Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor liker jeg blonde jenter? Jeg lurer på hvorfor du skifter avatar hver morgen. Det eneste du gjør er å forvirre folk, og du kommer aldri til å bli husket, siden de ikke har en avatar å forbinde deg med. Folk husker AcolyteGutripper som personen som skifter avatar hver dag.. Hihi, godt forsøk Deg, for eksempel, husker jeg som den kjekke, halvveis homoseksuelle alven som har mistet ringen sin :] Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Deg, for eksempel, husker jeg som den kjekke, halvveis homoseksuelle alven som har mistet ringen sin :] Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hva er historien bak den velkjente G-nøkkelen? har den noen spesiell betydning? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Det er rett og slett en stilisert utgave av bokstaven g. Den forteller hvor tonen g finnes på notearket. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hm. leste en hel del på wikipedia etter å ha postet her. Beklager at jeg ikke fant det før jeg postet, men det viser ser at g-nøkkelen har mange navn. skal du finne info om den bør du søke på "Treble clef" eller "G clef". (Clef er fransk for nøkkel) Du har litt rett CastorFiber, men jeg skjønte det vel slik at det ikke bare er en stilisert utgave av noten G, den forteller også litt om hvordan notene skal leses. Mer detaljer enn det kan jeg ikke gå inn på uten å rote meg bort i min egen forklaring, men hvis dere ønsker mer info er det bare å google på nevnte søkeord. Takk til meg for å ha lært meg selv noe nytt idag Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Og takk til Donnie Darko som har lært meg at kjempekaniner som forteller en at det er greit å lage store skader bare er koselige. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvor mange mellomrom er det i bibelen? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvis du vet hvor mange ord det er sA kanskje det er litt lettere og finne ut!? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kanskje ikke så snedig, men hva betyr FFS? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Kanskje ikke så snedig, men hva betyr FFS? For Fuck's Sake. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=ffs Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Når vi er inne på det, hva betyr ASAP? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Strengt tatt "as soon as possible." Lenke til kommentar
kristian_92 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvis olivenolje er laget av oliven hva er da babyolje laget av??? Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Hvis olivenolje er laget av oliven hva er da babyolje laget av??? BABYOLJE Hudpleie 50 ml mandelolje 3 dråper rosenolje 2 dråper neroliolje 1 dråpe ringblomstolje Mot eksem og sår hud 30 ml mandelolje 20 ml perikumolje 5 ml ringblomstolje 2 dråper kamilleolje Mot luft og kolikk 40 ml mandelolje 10 ml perikumolje 3 dråper kamilleolje 3 dråper fennikelolje Lenke til kommentar
kristian_92 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Takk Takk men hvilken rekefølge det er jo snart jul vet du og da er det lurt og ha en opskrift i bakhode!!! jeg trodde alltid at skviste bayber var hovedopskriften jeg Lenke til kommentar
kristian_92 Skrevet 29. august 2005 Del Skrevet 29. august 2005 Her kommer et veldig uvanlig spørsmål til dere så hold dere fast... er det noen av dere som vet hvortid detr kommer ny PC test på www.dinside.no Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er det noen som har noen gode og eller å regler? Vet aldrig når det skal være og eller å Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Er det noen som har noen gode og eller å regler? Vet aldrig når det skal være og eller å 'Å' brukes foran verb i infinitiv: Det er lov å feile 'Og' brukes til å binde sammen elementer i en setning: For å bli mester, må man prøve og feile Btw: 'Aldri' staves aldri med noe annet enn det man uttaler. 'Alltid' staves alltid med dobbelkonsonant og 'd' til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg