euroshopper Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Egentlig et jævla godt spørsmål Danke for svar og ros for spm [Edit] Hvorfor stønner og gjesper man? Bilder av kjendiser som gjesper Endret 8. september 2005 av euroshopper Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 (endret) Hva gjør man under en abort? vel: -- Link till Google-søk er fjernet av moderator, så ikke folk uforvarende klikker seg inn. De som faktisk er interessert kan skrive abort på Google billedsøk og finne dem selv. -- DU ER ADVART! Inneholder fostere. Endret 9. september 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 Når deffinerer man egentlig et barberblad for sløvt? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 8. september 2005 Forfatter Del Skrevet 8. september 2005 Når deffinerer man egentlig et barberblad for sløvt? Når man har lyst. Evt når det ikke lenger opp til forventningene når det gjelder skarphet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 8. september 2005 Del Skrevet 8. september 2005 hva er egentlig oppgradert i halo multiplayer map pack? Lenke til kommentar
RAM Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hva er sunnest av Farris eller Bonaqua? Da tenker jeg på hvilken type som inneholder minst salt. Og er det forskjellig saltinnhold i de forskjellige fargene? (Er det f.eks. mer salt i blå Bonaqua enn gul Bonaqua?) Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 hva er egentlig oppgradert i halo multiplayer map pack? Kanskje maps? Med tanke på at den heter multiplayer map pack Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Jeg lurer på om det lar seg gjøre å sende 600.000.000 mails på en gang. Disse påstår de skal gjøre det. Slik det ser ut idag, så vil det bli sendt min. 266.000.000 mails. Det kan vel ikke la seg gjøre? Like lite vil hoppet påvirke jordens bane, da det blir som å dytte seg selv. Null effekt. Jorden må få dyttekraft utenfra for å kunne flytte på seg. World Jump Day Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hørte noe om at tommel og langefinger såvidt skulle møtes rundt håndleddet - om man ikke var over/undervektig. Noen som kan forklare ytterligere, hvordan det skal gjøres, eller om det i det hele tatt er noe i det? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hørte noe om at tommel og langefinger såvidt skulle møtes rundt håndleddet - om man ikke var over/undervektig. Noen som kan forklare ytterligere, hvordan det skal gjøres, eller om det i det hele tatt er noe i det? Tror nok den regelen der står mye i stil med "sko størrelsen på en mann sier noe om hvor stort utstyret hans er" Altså ville eg ikke lagt for mye i det Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 9. september 2005 Del Skrevet 9. september 2005 Hørte noe om at tommel og langefinger såvidt skulle møtes rundt håndleddet - om man ikke var over/undervektig. Noen som kan forklare ytterligere, hvordan det skal gjøres, eller om det i det hele tatt er noe i det? Kjenner du på håndleddet ditt kjenner du at det kanskje er bredere eller smalere en andres. Det har jo med hvor kraftig benbygning du har. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvordan skriver man at noe er fluorisert på engelsk? Finnes det piercing-smykker som er fluoriserte? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 "That thing is fluoridized" ? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hørte noe om at tommel og langefinger såvidt skulle møtes rundt håndleddet - om man ikke var over/undervektig. Noen som kan forklare ytterligere, hvordan det skal gjøres, eller om det i det hele tatt er noe i det? Kjenner du på håndleddet ditt kjenner du at det kanskje er bredere eller smalere en andres. Det har jo med hvor kraftig benbygning du har. Jeg har jo nesten plass til en arm til om jeg tar langefinger og tommel rundt håndleddet. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 hva er egentlig oppgradert i halo multiplayer map pack? Kanskje maps? Med tanke på at den heter multiplayer map pack det står at gameplayet i campaign er oppdatert til det bedre... hva da? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Om det er 0 grader i dag. Og de melder at det skal bli dobbelt så kaldt i morgen. Hvor mange grader blir det da?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 L..: Om du dobler eller halverer null, får du vel null. Om det er 8 grader, og det meldes at det skal bli dobbelt så kaldt dagen etter, hva blir da temperaturen dagen etter? Jeg mener bestemt at det er 16 grader, skulle man fram til 4 måtte man sagt halvparten så varmt/kaldt. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Om det er 0 grader i dag. Og de melder at det skal bli dobbelt så kaldt i morgen.Hvor mange grader blir det da?? hahahahaha den der var stilig ^^ spørte folka jeg er på lan hos nå (Gohan, og DarkX) de visste ikke Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Spørsmålet er ikke stilig, det er fordi det er inkompetent å spørre om slik. Vårt språk og vår matematikk gir rom for mange paradokser, men vi er smarte nok til å gjenkjenne og unngå dem. Edit: Hvis jeg derimot spør følgende: Hvis det er null grader nå, og det skal bli dobbelt så varmt, hvor varmt er det da? Det man gjør er å konvertere 0 Celsius til Kelvin, ganger med 2, og konverterertilbake til Celsius. Det samme gjelder om man skal halvere temperaturen. Man kan ikke dobble noe som skal minke, en typisk feil som mange sier. "Jeg skal ha dobbelt så lite", kan man ikke si. "Jeg skal ha halvparten så lite". Edit igjen: Man får ikke riktig resultat med konvertering, da skalaene har forskjellig stigningsgrad... Man må konvertere på en annen måte. Endret 10. september 2005 av anth Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Om det er 0 grader i dag. Og de melder at det skal bli dobbelt så kaldt i morgen.Hvor mange grader blir det da?? Du kan ikke si "dobbelt så varmt/kaldt" når det gjelder grader. 40 grader er ikke dobbelt så varmt som 20 grader. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg