Fruktkake Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) For at folk som kjører forran skal se i speilet at det er en ambulanse. Edit: spelet. Edit 2: :!: @ de to inleggene under her.. Endret 5. september 2005 av Dieseln Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fordi det blir dobbeltspeilvendt når du ser det i speilet i bilen. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 For at folk som kjører foran ambulansen skal skjønne hva det står i speilet sitt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Fordi kameraet er speilvendt.. Alså, ikke de nye.. Så det står riktig veo, men når du tar opp med kamera.. En del nye har jo at alt blir "riktig" vei. Endret 5. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fordi kameraet er speilvendt.. Alså, ikke de nye..Så det står riktig veo, men når du tar opp med kamera.. En del nye har jo at alt blir "riktig" vei. yeah right Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Edit 2: :!: @ de to inleggene under her.. Hvorfor :!: av innlegget mitt? Det er da bare rett Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Fordi kameraet er speilvendt.. Alså, ikke de nye..Så det står riktig veo, men når du tar opp med kamera.. En del nye har jo at alt blir "riktig" vei. yeah right Så ambulansene filmindustrien bruker har de skrevet det speilvendt? :!: Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Alle ambulanser i statene fra ikke nyere tid har ambulance speilvendt foran. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Alle ambulanser i statene fra ikke nyere tid har ambulance speilvendt foran. Seriøst? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) takk for svar... Hvis du ikke har sett det enda, så kan jeg informere deg om at det står speilvendt på de norske ambulansene også. Edit: På enkelte... Endret 5. september 2005 av anth Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Alle ambulanser i statene fra ikke nyere tid har ambulance speilvendt foran. Seriøst? Ja. Har sett et par reklamedekorerte biler på den måten i Norge også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 takk for svar... Hvis du ikke har sett det enda, så kan jeg informere deg om at det står speilvendt på de norske ambulansene også. Edit: På enkelte... Hmm, aldri sett sånne. Har aldri trodd at de hadde de i usa. Også tenkt det var kameraet.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tror de begynte med speilvendte bokstaver ifjord eller noe. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Lærer'n min sa at vi burde vite hva som skjer i USA nå om dagen.. Kan noen fortelle hva det er som skjerm i Usa om dagen ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) orkanen katarina ( ) herjer i new orleans og det er anarki der nede. Og bush har ikke vært der på 5 dager (hyyyl, lærern snakka om det idag...). Endret 5. september 2005 av chokke Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Finnes det noe nettsted hvor man kan gå, også får du opp åssen system pc'n din har.. asså.. hvor mange GhZ du har osv! ? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Edit 2: :!: @ de to inleggene under her.. Hvorfor :!: av innlegget mitt? Det er da bare rett Det jeg syntes var morsomt var trippelpost. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Lærer'n min sa at vi burde vite hva som skjer i USA nå om dagen.. Kan noen fortelle hva det er som skjerm i Usa om dagen ? Daaah... Katarina? Lenke til kommentar
Marti Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hvis man tar bilde i et speil, hva skjer da? Blir det speil-speil-vendt? Altså ikke speil-vendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg