The Norwegian Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvorfor tramper fuglene på bakken? Fordi de simulerer lyden av regn så marken kommer opp. Dagens andre! :!: Ikke drit deg ut, det er sant. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hei hei hei... bare for at jeg sa "kanskje for å skremme markene opp av bakken", så trenger dere ikke drite meg ut assa... jeg sa faktisk også at jeg ikke visste... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Hvorfor tramper fuglene på bakken? Fordi de simulerer lyden av regn så marken kommer opp. Dagens andre! :!: Dagens første! :!: Nei: For å skremme marken opp av jorda Det er dagens første... Neh. Det svaret var ikke så langt unna. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Løver gjesper fordi de skal vise de store tennene sine og late som de er farlige! Løver later ikke som de er farlige. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Løver gjesper fordi de skal vise de store tennene sine og late som de er farlige! Løver later ikke som de er farlige. De ER farlige Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Løver gjesper fordi de skal vise de store tennene sine og late som de er farlige! Løver later ikke som de er farlige. Ok da, innrømm at jeg ikke helt husker hvorfor, men jeg så det i et program, og det var IKKE fordi de var trøtte. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hvordan lages CD'er du kjøper i butikken? hvordan greier de å brenne så mange? har de massevis av pc'er eller kan de "trylle" frem masse like cd'r? Endret 13. september 2005 av mushi Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 går vel masse cd'r på bånd også voila er ganske sikker på at det ikke skjer på samme måte som du brenner en cd Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Tror de blir trykket opp, bokstavlig talt. CD -> Trykkemaskin/stempel/ettellerannet -> *trykk* -> finito Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 De blir trykt opp ja. Har vært vitne til en slik prosess.. En cd gikk *knipse* så fort Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Vis man har en brusboks med opp i rommet og rister den for så å åpne den, Hva vil skje da? Endret 14. september 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Hvordan lages CD'er du kjøper i butikken? hvordan greier de å brenne så mange? har de massevis av pc'er eller kan de "trylle" frem masse like cd'r? Sony DVD RW x1144 Edit: Stempling ja, ok. Endret 14. september 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Vis man har en brusboks med opp i rommet og rister den for så å åpne den, Hva vil skje da? Hva skulle tilsi at den ikke "bruser over" som ellers? Dette er ikke et kritisk spørsmål, altså. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg tror den vil sprute ut, gitt at risting faktisk gir en trykkøkning i boksen der oppe også.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg tror den vil sprute ut, gitt at risting faktisk gir en trykkøkning i boksen der oppe også.. Hvordan vil spruten bli da? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor tramper fuglene på bakken? Fordi de simulerer lyden av regn så marken kommer opp. Dagens andre! :!: Ikke drit deg ut, det er sant. Nei, det er ikke sant. Fuglene gjør dette i sumpområder hvor marken faktisk tåler vann. Ergo, har ingenting med simulering av regn å gjøre. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hørte noe om at tommel og langefinger såvidt skulle møtes rundt håndleddet - om man ikke var over/undervektig. Noen som kan forklare ytterligere, hvordan det skal gjøres, eller om det i det hele tatt er noe i det? Jeg klarer ikke å få de til å møtes. Noe slikt er vel heller en myte, som noen andre nevnte her så har det mye med benbyggning og fingerlengde å gjøre. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Mine møtes så det er plass til en arm til. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvorfor tramper fuglene på bakken? Fordi de simulerer lyden av regn så marken kommer opp. Dagens andre! :!: Ikke drit deg ut, det er sant. Nei, det er ikke sant. Fuglene gjør dette i sumpområder hvor marken faktisk tåler vann. Ergo, har ingenting med simulering av regn å gjøre. Var da veldig med fuglekunnskap Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tenk deg et speil formet som en sylinder, altså hvor speilet vender innover, og ingenting er inne i speilet. Tenk deg at du er usynlig, og stikker hodet ditt inn i speilet. Hva vil man se da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg