Gå til innhold

Snedige ting du lurer på


danilovic

Anbefalte innlegg

Den vanligste årsaken er luftansamling i den hengende delen av tykktarmen. I høyre siden kan dette komme av utspenning av leveren ved blodopphopning, og i venstre side ved sammentrekning av milten.

Som jeg sa; leter du etter informasjon om hva hold skyldes vil du få mange forskjellige svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm jeg knakk litt av en tann i helga, jeg syntes det er så lite som forsvant at jeg tenkte å bare gi blaffen og vente til tanna har slipt seg til rette...

 

men en kamerat av meg mener at tanna kan bli litt ustabil å etter hvert kan det knekke mer av tanna helt uten videre fordi den er skadet...

samtidig er det en annen kamerat som har hatt samme erfaring etter å ha fått en bowlingball i trynet å han ga blaffen å den slipte seg til rette....

 

noen aning om hva jeg skal gjøre?

det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi :p

Lenke til kommentar
noen aning om hva jeg skal gjøre?

det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi :p

stikk til tannlegen. og btw, du har krav på tannlege ut hele det året du fyller 18!

Må man betale full pris for tannlegen etter man har fylt 18 om man fortsatt går på VGS?

Lenke til kommentar
noen aning om hva jeg skal gjøre?

det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi :p

stikk til tannlegen. og btw, du har krav på tannlege ut hele det året du fyller 18!

er det ut året!? NICE :D

da slipper jeg å stresse med den saken :whistle:

Lenke til kommentar
noen aning om hva jeg skal gjøre?

det er enda 3 uker til jeg er 18 så jeg får jo tannlege timer gratis i 3 uker til så jeg skal nok ned å få dem til å ta en titt på tanna mi :p

stikk til tannlegen. og btw, du har krav på tannlege ut hele det året du fyller 18!

Må man betale full pris for tannlegen etter man har fylt 18 om man fortsatt går på VGS?

man får 25% rabat når man er mellom 18 og 20 men har ikke hørt noe om at man får rabat eller lignende når man går på skole

Lenke til kommentar

jeg ringte bare for noen dager siden, fordi jeg skulle ha skiftet ut fyllingene mine før jeg fyller 18. hun jeg snakket med sa det ikke var noe stress, fordi jeg hadde gratis tannlege ut 2006( jeg blir 18 i mars).

etter der er det vel som sagt 50% fram til du er fylt 20.

 

btw: jeg har time på februar :p

 

edit: plommene?!?!?! mente fyllingene

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
Hvorfor syns alle det er så veldig viktig å regne barn som mye mer vedifulle enn gamle?

Barna er fremtiden og skal viderføre generasjonene. De gamle arbeider lite og har ingenting de skal gjøre senere.

Jo det er det vanlige argumentet, men det er noe som skurrer. Det holder ikke helt

Jeg tror det er fordi barn er penere enn gamle.

 

Alle mennesker er like mye verdt :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...