PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Riktig som Joachim sier. Så vidt jeg vet er Heathrow verdens største flyplass hvis du regner antall take-off og landinger, men langt fra den største i areal. Er ikke O'Hare i Chicago verdens største flyplass regnet i antall passasjerer fraktet hvert år / take-offs? edit: O'hare har mest "movement", noe jeg antar er take-offs og landinger, mens Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport har flest passasjerer transportert i året. Leste senest i dag at O'hare var størst, og Phoenix syvende størst i samme måling. (Forbreder flytting til Phoenix. ) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva heter de to store eposene med bakgrunn i Gresk Sagntid? hvilken krig tar de utgangspunkt i ? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Får man mest is i kjeks eller beger...? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva heter de to store eposene med bakgrunn i Gresk Sagntid? hvilken krig tar de utgangspunkt i ? minner mistenkelig om lekser, men svarer uansett. Riktig svar Iliaden og Odysseen. Iliaden skildrer et avsnitt av Trojanerkrigen. Odysseen forteller om Odyssevs' eventyr på sin ti år lange hjemreise til Ithaka. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Får man mest is i kjeks eller beger...? som oftest i beger, men de endelige resultatene har ikke ankommet Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Takk:D' Hvilke tre epoker følger etter Sagntiden, og Ca. når oppstår de? Jeg innrømmer at det er lekser.. men dette var siste spørsmål! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Takk:D' Hvilke tre epoker følger etter Sagntiden, og Ca. når oppstår de? Jeg innrømmer at det er lekser.. men dette var siste spørsmål! Den greske eller den norske sagntiden? Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvor stort plass tar havet i verden og hovr mange liter vann er det? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hvor stort plass tar havet i verden og hovr mange liter vann er det? Havet dekker 71% av kloden, og har et volum på 1370 millioner km³. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Takk:D' Hvilke tre epoker følger etter Sagntiden, og Ca. når oppstår de? Jeg innrømmer at det er lekser.. men dette var siste spørsmål! Den greske eller den norske sagntiden? Den Greske! plis, hjelp meg! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Wikipedia dått kåm har svar på det meste. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Har det siste året hatt to damer. Det har blitt slutt med begge, men i begge tilfeller så har dama kommet tilbake etter noen uker og sagt at hu angrer. Begge to! Hvorfor kan dem ikke bare slappe litt av og lære meg å kjenne i steden for å slå opp bare fordi de ikke vet om det funker :s Måtte bare ha det ut... Andre i samme situasjon? For å gjøre det litt saklig: finnes det bevis for at dette skjedde før i tiden, eller har det kommet en ny generasjon kvinner? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Riktig som Joachim sier. Så vidt jeg vet er Heathrow verdens største flyplass hvis du regner antall take-off og landinger, men langt fra den største i areal. Er ikke O'Hare i Chicago verdens største flyplass regnet i antall passasjerer fraktet hvert år / take-offs? edit: O'hare har mest "movement", noe jeg antar er take-offs og landinger, mens Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport har flest passasjerer transportert i året. Leste senest i dag at O'hare var størst, og Phoenix syvende størst i samme måling. (Forbreder flytting til Phoenix. ) Såvidt jeg vet er (var?) det slik: Størst antall passasjerer: Chicago O'hare Størst trafikk (antall movements): Chicago O'hare Størst areal: Atlanta Hartsfield Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Får man mest is i kjeks eller beger...? som oftest i beger, men de endelige resultatene har ikke ankommet Ha?! der ser duh Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Riktig som Joachim sier. Så vidt jeg vet er Heathrow verdens største flyplass hvis du regner antall take-off og landinger, men langt fra den største i areal. Er ikke O'Hare i Chicago verdens største flyplass regnet i antall passasjerer fraktet hvert år / take-offs? edit: O'hare har mest "movement", noe jeg antar er take-offs og landinger, mens Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport har flest passasjerer transportert i året. Leste senest i dag at O'hare var størst, og Phoenix syvende størst i samme måling. (Forbreder flytting til Phoenix. ) Såvidt jeg vet er (var?) det slik: Størst antall passasjerer: Chicago O'hare Størst trafikk (antall movements): Chicago O'hare Størst areal: Atlanta Hartsfield Har ikke flyplassen i Hamburg også ekstremt mye trafikk da? Ville bare spørre. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Hvis man møter en som giftet seg nettopp, hva sier man? Gratulere med ekteskapet? Bryllupet? Tusen takk til de opplyste sjelene som tok seg tid til å svare på det forrige spørsmålet mitt om currysaus i doen, forresten. Endret 22. september 2005 av Edorph Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hvor mange er analfabeter i Mongolia? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Hvorfor fikk jeg nettopp en mail fra Hotmail hvor det sto at innboksen min har blitt utvidet fra 2Mb til 250Mb, når jeg har hatt 250Mb i minst et halvår-år? Endret 23. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hvorfor er 42 svaret på alle livets og universets gåter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg