The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 nei. Jo det er is... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 selvfølgelig er det ikke det. og skulle det vært det, så går det selvfølgelig ann. Du ser jo et bilde av det. om det går ann å starte maskina sånn er jeg 100% sikker på at ikke stemmer. Det er teknisk sett umulig Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 selvfølgelig er det ikke det. og skulle det vært det, så går det selvfølgelig ann. Du ser jo et bilde av det. om det går ann å starte maskina sånn er jeg 100% sikker på at ikke stemmer. Det er teknisk sett umulig Hvis han hadde hat plastik rundt hd og isen rundt det igjen så kunne det vel kaaaanskje gå an....? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 forsatt ville det ikke gått.. Varme fra pc ville smelte is. is blir vann. vann lage kontakt mellom ting det ikke burde være kontakt mellom, pc si kaboom Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 forsatt ville det ikke gått.. Varme fra pc ville smelte is. is blir vann. vann lage kontakt mellom ting det ikke burde være kontakt mellom, pc si kaboom Sett at hd ble lagt UTENFOR pc'n... hva da, smarten? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 forsatt ville det ikke gått.. Varme fra pc ville smelte is. is blir vann. vann lage kontakt mellom ting det ikke burde være kontakt mellom, pc si kaboom Sett at hd ble lagt UTENFOR pc'n... hva da, smarten? er vel bare èn måte å finne ut det på.. Prøv! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 forsatt ville det ikke gått.. Varme fra pc ville smelte is. is blir vann. vann lage kontakt mellom ting det ikke burde være kontakt mellom, pc si kaboom Sett at hd ble lagt UTENFOR pc'n... hva da, smarten? er vel bare èn måte å finne ut det på.. Prøv! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 forsatt ville det ikke gått.. Varme fra pc ville smelte is. is blir vann. vann lage kontakt mellom ting det ikke burde være kontakt mellom, pc si kaboom Sett at hd ble lagt UTENFOR pc'n... hva da, smarten? Da, lille frekkas, vil jeg si at du bare får prøve. Muligheten er tilstede for at du må ha pc'en din stående på hele tiden for at ikke hdd vil forfryse seg. Vann kan skli nedover IDE kabelen og pc kan fortsatt si kaboom.. men for all del. give it a shot Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 forsatt ville det ikke gått.. Varme fra pc ville smelte is. is blir vann. vann lage kontakt mellom ting det ikke burde være kontakt mellom, pc si kaboom Sett at hd ble lagt UTENFOR pc'n... hva da, smarten? Da, lille frekkas, vil jeg si at du bare får prøve. Muligheten er tilstede for at du må ha pc'en din stående på hele tiden for at ikke hdd vil forfryse seg. Vann kan skli nedover IDE kabelen og pc kan fortsatt si kaboom.. men for all del. give it a shot Kan jo gjøre det... har en pc jeg alldri bruker. men jeg tror ikke det sier "kaboom" Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kaboom, fres, knitre, KABLUFFI. Same shit Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Selvfølgelig går det ann å modde inn HDD i en diger plastikbit, men det finnes ikke praktisk da. Det er is... jeg vil ikke påstå at det er is, ser ganske plastikk ut for meg. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kaboom, fres, knitre, KABLUFFI. Same shit Jaja... kan jo ta det opp så skal vi se... Så kan vi vedde om hvor lenge jeg rekker å spille CS Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Selvfølgelig går det ann å modde inn HDD i en diger plastikbit, men det finnes ikke praktisk da. Det er is... jeg vil ikke påstå at det er is, ser ganske plastikk ut for meg. Det er is... Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 kom til å tenke på noe annet også.. kondens.. Jeg tror plastikk + is vil gjøre at plastikken "svetter" litt.. det vil antageligvis ikke disken like Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Selvfølgelig går det ann å modde inn HDD i en diger plastikbit, men det finnes ikke praktisk da. Det er is... jeg vil ikke påstå at det er is, ser ganske plastikk ut for meg. ? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det er is. Det er en som skal prøve å fikse en ødelagt disk. Yup, the tried and true old clicking hard drive in the freezer trick that has served me well over the years, upon hearing a coworkers problem with a hard drive I offered up the old last resort trick as advice and sometime after that weekend this was the e-mail I received. Well I tried out the “freeze the malfunctioning hard drive” trick and it didn’t seem to work out too well for me. My grandmother’s pc died and I attempted to recover some data by freezing the non functional hard drive but never had any success with it. I even tried putting the hard drive in the pc as well as an external USB hard drive case. I attached some pics of how I had things setup, take a look at them and see if I was doing this right. Er tatt opp i denne tråden og. edit: endret det første jeg skrev litt. Endret 23. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) jeg vil ikke påstå at det er is, ser ganske plastikk ut for meg. http://www.cia.gov/spy_fi/graphics/austin_powers_glasses.jpg? Det er is. Det er en som gir faen i disken sin, som prøver dette. Yup, the tried and true old clicking hard drive in the freezer trick that has served me well over the years, upon hearing a coworkers problem with a hard drive I offered up the old last resort trick as advice and sometime after that weekend this was the e-mail I received. Well I tried out the “freeze the malfunctioning hard drive” trick and it didn’t seem to work out too well for me. My grandmother’s pc died and I attempted to recover some data by freezing the non functional hard drive but never had any success with it. I even tried putting the hard drive in the pc as well as an external USB hard drive case. I attached some pics of how I had things setup, take a look at them and see if I was doing this right. Er tatt opp i denne tråden og. Der jeg har det fra... Endret 23. august 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Det er is... Åh herregud, hvor dum går det an å være? Det er jo selvfølgelig ikke is.... ta opp emnet i en annen tråd istedet for å forpeste denne..... Edit....overquoting? Endret 23. august 2005 av LifEstEElEr Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det er is... Åh herregud, hvor dum går det an å være? Det er jo selvfølgelig ikke is.... ta opp emnet i en annen tråd istedet for å forpeste denne..... Kan hende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg