Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Støvsug dem! Funker alltid First thing I'll do when I wake up tomorrow! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus) de lever i 4 dager i alt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus) de lever i 4 dager i alt. Hvordan rekker de da å spise seg så inni granskauen feit? Enkelte ser ut som muterte B-52 bombefly. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvorfor blir håret på hodet så fort fett? Er det på grunn av svette i hodebunnen? Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus) de lever i 4 dager i alt. Store, fete fluer bør du ta så fort som mulig, aller helst før de legger en grilliard egg rundt om i huset ditt. Er du uheldig, vil du merke det om noen måneder. Av en eller annen grunn er det mange som da vokner opp i februar, kanskje fordi en da fyrer ekstra hardt i det kalde været. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg lurer på hvorfor mine to aller beste venner sviktet meg akkurat nå. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg lurer på hvorfor mine to aller beste venner sviktet meg akkurat nå. Det er ikke et snedig spørsmål. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg lurer på hvorfor mine to aller beste venner sviktet meg akkurat nå. Det er ikke et snedig spørsmål. joda... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Jeg lurer på hvorfor mine to aller beste venner sviktet meg akkurat nå. Kanskje de egentlig ikke var de 2 aller beste vennene dine? Jaja, spørsmålet ditt passer bedre inni Deppetråden elns uansett... Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan får man slik at det kommer en ny avatar hver gang man oppdaterer? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan får man slik at det kommer en ny avatar hver gang man oppdaterer? Ved å ha et dynamisk bilde, dette må en programere med ASP.NET, PHP eller lignende webspråk... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus) de lever i 4 dager i alt. Hvordan rekker de da å spise seg så inni granskauen feit? Enkelte ser ut som muterte B-52 bombefly. Spiser mye, men så er det da masse typer fluer. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan er dette mulig? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvordan er dette mulig? Du meldte deg på konkurransen, og noen i Gamer så at du hadde riktige svar og trakk deg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvorfor er det alltid mørkt på banene i NFSU2 ? Har aldri merket at det har vært dag. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvorfor er det alltid mørkt på banene i NFSU2 ? Har aldri merket at det har vært dag. Ser ikke "kult ut" om dagen Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 4. september 2005 Del Skrevet 4. september 2005 Hvorfor er det alltid mørkt på banene i NFSU2 ? Har aldri merket at det har vært dag. kanskje fordi det er gaterace... det er både ulovelig (lys-skye aktiviteter), og kanskje ikke så heldig å kjøre race i ettermiddags-rushet! Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 1) Jeg så på statiol en rustfri bolle med noe grå veske på innsiden. Den hadde lys på seg og skulle vistnok fjerne bakterier i området. Noen som vet hva dette er, evt hvor de selger det? 2)Verdens lengste domene? 3) Glemte jeg.. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 2)Verdens lengste domene? That would be http://www.llanfairpwllgwyngyllgogerychwyr...iogogogoch.com/ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Hvorfor står AMBULANCE speilvendt på de amerikanske ambulansene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg