nr.4 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg tror det er helt tilfeldig. Kjønnsfordelingen fungerer slik at det er to alternativer, og 50% sjanse for at et av dem skal bli til. Man vil aldri få nøyaktig 50-50 fordeling, og da vil en av delene være litt større enn den andre. Nei, det er ikke slik at sjansen er akkurat 50%. Statistikk fra hele verden viser at det blir født litt flere guttebarn enn jentebarn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 Jeg tror det er helt tilfeldig. Kjønnsfordelingen fungerer slik at det er to alternativer, og 50% sjanse for at et av dem skal bli til. Man vil aldri få nøyaktig 50-50 fordeling, og da vil en av delene være litt større enn den andre. Nei, det er ikke slik at sjansen er akkurat 50%. Statistikk fra hele verden viser at det blir født litt flere guttebarn enn jentebarn. fordi de dreper små jenter fordi de er ubrukelige, mens gutter blir store sterke arbeidsomme menn Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 fordi de dreper små jenter fordi de er ubrukelige, mens gutter blir store sterke arbeidsomme menn Ja, i noen miljøer i visse land er jentebarn uønsket, men det er nå engang slik at fordelingen heller mot flere fødte gutter også alle andre steder. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 fordi de dreper små jenter fordi de er ubrukelige, mens gutter blir store sterke arbeidsomme menn Ja, i noen miljøer i visse land er jentebarn uønsket, men det er nå engang slik at fordelingen heller mot flere fødte gutter også alle andre steder. Så du sier at det har blitt født fler jentebarn før, men vi er nå inne i en revolusjon hvor det snur? Når du sier at det heller mot flere fødte gutter alle andre steder betyr det at det har vært/er steder hvor det enda fødes fler jenter. Snart snur det skal du se. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Trodde det var snakk om blant forskere at det ble flere og flere jenter født, samt menn dør tidligere. Så det kom en teori om at menns rolle ville opphøre og vi ville ende opp med et slags transeksuelt faenskap Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 fordi de dreper små jenter fordi de er ubrukelige, mens gutter blir store sterke arbeidsomme menn Ja, i noen miljøer i visse land er jentebarn uønsket, men det er nå engang slik at fordelingen heller mot flere fødte gutter også alle andre steder. Så du sier at det har blitt født fler jentebarn før, men vi er nå inne i en revolusjon hvor det snur? Nei, det er overhodet ikke hva jeg sier. Så vidt vi vet har det alltid blitt født flere guttebarn. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 fordi de dreper små jenter fordi de er ubrukelige, mens gutter blir store sterke arbeidsomme menn Ja, i noen miljøer i visse land er jentebarn uønsket, men det er nå engang slik at fordelingen heller mot flere fødte gutter også alle andre steder. Så du sier at det har blitt født fler jentebarn før, men vi er nå inne i en revolusjon hvor det snur? Nei, det er overhodet ikke hva jeg sier. Så vidt vi vet har det alltid blitt født flere guttebarn. dårlig formulering! Ja, i noen miljøer i visse land er jentebarn uønsket, men det er nå engang slik at fordelingen heller mot flere fødte gutter også alle andre steder. Altså det må helle fra noe, og alternativet er enten at det fødes fler gutter, eller fler jenter, så når det heller mot fler gutter må det komme fra fler jenter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Jeg lurer fortsatt på det med "runkemuskelen". Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva er det med foreldre og rydding? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 dårlig formulering! Ja, i noen miljøer i visse land er jentebarn uønsket, men det er nå engang slik at fordelingen heller mot flere fødte gutter også alle andre steder. Altså det må helle fra noe, og alternativet er enten at det fødes fler gutter, eller fler jenter, så når det heller mot fler gutter må det komme fra fler jenter Vel ok, det jeg mener å si er at fordelingen av gutte-/jentebarn ligger litt over på guttesiden i all statistikk fra hele verden. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva er det med foreldre og rydding? Det motsatte av hva som er med barn og ikke rydding. Prøv å rydde, uten at foreldre må nevne det for deg engang. Kan nesten love at forholdene hjemme bli annerledes, og som regel til det bedre Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 "Må ikke skrapes". Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 Hva er det med foreldre og rydding? Det motsatte av hva som er med barn og ikke rydding. Prøv å rydde, uten at foreldre må nevne det for deg engang. Kan nesten love at forholdene hjemme bli annerledes, og som regel til det bedre Pøh, da forventes det at du skal rydde ! Når mamma regner med at jeg ikke rydder selv gjør hun det for meg Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 "Må ikke skrapes". Hvorfor ikke? Da sier det PANG! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 15. august 2005 Del Skrevet 15. august 2005 "Må ikke skrapes". Hvorfor ikke? Da begynner det bare å klø enda mer *bdm-psssh* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva slags laptoper bruker troopsene i Iraq? Snakker om offisielle laptoper, ikke soldatenes egne. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hvorfor skal alltid fluene inn i øre? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 hvorfor skal alltid fluene inn i øre? Godt, varmt og koselig (?) Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hva er california dreaming?(vet det er hippie ting men ikke hva det er) Hvordan laptoper bruker de i hackers1? (de er så tøffe ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg