SnittLeif Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Fordi han er barsk? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 off topic : han passer ikke til rollen :s veit ikke hvordan jeg skal forklare det on-topic : han spiller i filmen fordi instruktøren er totalt uenig med ovennevnte ^^ Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En kompis av meg som er kjent for store ord fortalte en liten historie for en stund siden. Han hadde vært på en fest hvor han drakk 1 flaske tequila, noen flasker øl og litt sprit. Dette hørtes uforskammet mye ut i mine ører. Skulle ikke han i teorien ha vært 6 fot under hvis den historien stemmer? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En kompis av meg som er kjent for store ord fortalte en liten historie for en stund siden. Han hadde vært på en fest hvor han drakk 1 flaske tequila, noen flasker øl og litt sprit. Dette hørtes uforskammet mye ut i mine ører. Skulle ikke han i teorien ha vært 6 fot under hvis den historien stemmer? Kommer an på hvor stor flaska med tequila var. Var det en halvflaske er det da plausibelt nok. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 spørs også hvor stor og hvor "inndrøkki" fyren var også.. Min bror kan f.eks helt fint drikke 18 0.33 flasker med pils uten å engang snøvle. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 En kompis av meg som er kjent for store ord fortalte en liten historie for en stund siden. Han hadde vært på en fest hvor han drakk 1 flaske tequila, noen flasker øl og litt sprit. Dette hørtes uforskammet mye ut i mine ører. Skulle ikke han i teorien ha vært 6 fot under hvis den historien stemmer? Sist gang jeg var på fest drakk jeg 18 0,33 tuborg, en halvliter rødvin og et par drammer sprit. Spydde riktignok masse (blande = dumt), men jeg var absolutt ikke helt borte. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 På klassefest i 1. klasse drakk en i klassen mellom 25 og 30 øl. Han hadde ingen store problemer med å gå, eller snakke etterpå. Denne karen er ikke spesielt stor, men rimelig inndrukket. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Denne karen er levende bevis på at man kan være 16 år, ikke særlig stor, og reagere på to helflasker vodka kun ved å bli en smule trøtt. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Trodde Tequila var sprit av sterkeste klasse(med unntak av 96%). Aldri smakt det selv, men det sies at halsen brenner etter en shot. Kanskje historien var sann for en gangs skyld Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Tequilla holder rundt 40%. Tror noen her skal passe seg litt, det er ikke videre "tøft" å oppdage at du har blitt alkoholiker. Ekkel bi-effekt av å drikke mye og tåle mye. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ja, hvor lenge er en stund? enda bedre: Hva er tid? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. august 2005 Del Skrevet 25. august 2005 Ja, hvor lenge er en stund? enda bedre: Hva er tid? Relativt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor mye bruker en Suburban fra 1990 på mila? (Diesel) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Ja, hvor lenge er en stund? enda bedre: Hva er tid? ENda bedre: Hvem bryr seg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Denne karen er levende bevis på at man kan være 16 år, ikke særlig stor, og reagere på to helflasker vodka kun ved å bli en smule trøtt. 2 liter vodka? Ja jøss, det er jo noe sånt som nesten en liter hjemmebrent, og drikker du en liter med 90% sprit er du død. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvor kommer sitatet "if you can't beat them, join them" fra? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Helflaske = 0,7 liter. Aha. Jeg drikker for mye Vikingfjord Det er allikevel temmelig umulig Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Det er allikevel temmelig umulig Er nok ikke det. Jeg er et av flere vitner forresten. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 På Roskilde var det over 30 grader celcius. Dvs. at alle svetta svært mykje, og da går alkoholen òg mykje raskare ut av kroppen. Så ja, det er fullt mulig å helle i seg to heilflasker 40% på en kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg