Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Riktig som Joachim sier. Så vidt jeg vet er Heathrow verdens største flyplass hvis du regner antall take-off og landinger, men langt fra den største i areal.

Er ikke O'Hare i Chicago verdens største flyplass regnet i antall passasjerer fraktet hvert år / take-offs?

edit: O'hare har mest "movement", noe jeg antar er take-offs og landinger, mens Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport har flest passasjerer transportert i året.

Leste senest i dag at O'hare var størst, og Phoenix syvende størst i samme måling. (Forbreder flytting til Phoenix. :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva heter de to store eposene med bakgrunn i Gresk Sagntid? hvilken krig tar de utgangspunkt i ?

minner mistenkelig om lekser, men svarer uansett.

Riktig svar

Iliaden og Odysseen. Iliaden skildrer et avsnitt av Trojanerkrigen. Odysseen forteller om Odyssevs' eventyr på sin ti år lange hjemreise til Ithaka.

Lenke til kommentar

Har det siste året hatt to damer. Det har blitt slutt med begge, men i begge tilfeller så har dama kommet tilbake etter noen uker og sagt at hu angrer. Begge to! Hvorfor kan dem ikke bare slappe litt av og lære meg å kjenne i steden for å slå opp bare fordi de ikke vet om det funker :s Måtte bare ha det ut... Andre i samme situasjon? For å gjøre det litt saklig: finnes det bevis for at dette skjedde før i tiden, eller har det kommet en ny generasjon kvinner?

Lenke til kommentar
Riktig som Joachim sier. Så vidt jeg vet er Heathrow verdens største flyplass hvis du regner antall take-off og landinger, men langt fra den største i areal.

Er ikke O'Hare i Chicago verdens største flyplass regnet i antall passasjerer fraktet hvert år / take-offs?

edit: O'hare har mest "movement", noe jeg antar er take-offs og landinger, mens Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport har flest passasjerer transportert i året.

Leste senest i dag at O'hare var størst, og Phoenix syvende størst i samme måling. (Forbreder flytting til Phoenix. :p )

Såvidt jeg vet er (var?) det slik:

Størst antall passasjerer: Chicago O'hare

Størst trafikk (antall movements): Chicago O'hare

Størst areal: Atlanta Hartsfield

Lenke til kommentar

Såvidt jeg vet er (var?) det slik:

Størst antall passasjerer: Chicago O'hare

Størst trafikk (antall movements): Chicago O'hare

Størst areal: Atlanta Hartsfield

Har ikke flyplassen i Hamburg også ekstremt mye trafikk da? Ville bare spørre.

Lenke til kommentar

Hvis man møter en som giftet seg nettopp, hva sier man? Gratulere med ekteskapet? Bryllupet?

Tusen takk til de opplyste sjelene som tok seg tid til å svare på det forrige spørsmålet mitt om currysaus i doen, forresten.

Endret av Edorph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...