co2 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Sett deg ned, drikk mye vann og slapp av. prøvde, spydde ikke så bra..medisinene kommer opp igjen då.. Om du var spysyk så er det ikke stort annet å gjøre enn å vente på å kaste opp Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Sett deg ned, drikk mye vann og slapp av. prøvde, spydde ikke så bra..medisinene kommer opp igjen då.. Om du var spysyk så er det ikke stort annet å gjøre enn å vente på å kaste opp Spis noe! Det hjelper alltid! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Spis noe! Det hjelper alltid! Ja det får en til å føle seg bedre, men jeg spyr alltid i slutten uansett og blir helt fin etter det Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hvorfor må jeg skru av minidiscen/discmanen min under landing og take-off i fly? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 take-off i fly? Den kan skade/påvirke instrumentene i flyet. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 hvorfor må jeg skru av minidiscen/discmanen min under landing og take-off i fly? For at elektronisk utstyr ikke skal forstyrre flyets og flytårnets utstyr(kommunikasjon, osv) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) take-off i fly? Den kan skade/påvirke instrumentene i flyet. så du mener at de ikke bruker instrumenter under resten av flyvingen? For at elektronisk utstyr ikke skal forstyrre flyets og flytårnets utstyr(kommunikasjon, osv) Det var vel egentlig ikke dette svaret jeg var ute etter, men: Hvordan kan minidiscen min forstyrre flyets og flytårnets utstyr(kommunikasjon, osv)? Endret 22. august 2005 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 take-off i fly? Den kan skade/påvirke instrumentene i flyet. så du mener at de ikke bruker instrumenter under resten av flyvingen? Jeg er ingen ekspert på dette men, det er vel mulig at det kan bli komunikasjons problemer elns. Vetta faen! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 take-off i fly? Den kan skade/påvirke instrumentene i flyet. så du mener at de ikke bruker instrumenter under resten av flyvingen? For at elektronisk utstyr ikke skal forstyrre flyets og flytårnets utstyr(kommunikasjon, osv) Det var vel egentlig ikke dette svaret jeg var ute etter, men: Hvordan kan minidiscen min forstyrre flyets og flytårnets utstyr(kommunikasjon, osv)? Det er vel mest myte enn realitet. Men flyet er jo spekket med elekronikk og sikkert følsomme. Du kan gjerne ta på minidiscen men på eget ansvar Jo de bruker instrumenter til flygningen men man hevder at mobil/elektroniske duppeditter kan skade disse instrumentene. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Bedre å være på den sikre siden enn å styrte skrikende ned i bakken Endret 22. august 2005 av co2 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det handler mest om å være på den sikre siden. I følge personer som vet litt om fly, er det ikke store faren. Har flere ganger hatt mobilen på en hel flytur, mest for å se hvordan mobilen oppførte seg. Kein problem. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Jo de bruker instrumenter til flygningen men man hevder at mobil/elektroniske duppeditter kan skade disse instrumentene. Men mobil får du da ikke bruke uansett. Minidisc/discman får du bruke så lenge setebeltesignalet ikke er tent Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Det er opp til flyselskapet. Har vært borti selskaper som har totalforbud under hele flighten. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Nå flyr jeg ikke så ofte lenger, men så vidt jeg husker hadde samtlige flyselskap (jeg hadde kjørt med i alle fall) totalforbud mot discman før minidiscens tid. Men da var walkman (kassetspiller) lov. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kofor e alltid stilige ting skadelig på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kofor e alltid stilige ting skadelig på en eller annen måte? Det er en myte.. Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Kofor e alltid stilige ting skadelig på en eller annen måte? Det er en myte.. Nope, fakta Eks: Fargelinser med flammer på- gjør deg blind Basehopping- most inn i fjellvegg sex- gravid, syk og i noen tilfeller kan benbrudd oppstå Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvordan har du fått det for deg at du blir blind av å bruke linser? Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hvordan har du fått det for deg at du blir blind av å bruke linser? Ikke vanlige linser. Farge linser..you know..linser som gjør at øynene dine ser ut som flammer ! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Ja, hvorfor skal de være farlige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg