Jernlov Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ja eller speil inni rundt hele i en ball, hva ser man liksom, sprøtt Lenke til kommentar
Kunnskapen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ja eller speil inni rundt hele i en ball, hva ser man liksom, sprøtt regner med at d er helt mørkt inni en slik ball.... Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ja eller speil inni rundt hele i en ball, hva ser man liksom, sprøtt regner med at d er helt mørkt inni en slik ball.... dagens... eller så er denne dagens: Its like i said, shitapples dont fall far from shittrees anyway: du vil ikke se stort annet enn sølvfarge tror jeg.. ettersom et speil "bare" er sølvpapir bak glass... eller? nei, vettu hva... jeg vet ikke! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Vår nåverende konge, tror han het Harald. Var det harald den første eller andre? Hvor mange Harald har vi hatt? Edit: fjernet verisjon. Edit 2: Ingen trenger å svare, fikk svaret på pm. Endret 14. september 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hva er "Bitrate"? Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 regner med du mener på mp3-filer etc.. Bitrate er da den lagringsplassen som går med til å lagre ett sekund av låta. 128kbps = størrelsen på låta blir da 16kB per sekund låta varer. er låta på 3:20, eller 200 sekunder, blir størrelsen på fila ca. 3,2MB. Jo mer plass som brukes per tid, jo mer detaljert blir da lyden, og jo bedre blir kvaliteten. (Nei, du kan ikke gjøre kvaliteten på låta bedre ved å enkode fra f.eks 128 til 192 kbps - men det skjønte du kanskje) Lenke til kommentar
RAM Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvor lang levetid kan man regne med at en musikk- kasett har? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vel.. Bestefar har en kasett som er fra da han var ung.. og han er 74!.. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvor lang levetid kan man regne med at en musikk- kasett har? varierer veldig fra kasett til kasett(både inviduelt og merker) det kommer også ann på hvordan man har oppbevart den. Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva er plast laget av? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvorfor ser jeg pikslene i LCD skjermen mye lettere når jeg skakker på hodet og ser den "90º feil"? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva er verdens største flyplass? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva er verdens største flyplass? The Biggest Airport in the World Taken literally as the airport which takes up the most land mass, this is the King Khalid International Airport in Riyadh, Saudi Arabia. It takes up some 81 square miles - an area larger than many cities. Trivia: This airport has four terminals, yet only three have ever been used. The second biggest airport in the world is Denver International, which takes up 53 square miles. By comparison, London Heathrow takes up around 3,000 acres, or just 4.7 square miles. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Verdens største flyplass er jo veldig mange måter å regne på. Take-off og landinger, antall flyvninger i luftrommet, området, passasjerer/besøkende etc etc. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Riktig som Joachim sier. Så vidt jeg vet er Heathrow verdens største flyplass hvis du regner antall take-off og landinger, men langt fra den største i areal. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Den i Frankfurt er rett og slett brutal. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hvorfor får man tårer i øynene av å gjespe? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Riktig som Joachim sier. Så vidt jeg vet er Heathrow verdens største flyplass hvis du regner antall take-off og landinger, men langt fra den største i areal. Er ikke O'Hare i Chicago verdens største flyplass regnet i antall passasjerer fraktet hvert år / take-offs? edit: O'hare har mest "movement", noe jeg antar er take-offs og landinger, mens Hartsfield-Jackson Atlanta International Airport har flest passasjerer transportert i året. Endret 17. september 2005 av Loeve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg