blubbblubb Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvor blir det av alle skomakerne som før var å se på nesten hvert eneste gatehjørne? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvor blir det av alle skomakerne som før var å se på nesten hvert eneste gatehjørne? Tja tror ikke det er så lett å reparere sånne nye sko for en gammel mann med ledd gikt og dårlig rygg og spørr om så barn vil komme inn å mate tøffelen hans Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Hvor blir det av alle skomakerne som før var å se på nesten hvert eneste gatehjørne? Det er fortsatt noen igjenn, men det er selvsagt et problem så lenge alle kjøper bilige sko på salg. Det lønner seg ikke for de fleste å reparere skoene og mange vil også ha nye sko som følger moten. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Har akkurat vasket klær på hybelen. Jeg har en gammel vaskemaskin med separat sentrifugering. Når jeg skulle flytte klesvasken over fra vaskemaskinen til sentrifugen så var alt tøyet kaldt. Dette syntes jeg var veldig rart mtp at jeg vasket på 60 grader. Kan det stemme? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har akkurat vasket klær på hybelen. Jeg har en gammel vaskemaskin med separat sentrifugering. Når jeg skulle flytte klesvasken over fra vaskemaskinen til sentrifugen så var alt tøyet kaldt. Dette syntes jeg var veldig rart mtp at jeg vasket på 60 grader. Kan det stemme? Eneste jeg kommer på, er at varmtvansstanken er gåen(men det hadde du vel lagt merke til). Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) Hvorfor kommer man på noe bra å si når man er alene og ikke med andre? Med tanke på å ha fått en frekk kommentar... Endret 7. september 2005 av Alderon Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 trenger hjelp til dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=464993&st=0&hl= Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 (endret) *trekker det tilbake* Endret 7. september 2005 av Lapette Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 trenger hjelp til dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=464993&st=0&hl= .. Og det snedige spørsmålet ditt er? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvorfor har vi trikksignaler? Holder det ikke med rødt, gult og grønt? Er det noe forskjell? Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 SÅnn at bilene som kjører rundt på trikkeskinnene ikke stopper for dem. Egentlig et jævla godt spørsmål Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har akkurat vasket klær på hybelen. Jeg har en gammel vaskemaskin med separat sentrifugering. Når jeg skulle flytte klesvasken over fra vaskemaskinen til sentrifugen så var alt tøyet kaldt. Dette syntes jeg var veldig rart mtp at jeg vasket på 60 grader. Kan det stemme? Eneste jeg kommer på, er at varmtvansstanken er gåen(men det hadde du vel lagt merke til). Har nok varmtvann ellers på hybelen, så den funker fint. Klesvask i kaldt vann funker heller dårlig Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 trenger hjelp til dette: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=464993&st=0&hl= .. Og det snedige spørsmålet ditt er? Sorry.. Hvor ofte trenger jeg og skifte/tømme på mer tørris. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Euroshopper, sånn som signalet du viser til der viser hvilket spor sporveksleren står på. I ditt tilfelle går den til venstre, den kan også gå til høyre, eller du kan se et kryss, som betyr at trikkefører må velge først. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. september 2005 Forfatter Del Skrevet 7. september 2005 Sorry.. Hvor ofte trenger jeg og skifte/tømme på mer tørris. Fortsatt ikke et snedig spørsmål. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvorfor har vi trikksignaler? Holder det ikke med rødt, gult og grønt? Er det noe forskjell? Er ikke de _bare_ for trikken ? Sånne skilt pleier å stå hvor det er penser. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Har akkurat vasket klær på hybelen. Jeg har en gammel vaskemaskin med separat sentrifugering. Når jeg skulle flytte klesvasken over fra vaskemaskinen til sentrifugen så var alt tøyet kaldt. Dette syntes jeg var veldig rart mtp at jeg vasket på 60 grader. Kan det stemme? ja, det kan vel stemme med vår vaskemaskin stemmer i hvertfall det... Tøyet vaskes med varmt vann og såpe, men når såpa skal skylles ut, er det bare sløseri av varmt vann og skylle med det, derfor skylles tøyet med kaldt vann, noe som gjør at tøyet naturligvis er kaldt når den er ferdig med å skylle... Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hvorfor har vi trikksignaler?http://www.ecas.no/etc_bilder_big/04.jpg Holder det ikke med rødt, gult og grønt? Er det noe forskjell? Da ville bilistene fulgt signalet Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva gjør man under en abort? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. september 2005 Del Skrevet 7. september 2005 Hva gjør man under en abort? Kommer ann på hvor langt en har kommet i graviditeten. 24timer(?) så er det angrepille, noe lengre over det blir vel å rett å slett fjerne selve fosteret. Kroppen gjør vel muligens det selv, men det kommer ann på hvor langt utviklet det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg