ikkeno Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hva er kyssesyken? qouter meg selv http://www.doktoronline.no/section/nosecti...cumentId=200096 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kan man finne motsetninger til alt? Hva er det motsatte av universet? - Det motsatte av universet er "Ingenting", altså det som ikke eksisterer. Universet er alt, og ingenting er ingenting. Hva er det motsatte av pizza med blåbær? - Dessert med salt på Hva er det motsatte av Kristen Gislefoss? - En kvinnelig nordlending Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 SirMaximus: Interessant innlegg. Hva er da det motsatte av en grønn bil? Blir dette da en rød bil (komplementærfarge), en rød sykkel (med halvparten så mange hjul og uten motorkraft) eller noe helt annet, som er alt annet enn et fremkomstmiddel, alt annet enn grønt og alt annet enn noe man kan sitte i? Kanskje en eplekake, et tastatur eller det norske flagget? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Så var det det jeg lurte på. Tror denne linjen er 1000/300, vil husverten merke disse nedlastningene når han surfer? Tror han har en sønn på rundt 13år, vil han merke noe til nedlastningene hvis han spiller f.eks CS online? Ja, det merkes. Jeg sitter på 4/4 og merker det. Hvor mye burde jeg begrense nedlastningene for at husverten ikke skal sitte å forbanne seg over den trege linjen? Hvilken burde begrenses mest, Download eller Upload? Endret 3. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor vises ikke animasjoner i ACDsee i windows 2000? Quoter meg selv... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor vises ikke animasjoner i ACDsee i windows 2000? Quoter meg selv... Er ikke det data spørsmål? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Så var det det jeg lurte på. Tror denne linjen er 1000/300, vil husverten merke disse nedlastningene når han surfer? Tror han har en sønn på rundt 13år, vil han merke noe til nedlastningene hvis han spiller f.eks CS online? Ja, det merkes. Jeg sitter på 4/4 og merker det. Hvor mye burde jeg begrense nedlastningene for at husverten ikke skal sitte å forbanne seg over den trege linjen? Hvilken burde begrenses mest, Download eller Upload? Begrens uploaden din... Asymetriske linjer blir sakket i nedlastningshastighet ved full upload. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor vises ikke animasjoner i ACDsee i windows 2000? Quoter meg selv... Er ikke det data spørsmål? Ja hvor skal jeg spørre da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvorfor vises ikke animasjoner i ACDsee i windows 2000? Quoter meg selv... Er ikke det data spørsmål? Ja hvor skal jeg spørre da? Programvare Spm: Hvordan skrives gjørme/hjørme/jørme ? Sånn man finner i skauen, jord+vann. Tror det er gjørme. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Hvis man legger ut noe på Qxl og folk Byr.. MÅ man selge det da ? eller kan jeg bare sjekke om jeg får mye for den først Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Du er nødt til å selge den. Hvis du vil finne ut hvor mye du får får den så sett den ut med første bud på 1kr, men du har en minstepris på 5000kr. Hvis den kommer over 5000kr så selger du den og ser på det som et bra salg, eller du kan velge å ikke selge den hvis høyeste bud ble 3600kr. Men du kan selge den selv om minsteprisen ikke er oppnådd. Edit: Men jeg blir forskrekket hvis du får så mye for maskinen din Endret 3. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Men asså.. hvis jeg legger ut minstepris 5000.. også er den en kop som legger inn bud på 5050 kr så MÅ jeg selge den til han ? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Vel... Sett minsteprisen til 15000kr, da tviler jeg for at du får solgt den. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 (endret) Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus) et døgn? det ligger jo litt i navnet EDIT: er ikke hus fluer også kalt døgnfluer? Endret 3. september 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus) et døgn? det ligger jo litt i navnet EDIT: er ikke hus fluer også kalt døgnfluer? Vi har hatt en flue i huset no i ca to uker. Dødsirriterende greie. Får f*** ikke drept an heller...så no venter hele familien på at an skal dø av seg sjøl. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Langt ifra. De 98734593876 fluene jeg har i huset mitt har levd her i noen dager nå, og fortsatt like oppegående. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Døgnfluer er ikke det samme som fluer. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Det er riktig. Døgnfluer er noe man finner innenfor musikkbransjen. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 3. september 2005 Del Skrevet 3. september 2005 Kor lang tid tar det før en vanlig flue dør av seg sjøl? (i dette tilfellet: inne i et hus) et døgn? det ligger jo litt i navnet EDIT: er ikke hus fluer også kalt døgnfluer? Vi har hatt en flue i huset no i ca to uker. Dødsirriterende greie. Får f*** ikke drept an heller...så no venter hele familien på at an skal dø av seg sjøl. Støvsug dem! Funker alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg