:---{D Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 tingen er den at vi har vært bestevenner i tre år nå.. det er noe å miste! La det utvikle seg! du leste drømmene mine. Lenke til kommentar
loketing Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 pendel: drit i. bergensuttrykk: "kåkke", "kedegåri", "gåttabaen", og mange flere som er, antakeligvis, totalt uforståelig for utenforstående. og ang. Oslo: det antakelig eneste noenlunde vakre med den byen er Aker Brygge om sommeren. og da er den tilsmusset av ekle feriebåter som legger til kai, og er ikke videre lokkende likevel. selve sentrum av byen er et grusomt trist sted. de eneste fargene der er lyset fra reklameskilt. lite kultur, lite sjarm, lite vakker. nå har jeg fått sagt det. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 En ting jeg har tenkt over: De i kongefamilien framstiller aldri seg selv med noe etternavn, og har forskjellige etternavn hele bunten. Eller? Hva er egentlig dealen rundt hele dette? *fundere* Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 jeg lurer på om idioti er smittende?? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 En ting jeg har tenkt over: De i kongefamilien framstiller aldri seg selv med noe etternavn, og har forskjellige etternavn hele bunten. Eller? Hva er egentlig dealen rundt hele dette? *fundere* Rex er etternavnet. Spm mitt: Hvorfor har menn brystvorter? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 En ting jeg har tenkt over: De i kongefamilien framstiller aldri seg selv med noe etternavn, og har forskjellige etternavn hele bunten. Eller? Hva er egentlig dealen rundt hele dette? *fundere* Rex er etternavnet. Spm mitt: Hvorfor har menn brystvorter? Fordi fosteret i utgangspunktet er kvinne tror jeg. Hvorfor brystvortene er en erogen sone er ett bedre spørsmål Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Rex? o_O *fortsette å funderere* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Hvorfor brystvortene er en erogen sone er ett bedre spørsmål Vil. Ikke. Vite. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Rex? o_O *fortsette å funderere* Latinsk for konge. Og ja, jeg er sikker på at vår konge heter Rex til etternavn. Yeah, jeg kom på et bra spørsmål! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Rex? o_O *fortsette å funderere* Latinsk for konge. Og ja, jeg er sikker på at vår konge heter Rex til etternavn. Yeah, jeg kom på et bra spørsmål! Feil. Rex er som du sier latin, og betyr "konge", men her stopper også ditt soloraid av korrekte svar. Etternavnet er ikke Rex, men han skriver navnet sitt under sånn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Greit, det det navnet som kommer etter fornavnet. Fornøyd? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Greit, det det navnet som kommer etter fornavnet. Fornøyd? Riktig, men det er ikke etternavnet Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Greit, det det navnet som kommer etter fornavnet. Fornøyd? Riktig, men det er ikke etternavnet Men det er etter navnet. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Etternavnet til kongefamilien er Whateverburg eller no slik, slutter ihvertfall på burg... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Så når Kongen skriver under på ting skriver han Kong Harald Rex? Eller hva? Har ikke fått oppklart dette enda. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Så når Kongen skriver under på ting skriver han Kong Harald Rex? Eller hva? Har ikke fått oppklart dette enda. Ja, det er korrekt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Det tror jeg faktisk ikke på. Jeg nekter å tro at han skriver noe så stygt som Kong Harald Rex. *vil til bunns i saken med bevis* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Nei, han skriver "Kånng Harall Rekkks". Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Nei, han skriver "Kånng Harall Rekkks". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 Nei, nå må vi ikke mobbe ince... dyslektikere da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg