ⅵdar Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kanskje det er ekte flammer? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja, hvorfor skal de være farlige? Leste utdrag fra forskningsprosjekt på den type linser. Husker ikke noen mer en at de var farlige.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja, har også hørt det. Så det på nyhetene for et par år siden, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Gjaldt ikke det ungdommer om byttet og lånte linser av hverandre? De fikk diverse infeksjoner som _kunne_ føre til blindhet i verste fall. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Byttet linser?! Oisann... Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Gjaldt ikke det ungdommer om byttet og lånte linser av hverandre? De fikk diverse infeksjoner som _kunne_ føre til blindhet i verste fall. Det har eg ikke hørt noe om, men stemmer sikkert. Helt idiotisk å bytte linsene sine med noen andre. Øynene e jo veldig følsomme og sårbare. Men holder fast ved at linser som gjør brunøyde om til blåøyde kan forårsake stor skade ! det ser kanskje tøft ut, men du kan faktisk bli blind på mindre enn 24 timer. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Haha, det har jeg meget lyst å se noen som helst form for dokumentasjon på. Hadde den faren vært reell, hadde ikke slike produkter vært tillatt å selge i Norge. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 tror heller ikke på det der men... men jeg vet hvor viktig renhold av linser er... selv er jeg linsebruker (bare vanlige dagslinser)... for to uker siden var jeg hos optikeren til en synssjekk for å se om det var noe forandringer/noe galt og bestille nye linser... så han sitter der å ser inn i øynene min med et eller annet instrument som tar ett helt bord. også sier han at det var noe rart der... den ene linsen var mer møkkete enn den andre.. jeg sier da at jeg tok den i feil vei på morran, og det er sikkert derfor.. (jeg vasker alltid hendene godt, og det var ikke lenge før jeg var der jeg tok i linsene) det var ganske lett for han å se at jeg hadde klasset på linsen en ekstra gang...! så renhold er veldig viktig! nok om det... jeg lurer på noe jeg: hvorfor husker jeg aldri hva jeg skal spør om i denne posten... jeg sitter på dass eller er på vei hjem fra jobb og klekker ut geniale spørsmål, emn husker jeg de, neida... hvorfor skjer alltid det? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Noen kaller det ADHD, jeg kaller det sjarm! (ja, jeg lider av den samme glemme-sykdommen ) Endret 22. august 2005 av ADT Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Haha, det har jeg meget lyst å se noen som helst form for dokumentasjon på. Hadde den faren vært reell, hadde ikke slike produkter vært tillatt å selge i Norge. Jada..for aaaalt som selges i Norge e helt lovlig Helseskadelige forbruksvarer selges det plenty av her i Norge faktisk. Men sa aldri at disse linsene er til salgs i Norge. Flamme linser så jeg på en jente da jeg var på ferie i malaysia. Forskningsrapporten sa jo kan forårsake stor skade..ikke garantert ..smutthull?! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Dere tenker ikke på at ting som dette faktisk TESTES før det kommer ut i butikkhyllene? Optiske artikler går gjennom ekstensiv kvalitetstesting før de i det heletatt forlater fabrikken. Jeg nekter å tro at det er noe sannhet i dette. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 jeg lurer på noe jeg:hvorfor husker jeg aldri hva jeg skal spør om i denne posten... jeg sitter på dass eller er på vei hjem fra jobb og klekker ut geniale spørsmål, emn husker jeg de, neida... hvorfor skjer alltid det? Har det akkurat likt, plagsomt altså Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Gjaldt ikke det ungdommer om byttet og lånte linser av hverandre? De fikk diverse infeksjoner som _kunne_ føre til blindhet i verste fall. Det har eg ikke hørt noe om, men stemmer sikkert. Helt idiotisk å bytte linsene sine med noen andre. Øynene e jo veldig følsomme og sårbare. Men holder fast ved at linser som gjør brunøyde om til blåøyde kan forårsake stor skade ! det ser kanskje tøft ut, men du kan faktisk bli blind på mindre enn 24 timer. man kan bli blind av alle typer linser... og kun hvis du ikke vasker dem sånn passe bra Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Dere tenker ikke på at ting som dette faktisk TESTES før det kommer ut i butikkhyllene? Optiske artikler går gjennom ekstensiv kvalitetstesting før de i det heletatt forlater fabrikken. Jeg nekter å tro at det er noe sannhet i dette. Du skal få bite i deg hvert ord mann Endret 23. august 2005 av Coke lovin chick Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kofor e alltid stilige ting skadelig på en eller annen måte? Det er en myte.. Egentlig er det vel fint lite som ikke er farlig i for store mengder Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Kofor e alltid stilige ting skadelig på en eller annen måte? Det er en myte.. Egentlig er det vel fint lite som ikke er farlig i for store mengder Tja ... "alt med måte" FTW Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Selvfølgelig går det ann å modde inn HDD i en diger plastikbit, men det finnes ikke praktisk da. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Selvfølgelig går det ann å modde inn HDD i en diger plastikbit, men det finnes ikke praktisk da. Det er is... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg