Gå til innhold

Snedige ting du lurer på

danilovic

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat vasket klær på hybelen. Jeg har en gammel vaskemaskin med separat sentrifugering. Når jeg skulle flytte klesvasken over fra vaskemaskinen til sentrifugen så var alt tøyet kaldt. Dette syntes jeg var veldig rart mtp at jeg vasket på 60 grader.

Kan det stemme?

Lenke til kommentar
Har akkurat vasket klær på hybelen. Jeg har en gammel vaskemaskin med separat sentrifugering. Når jeg skulle flytte klesvasken over fra vaskemaskinen til sentrifugen så var alt tøyet kaldt. Dette syntes jeg var veldig rart mtp at jeg vasket på 60 grader.

Kan det stemme?

Eneste jeg kommer på, er at varmtvansstanken er gåen(men det hadde du vel lagt merke til).

Lenke til kommentar

Kan det stemme?

Eneste jeg kommer på, er at varmtvansstanken er gåen(men det hadde du vel lagt merke til).

Har nok varmtvann ellers på hybelen, så den funker fint. Klesvask i kaldt vann funker heller dårlig :cry:

Lenke til kommentar

Kan det stemme?

ja, det kan vel stemme

med vår vaskemaskin stemmer i hvertfall det... Tøyet vaskes med varmt vann og såpe, men når såpa skal skylles ut, er det bare sløseri av varmt vann og skylle med det, derfor skylles tøyet med kaldt vann, noe som gjør at tøyet naturligvis er kaldt når den er ferdig med å skylle...

Lenke til kommentar
Hva gjør man under en abort? :p

Kommer ann på hvor langt en har kommet i graviditeten. 24timer(?) så er det angrepille, noe lengre over det blir vel å rett å slett fjerne selve fosteret. Kroppen gjør vel muligens det selv, men det kommer ann på hvor langt utviklet det er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...