Dorian Gray Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvorfor lever vi? Jeg lever for kvinnfolk, pc og god, gammel rock. Hva dere lever for får dere bestemme selv. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvorfor lever vi? lett spørsmål. damer og data Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Hvorfor lever vi? Har vel ikke så mye valg. Men må si meg enig i noe av det ovenfor ja Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvor mange bytes er det i en "packet"? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 du kan velge hvor mange bytes du vil ha i en packet Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 du kan velge hvor mange bytes du vil ha i en packet Lenke til kommentar
wannabe nerd Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 (endret) Hva er en packet? og hvorfor er det så mange som har så mye i mot fjortiser?? Endret 27. august 2004 av wannabe nerd Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. august 2004 Del Skrevet 27. august 2004 Hvorfor lever vi? For å oppleve positive og negative ting. For å ha det moro og får å finne kvinnen i ditt liv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hva er Blitz? (Sikkert lett for alle utenom meg.. Hvordan kan jeg ikke vite hva det er, når alle snakker om de/det?) Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Jeg lurer på litt rare ting. Åssen greier kråkeboller å formere seg? Jeg kan spørre en kompis.... han har hovedfag på kråkeboller... :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 (endret) Hva er Blitz? (Sikkert lett for alle utenom meg.. Hvordan kan jeg ikke vite hva det er, når alle snakker om de/det?) Blitz er en tildels voldelig, RADIKAL, "ungdomsbevegelse" om har okkupert ett hus i Pilestredet i Oslo. Til orientering står aldri "Blitz" as Blitz bak noen ting, men BLITZERE (Folk i miløet..) er flinke til å banke Nynazister, UH-ere, "pamper" og andre de ikke liker.. Slo blandt annet inn døren på rådhuset under en aksjon for en stund siden.. En blizer går ofte med hauger av buttons, gjerne et palestinaskjerf og kanskje en t-skjorte med "Fuck Bush" og kanskje toppes inntrykket av en liten che guvara-lue. EDIT: Tidligere var også punkere fast Blitz-innslag meg bekjent. Finnes sikkert en del punkere av ulikt slag, med og uten hanekam der i dag også. (Og JA; dette innlegget er kanskje ikke HELT objektivt..) EDIT II: Leif løp fra meg.. Endret 28. august 2004 av JoachimR Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 under en aktion i for en stund siden.. aktion faktisk... skriver du sånn med vilje eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 han mente nok aksjon Han mente nok det ja.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 han mente nok aksjon Han mente nok det ja.. Takk for infoen! Finnes det sånne i Bergen, jeg har aldri sett noen.. Eller hørt om de, for den slags skyld.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er faktisk helt enig jeg. Blitz er og blir teit, og det kommer ikke noe godt ut av det foruten de som er med. Blitz er ut, snut er inn! Lenke til kommentar
Krusty The Klown Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvem var det som grunnla Coca Cola Company? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Hvem var det som grunnla Coca Cola Company? Dr. John Stith Pemberton laget den første flasken Coca Cola i 1886. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. august 2004 Del Skrevet 28. august 2004 Er faktisk helt enig jeg. Blitz er og blir teit, og det kommer ikke noe godt ut av det foruten de som er med. Blitz er ut, snut er inn! Billige vafler og kaffe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg