ⅵdar Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 ENda bedre: Hvem bryr seg Jeg, siden jeg spurte. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 På Roskilde var det over 30 grader celcius. Dvs. at alle svetta svært mykje, og da går alkoholen òg mykje raskare ut av kroppen. ? Er vel varmere i kroppen så nedbrytingen går fortere..? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 På Roskilde var det over 30 grader celcius. Dvs. at alle svetta svært mykje, og da går alkoholen òg mykje raskare ut av kroppen. ? Er vel varmere i kroppen så nedbrytingen går fortere..? Mye væske går bort i varme, og deriblandt alkohol. Tror jeg, men er vel egentlig ikke sånn. Og dermed ''går det'' kjappere ut... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Men mer væske går også ut av kroppen i første omgang, og du blir enda fortere full. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 I det siste ahr jeg hatt jævlig vondt i ørene.. Må gjespe og slikt mye, får propp også. Kan dette ha noe med all støyen fra viftene jeg bruker? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 I det siste ahr jeg hatt jævlig vondt i ørene.. Må gjespe og slikt mye, får propp også. Kan dette ha noe med all støyen fra viftene jeg bruker? ja, kroppen produserer extra klissete og masse ørevoks for å beskytte trommehinna :!: . Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 I det siste ahr jeg hatt jævlig vondt i ørene.. Må gjespe og slikt mye, får propp også. Kan dette ha noe med all støyen fra viftene jeg bruker? Om ikke du har et par delta-vifter som surrer på høyeste hastighet i maskinen, tror jeg ikke dette er skadelig, det vil si, håper jeg... Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvor kan man bestille Truser / "stringer" hvor man kan ha selvlaget logo eller bilde på selve Trusen / "stringen" ? Lenke til kommentar
RAM Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Har jenter generelt mer medfølelse for andre mennesker enn gutter? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor liker jeg blonde jenter? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor liker jeg blonde jenter? Jeg lurer på hvorfor du skifter avatar hver morgen. Det eneste du gjør er å forvirre folk, og du kommer aldri til å bli husket, siden de ikke har en avatar å forbinde deg med. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Lenge siden han skiftet sist nå da, minst to dager. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvem trenger å bli husket? Jeg har ikke lyst til å bli husket for det jeg har sagt, gjort, eller står for. Det får være opp til andre å avgjøre hva de mener. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvis man ikke har vært et rasshøl / atpåklatt, og brukt litt tid på å hjelpe folk, vil du selvfølgelig at du skal bli husket for det du har gjort. Mennesker er egoistiske skapninger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvem trenger å bli husket? Jeg har ikke lyst til å bli husket for det jeg har sagt, gjort, eller står for. Det får være opp til andre å avgjøre hva de mener. Du vil ikke bli husket?! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 I det siste ahr jeg hatt jævlig vondt i ørene.. Må gjespe og slikt mye, får propp også. Kan dette ha noe med all støyen fra viftene jeg bruker? Om ikke du har et par delta-vifter som surrer på høyeste hastighet i maskinen, tror jeg ikke dette er skadelig, det vil si, håper jeg... Jeg mener, det blir jo et slags trekk her (har 10 vifter i systemet til sammen). Kuldeskader? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvem trenger å bli husket? Jeg har ikke lyst til å bli husket for det jeg har sagt, gjort, eller står for. Det får være opp til andre å avgjøre hva de mener. Du vil ikke bli husket?! Hva hjelper det deg å bli husket? Hva godt får du ut av den følelsen i det hele tatt? Du er jo tross alt død. Tanken om at folk vil tenke på meg når jeg er "long gone" frister ikke i det hele tatt! Det er mye som er bedre å bruke hodet til. Hvis jeg lærer noen noe, hadde det jo vært fint om de husket det, men de trenger ikke huske meg... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Og leke-emo-tankene kan du like greit ta i bohoo-tråden (deppetråden). Poenget mitt er at mennesker er egoistiske skapninger, og alt av gode handlinger vi gjør er rett og slett for at vi selv skal føle oss bedre, som følge av at vi har hjulpet andre. Selvfølgelig vil vi bli husket, fordi det er et ekstra hakk opp på elitist-stigen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 28. august 2005 Del Skrevet 28. august 2005 Hvorfor liker jeg blonde jenter? Jeg lurer på hvorfor du skifter avatar hver morgen. Det eneste du gjør er å forvirre folk, og du kommer aldri til å bli husket, siden de ikke har en avatar å forbinde deg med. Folk husker AcolyteGutripper som personen som skifter avatar hver dag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg