Currybomb Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva nøyaktig beskytter skjermbeskytteren mot? Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva nøyaktig beskytter skjermbeskytteren mot? At skjemen ikke skal fryse (CRT) Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor syns folk det er flaut og si at de liker forskjellige pålegg ? ( veit nok at det fleste liker noe de sier de ikke liker ) (L) Leverpostei (L) Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor syns folk det er flaut og si at de liker forskjellige pålegg ?( veit nok at det fleste liker noe de sier de ikke liker ) (L) Leverpostei (L) Syns folk det? Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvorfor syns folk det er flaut og si at de liker forskjellige pålegg ?( veit nok at det fleste liker noe de sier de ikke liker ) (L) Leverpostei (L) Syns folk det? Ja. makrell i tomat og leverpostei er standard Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva slags laptoper bruker troopsene i Iraq? Snakker om offisielle laptoper, ikke soldatenes egne. Ingen som vet? *Føle seg litt forbigått på et nerdeforum* Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva slags laptoper bruker troopsene i Iraq? Snakker om offisielle laptoper, ikke soldatenes egne. Ingen som vet? *Føle seg litt forbigått på et nerdeforum* Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva slags laptoper bruker troopsene i Iraq? Snakker om offisielle laptoper, ikke soldatenes egne. Ingen som vet? *Føle seg litt forbigått på et nerdeforum* Det der syns jeg du skal få warn for! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Snilt av Irakeren og gi den dama en helt ny Dell laptop! Hun er forresten en utkledd spion, du ser hvor løst ansiktet hennes sitter på... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Snilt av Irakeren og gi den dama en helt ny Dell laptop! Hun er forresten en utkledd spion, du ser hvor løst ansiktet hennes sitter på... Det er nok Bush himself som prøver seg som undercover... Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 En ting jeg lurer på er: Hvilken tråd er den største på HWforumet? Altså med fleste svar. Og hvilken tråd er den gamleste..? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hvilken tråd er den største på HWforumet? Altså med fleste svar. Sikkert so3. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hvorfor syns folk det er flaut og si at de liker forskjellige pålegg ?( veit nok at det fleste liker noe de sier de ikke liker ) (L) Leverpostei (L) Syns folk det? Ja. makrell i tomat og leverpostei er standard jeg pleier å gå for mine sære kombinasjoner, nugatti og bringebærsyltetøy nugatti og brunost, gjere kun det. ta ei skive brunost, klin på en dæsj nugatti, rull sammen og spis hvitost og brunost sammensmelta, gjerne med nesquick grovt knekkebrød med smør, baconost, hvitost og salami, type varmt og smelta og min evinnelige klasikker, peanøttsmør og hapå. folk så så rart på meg og snakka og pekte på meg da jeg som liten snakka om og viste frem yndlingspåleggene mine, at jeg slutta å snakke om at jeg likte rare pålegg og at alt jeg spiste/spiser var/er knekkebrød/kneip med brelett og jarlsberg. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Husker i mine yngre dager; Nugatti og fårepølse Edit: Men det slår ikke Datasmurfen. Endret 17. august 2005 av mini me Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Hva slags laptoper bruker troopsene i Iraq? Snakker om offisielle laptoper, ikke soldatenes egne. Ingen som vet? *Føle seg litt forbigått på et nerdeforum* Det der syns jeg du skal få warn for! buhuuuuuuu... Er det en fabrikk i Norge som lager tankser eller er alt import? Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Leopard 2 A4NO tror jeg er importert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg