen etter man har fylt 18 om man fortsatt går på VGS? man får 25% rabat når man er mellom 18 og 20 men har ikke hørt noe om at man får rabat eller lignende når man går på skole Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Halv pris for nittenåringer tror jeg? Står stort oppslag om det hos tannlegen, den offentlige altså. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Halv pris for nittenåringer tror jeg? Står stort oppslag om det hos tannlegen, den offentlige altså. Godt å høre selv om den offentlige tannlegen burde vært gratis. Jeg er heldigvis ikke 18 enda så jeg skal gå til tannlegen snart bare for å nyte godt av gratistjenesten. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) jeg ringte bare for noen dager siden, fordi jeg skulle ha skiftet ut fyllingene mine før jeg fyller 18. hun jeg snakket med sa det ikke var noe stress, fordi jeg hadde gratis tannlege ut 2006( jeg blir 18 i mars). etter der er det vel som sagt 50% fram til du er fylt 20. btw: jeg har time på februar edit: plommene?!?!?! mente fyllingene Endret 25. september 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor syns alle det er så veldig viktig å regne barn som mye mer vedifulle enn gamle? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor syns alle det er så veldig viktig å regne barn som mye mer vedifulle enn gamle? fordi de kan få høyere pris på de svarte markedet? Man kjøper jo babyer i mange land, men jeg har ikke hørt om at noen kjøper pensjonister Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Er det noen som vet om det er mulig å få gratis krone(ny falsk tann) om man er under 18 r. Kunne tenkt meg å trukket en tann og fått en falsk en. Den byr bare på problemer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor syns alle det er så veldig viktig å regne barn som mye mer vedifulle enn gamle? Barna er fremtiden og skal viderføre generasjonene. De gamle arbeider lite og har ingenting de skal gjøre senere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor syns alle det er så veldig viktig å regne barn som mye mer vedifulle enn gamle? Barna er fremtiden og skal viderføre generasjonene. De gamle arbeider lite og har ingenting de skal gjøre senere. Jo det er det vanlige argumentet, men det er noe som skurrer. Det holder ikke helt Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hvorfor syns alle det er så veldig viktig å regne barn som mye mer vedifulle enn gamle? Barna er fremtiden og skal viderføre generasjonene. De gamle arbeider lite og har ingenting de skal gjøre senere. Jo det er det vanlige argumentet, men det er noe som skurrer. Det holder ikke helt Jeg tror det er fordi barn er penere enn gamle. Alle mennesker er like mye verdt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg