sluffy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Edit igjen: Man får ikke riktig resultat med konvertering, da skalaene har forskjellig stigningsgrad... Man må konvertere på en annen måte. Kelvin og Celcius har lik stigning. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ok, da kan man gjøre det sånn. Men man kan bare doble gradetallet. Hva som egentlig er dobbelt så varmt går vel på helt andre verdier? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hva er egentlig oppgradert i halo multiplayer map pack? Kanskje maps? Med tanke på at den heter multiplayer map pack det står at gameplayet i campaign er oppdatert til det bedre... hva da? quoter meg selv Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Google. Det der er ikke et snedig spørsmål. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Google. Det der er ikke et snedig spørsmål. joda Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showforum=115 prøv og spør der.... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Spørsmålet er ikke stilig... JEG syntes det var stilig, selv om du syntes det var inkompetent, så var det alikevel litt morsomt for en stor del av befolkningen som har hjernen til og se humoren i det! Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Om det er 0 grader i dag. Og de melder at det skal bli dobbelt så kaldt i morgen.Hvor mange grader blir det da?? Du kan ikke si "dobbelt så varmt/kaldt" når det gjelder grader. 40 grader er ikke dobbelt så varmt som 20 grader. Så det på Brainiack på Discovery igår. Det var der de la ut spørsmålet. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kan man tømme tacosaus/søtsur saus/currysaus/osv i do? Dvs. sauser med diverse mindre klumper i? Hva med grøt eller lapskaus? Jeg er av den oppfatning at man kan putte ting som har ca. samme konsistens som det som vanligvis går i do, i do, med mindre det inneholder giftstoffer e.l. Hva er rett? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Man kan jo slippe tamponger i doen, så det burde nok gå bra!=) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Man kan jo slippe tamponger i doen, så det burde nok gå bra!=) er det så lurt, da? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det vet jeg ikke, men det står på pakkene eller noe at det går bra. (Stedet en ikke skal det, som på doene til båter, står det at det ikke skal gjøres.) Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kan man tømme tacosaus/søtsur saus/currysaus/osv i do? Dvs. sauser med diverse mindre klumper i? Hva med grøt eller lapskaus?Jeg er av den oppfatning at man kan putte ting som har ca. samme konsistens som det som vanligvis går i do, i do, med mindre det inneholder giftstoffer e.l. Hva er rett? Sånt sender vi alltid i toalettet. Grøt også. Ris. Alle matrester som er litt fuktige til at vi vil ha det sammen med normalt søppel. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kordan blir man kvitt folk som forfølger deg på internett? E det eneste som funker å overse personen? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 du spoofer IP til no helt anna enn det du har, du lager ny mail. finn deg nye nettsteder og henge på (untatt HW.no selvsagt;)) og vær kritisk til hvem du gir mailen din til Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvordan oppfører flytende veske seg i vektløs tilstand? Blir det til kuler eller? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvordan oppfører flytende veske seg i vektløs tilstand?Blir det til kuler eller? Har du ikke sett rom-filmer? De blir til kuler i de jeg har sett iverfall Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 her er en snedig liten ting jeg lurte på... Kort fortalt, hvordan tar jeg burnout? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 bakhjuls trekk, låse framhjula og gasse? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 huleste låser jeg fremhjulene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg